Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1083)

Vierailija
601/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole kuin yksi tai kaksi sairasta naista. Järjetöntä on yleistää meitä kaikkia samanlaisiksi. 

Outoa jankkaamista. Mikä ihme estää ymmärtämästä ja ja pakottaa pitämään "kaikki naiset vihaa"- valheesta kiinni? Mitä tarvetta palvelee? 

Oikeasti ihmiset ei edes jaksais vihata, se on todella energiaa-vievää puuhaa. Kivampi nauttia elämästä sen oman ukkokullan kainalossa.

All females until no female

Vierailija
602/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana tavannut vain muutaman miehen, joka vihasi naisia, ja vain muutaman naisen, joka vihasi miehiä. 

Poikkeuksetta jokainen noista ihmisistä oli itse hyvin häirii tynyt ja mielenterveysongelmainen yksilö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni aikana tavannut vain muutaman miehen, joka vihasi naisia, ja vain muutaman naisen, joka vihasi miehiä. 

Poikkeuksetta jokainen noista ihmisistä oli itse hyvin häirii tynyt ja mielenterveysongelmainen yksilö. 

Naiset ovat vain hyviä peittämään mielipiteensä.

Kaikki naiset ovat kautta aikojen vihanneet miehiä.

Miksi sen myöntäminen on niin kovin vaikeaa? Se voisi vapauttaa kun sanotte kuinka asiat ovat.

Vierailija
604/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Rissasest mallia saa. Se niitä vihaa

Vierailija
605/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuvataan mainoksissa yleensä puupääksi.

Tästä saa lähettää palautetta yrityksille säännöllisesti.

Vierailija
606/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Saman kun teet naisille, siellä on johtokunta anomassa armoa.

Vierailija
607/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ja monet muut täällä ollaan kehuttu tuttuja miehiä fiksuiksi, jopa ihaniksi. Missä näet haukun?

Rakastan miehiä <3"

Kaltaistesi naisten takia patriarkaatti on yhä voimissaan. Pallielukoilta pitää repiä pallit irti ja syöttää ne koirille.

Vierailija
608/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehet emme kuule mitään positiivista, johtuu varmaan siitä. Pelkkää vittuilua ja päänaukomista, kyllä se joillekin varmaan vaikuttaa kun ei koko elämän aikana ole kuullut mitään hyvää itsestään.

Uli uli incel

Pitääkö teitä etuoikeutettuja nyt kehuakin sorrettujen toimesta

Vierailija
609/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen myöntäminen on niin kovin vaikeaa? Se voisi vapauttaa kun sanotte kuinka asiat ovat.

Ilmeisesti äitisi vihasi sinua (taikka jos olet nsinen, isäsi teki jotain, miksi vihaat häntä). Nuo traumat selittävät asenteesi.

Vierailija
610/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet emme kuule mitään positiivista, johtuu varmaan siitä. Pelkkää vittuilua ja päänaukomista, kyllä se joillekin varmaan vaikuttaa kun ei koko elämän aikana ole kuullut mitään hyvää itsestään.

Uli uli incel

Uliuli itsellesi. Sinä olet tavan tallaajalle parasta mainosta miksi feminismiä rinnastetaan mielenterveysongelmiin.

Vierailija
611/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Saman kun teet naisille, siellä on johtokunta anomassa armoa.

Hui kamala meneekö herkkä maskuliinisuutesi rikki? Miesten tulisi olla kiitollisia, että he saavat (vielä) olla olemassa. Ja sinä uliset joistain mainuksista kun mieskuva ei ollut mieleinen? Kuinka kehtaat. Mene pyytämään naisilta anteeksi, vaihda sukupuolta ja tee parannus. Ehkä sitten saat hyväksyntää.

Vierailija
612/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti äitisi vihasi sinua (taikka jos olet nsinen, isäsi teki jotain, miksi vihaat häntä). Nuo traumat selittävät asenteesi.

Traumat? Asenteen?

Lue palstaa

Vierailija
613/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli incel

Uliuli itsellesi. Sinä olet tavan tallaajalle parasta mainosta miksi feminismiä rinnastetaan mielenterveysongelmiin.

Yhyyy raiskataan ja tapetaan naisia, mutta sitten ne eivät sano meistä tarpeeksi hyviä asioita! Äiti tuu auttamaan kun feministi sanoo ilkeästi!

Vierailija
614/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä ja monet muut täällä ollaan kehuttu tuttuja miehiä fiksuiksi, jopa ihaniksi. Missä näet haukun?

Rakastan miehiä <3"

Kaltaistesi naisten takia patriarkaatti on yhä voimissaan. Pallielukoilta pitää repiä pallit irti ja syöttää ne koirille.

Näin naiset tekisivätkin jos voimat riittäisi. Nyt joutuvat tyytymään vauvojen tappamiseen.

Vierailija
615/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan miehiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

S I K O JA 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
616/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumat? Asenteen?

Lue palstaa

Onko palsta elämäsi? Traumat ja se, että palsta on sinulle niin tärkeä.

Vierailija
617/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli incel

Yhyyy raiskataan ja tapetaan naisia, mutta sitten ne eivät sano meistä tarpeeksi hyviä asioita! Äiti tuu auttamaan kun feministi sanoo ilkeästi!

Jatka vain. Jokainen sanasi vahvistaa sanomaani. 😄

Vierailija
618/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli incel

Tässä esimerkki siitä miksi ap:n poika saattaa olla näkemyksensä kanssa ihan oikeassa.

Ja kaikki naiset ovat tuollaisia.

All females until no female

Vierailija
619/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet oppii parhaiten vanhemmiltaan asenteita ja mielipiteitä... Voiko näin olla? 

Vierailija
620/1083 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumat? Asenteen?

Lue palstaa

Onko palsta elämäsi? Traumat ja se, että palsta on si

Tämä palsta on läpileikkaus suomalaisten naisten mielenmaisemaan.

Miksi kuvittelet että se on elämäni? Täällä voitte vapautuneesti, ilman seuraamuksia näyttää mitä todellisuudessa olette.

Samalla periaatteella kohtelette ulilautaa. Miehet sitä, miehet tätä, todisteena ulilauta.

Miksi tämä on nyt ongelma?