Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1083)

Vierailija
621/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lle voi tulla yllätyksenä että miehet kokevat naisten vihaavan heitä.

Vierailija
622/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias tyttäreni ajattelee miehistä samoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin miehen tuntemat naiset? Varmasti. Kaikki naiset vihaavat miehiä.

Vierailija
624/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyttää kaikkia eikä kukaan tee mitään muuttaakseen itse paremmaksi ihmisenä. Sukupuolesta riippumatta.

Menkää itseenne, katse peiliin.

Vierailija
625/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miksi. Itsekin vihaan miehiä. He kaikki, siis kaikki, ovat parisuhteen aikana pettäneet, valehdelleet, salailleet asioita mitkä loukkaavat minua, olleet salaa riippuvaisia jostain mitä eivät pysty lopettamaan tai ollut väkivaltaisia minua kohtaan. Jokainen mies. On mennyt usko mieheen joka ei tekisi näitä samoja virheitä, onko sellaista edes olemassa? Jaksanko enää edes yrittää, tuskin. 

Vierailija
626/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi. Itsekin vihaan miehiä. He kaikki, siis kaikki, ovat parisuhteen aikana pettäneet, valehdelleet, salailleet asioita mitkä loukkaavat minua, olleet salaa riippuvaisia jostain mitä eivät pysty lopettamaan tai ollut väkivaltaisia minua kohtaan. Jokainen mies. On mennyt usko mieheen joka ei tekisi näitä samoja virheitä, onko sellaista edes olemassa? Jaksanko enää edes yrittää, tuskin. 

Ei ole, kuole yksin

Vierailija
627/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen

Jos olet oikeasti 15 v, niin mitä sä naisista edes puhut, katsele niitä ikäisiä tyttöjä. Sun ikäiset teinit on yleensä ihan kokemattomia vain harvat seurustelevat. Sulla on sun koko elämä edessä, älä pidä kiirettä.

Tämä palsta voi kertoa hänelle tulevaisuudesta, eli millaisia niistä tytöistä aikuisina naisina kehkeytyy. Naisvaltaiset foorumit auttoivat minuakin etsimään naisen muualta kuin Suomesta.

Vierailija
628/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntemasi naiset vihaavat sinua, niin voit pohtia omaa käytöstäsi. Jos taas tuntuu, että kaikki suomalaiset naiset vihaavat sinua, niin ehkä käynti lääkärissä auttaa.

Vierailija
629/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntemasi naiset vihaavat sinua, niin voit pohtia omaa käytöstäsi. Jos taas tuntuu, että kaikki suomalaiset naiset vihaavat sinua, niin ehkä käynti lääkärissä auttaa.

En puhu itsestäni vaikka yritätkin provoilla.

Mitä koet saavasi tuosta?

Vierailija
630/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen

Jos olet oikeasti 15 v, niin mitä sä naisista edes puhut, katsele niitä ikäisiä tyttöjä. Sun ikäiset teinit on yleensä ihan kokemattomia vain harvat seurustelevat. Sulla on sun koko elämä edessä, älä pidä kiirettä.

Tämä palsta voi kertoa hänelle tulevaisuudesta, eli millaisia niistä tytöistä aikuisina naisina kehkeytyy. Naisvaltaiset foorumit auttoivat minuakin etsimään naisen muualta kuin Suomesta.

En kuvittele kaikkien miesten käyvän täällä. Tuntemani miehet ovat ihan erilaisia, kuin nämä palstalla naisista valittavat. Onneksi 😌

Vierailija
631/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et koe naisten vihaavan sinua. Kenestä siis puhut? 

Vierailija
632/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et koe naisten vihaavan sinua. Kenestä siis puhut? 

Tiedän naisten vihaavan miehiä. 

Vierailija
633/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele kaikkien miesten käyvän täällä. Tuntemani miehet ovat ihan erilaisia, kuin nämä palstalla naisista valittavat. Onneksi 😌

Naiset tosin ovat juuri sellaisia kuin palstalla antavat ymmärtää olevansa.

Olette kaikki miehiä vihaavia spermaviemäreitä.

Vierailija
634/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan käynyt tällä palstalla.

Ehdottomasti todennäköisin selitys!

Vierailija
635/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n poika on kuullut "choose the bear" trendistä.

Vierailija
636/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kyllä paljon vaikeampi ymmärtää.

Vierailija
637/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Hollywood on hyvin aivopessyt tytöt pienestä pitäen vihaamaan miehiä. 

Kreikkalainen naimakauppa leffa: Perheen päästä tehtiin naurunalainen Windexiä suihkiva pappa, perheen äiti ja päähenkilön täti olivat niin fiksuja ja vahvoja olevinaan. 

Tietysti muistettiin mollata nuorena äidiksi tullutta 3 lasta (huom.poikia) hoitavaa perinteistä naista vauvantekokoneeksi, kun taas päähenkilö sai vain yhden tyttölapsen. 

Vierailija
638/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko naisia tai tyttöjä ollenkaan, jos väitätte heidän vihaavan miehiä? Miehenä voin väittää, että naiset yleisesti ottaen rakastavat meitä miehiä. 

Vierailija
639/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä kun alkaa toinen sukupuoli kiinnostamaan niin kannattaa jokaisen olla oma itsensä, esiintyä hillitysti, kohteliaasti, huomaavaisesti ja toista kunnioittaen, muistaa ajatella mitä sanoo ettei sano mitä ajattelee, eikä viljele ruokottumuuksia kuten rivoja juttuja, eleitä ja kirosanoja. Iso Kirja opastaa tyyliin: "kohtele muita kuten tahdot itseäsi kohdeltavan"!

Vierailija
640/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko naisia tai tyttöjä ollenkaan, jos väitätte heidän vihaavan miehiä? Miehenä voin väittää, että naiset yleisesti ottaen rakastavat meitä miehiä. 

Juu, naisia hakkaavana miehenä säkin väität rakastavasi naisia.