Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1092)

Vierailija
381/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
382/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Missä tämä huutelu tapahtuu ja miksi seisoskelet siellä tumput suorina?

Asialle on jo tehty jotain. Tyttö voi hyvin ja on jopa käynyt ulkomailla ja menee töihin.

Annoitko suonikasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto Nosto Nosto Nosto Nosto 

Vierailija
384/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up Up Up Up Up Up Up 

Vierailija
385/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
386/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
387/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Missä tämä huutelu tapahtuu ja miksi seisoskelet siellä tumput suorina?

Asialle on jo tehty jotain. Tyttö voi hyvin ja on jopa käynyt ulkomailla ja menee töihin.

Mitähän palstan työttömät sanoo?

Paha sanoa muista. Itse ainakin tein asialle työttömänä jotakin aikaa kun on, vaikka työtön olen se ei meinaa että pitää katsoa että nuorta naista kiusataan sivusta ja annan asian olla varsinkin kun nuin selkä suoraisesta ja fiskusta tytöstä kyse. Kuiten hän itse halusi vielä jutella kanssani asioista. Joten keskustelin hänen vanhempiensa kanssa myös asioista.

Vierailija
388/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vankilassa olevia on miehiä. Mistä se johtuu ?

Siitä, että miehet ovat väkivaltaisia ja raiskaavat. Naisten tuleekin pysyä heistä erossa.

Mitä nopeammin päästään koko sukupuolesta eroon, sitä parempi. 

T. feministi

Vierailija
389/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sanoin siskontyttö joka on 15v ei halunnut poikaystävää koska pojat valehtelee ja pettää. Samaa sanoi myös siskon poika ei tule saamaan tyttöystävää kun tytöt vihaa automaattisesti.

Itse syytän sosiaalista mediaa. se on täynnä "miehen pitäisi olla tätä ja naisen tätä." "miehet on perseestä kun ovat tallaisia ja naiset on perseestä kun ovat tallaisia." Sosiaalinen media melkein tyrkyttää sitä ihmisille jos niitä ei blokkaile. Itselläkin youtube välistä tyrkyttää sitä psk:aa ja joutuu blokkailemaan.

Tämä, onneksi juttelen naisten kanssa kasvotusten oven ulko puolella melkein päivittäin ja on hyvä ystävä joka on myös nainen sekä Sisko ja läjä Siskontyttöjä ja Naispuolisia sukulaisia. Eivät petä ovat järkeviä ja normaaleja naisia. Säästynyt paljolta nais vihalta heidän ansiosta.

Näinpä <3 Suurin osa ihmisistä elää ihan tavallista elämää ihmisten kanssa, eivätkä koko ajan mietin sukupuolta, hyötymistä, välttelyä, vihaamista tai mitä kaikkea marginaaliset mieleltään sairaammat miettivätkään.

Eletään ja rakastetaan lähimmäisiä!

onnellinen

Vierailija
390/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita, että se Ylilaudalla tapahtuva poikiin kohdistuva mädätys on myös ihan suunnitelmallista informaatiovaikuttamista.

Supo on kuitenkin luokitellut äärioikeiston meidän suurimmaksi sisäiseksi uhaksi. Asia on aika vakava, omakin kolmekymppinen korkeakoulutettu työkaveri (sinkkumies) on alkanut kritiikittä toistella noita ylilautalaisia juttuja. Eli ollaan jo aika vaikeassa vaiheessa tämän asian kanssa. 

Söikö mies lastesi vanukkaat? Tapa se sika

Tämän palstan naaraiden mädätys on vielä tutkimatta. Ei taida Naisasialiittoa tai Nytkistä kiinnostaa  :)

Yritä nyt jo päästä tuosta herkkää sieluasi syvästi loukanneesta vuosia vanhasta vanukas-ketjusta yli. Eihän tuota kitinää jaksa erkkikään enää kuunnella.

Ja ihan oikeutettu ketju oli. Yksi pieni esimerkki muiden joukossa siitä, kuinka miestä kiinnostaa ainoastaan oma napa ja oma kulli. Mies on vajavainen olento ja tunnetason abortti.

Ja tämä ulina myös osoittaa maskuliinisuuden haurauden. Tähän meidän feministien pitää käydä vaan lujemmin kiinni.

Vierailija
391/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa naisista kyllä vihaa aika isoa osaa miehistä, nykyään. Naisilla on nykyään hyvin liberaalit arvot ja nuorilla miehillä aiempaa konservatiivisemmat ja oikeistolaisemmat arvot. Ei se ole hyvä yhdistelmä, koko arvomaailma erilainen. Kyllä vasemmisto ja oikeisto usein vihaavat toisiaan, tai eivät ainakaan samaan parisuhteeseen helposti näy. Miehiä ärsyttää naisten "wokeus" (enemmän kuin miehet suoraan myöntävät) ja naisia ärsyttää miesten "junttius". 

Vierailija
392/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että miehet ovat väkivaltaisia ja raiskaavat. Naisten tuleekin pysyä heistä erossa.

T. feministi

Itse en ole raiskannut ketään enkä tulekaan raiskaamaan niin mitä valitat?

T. Mies

Vierailija
393/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikean elämän havainnoinnista. Naisille kelpaa vain se laadukkain, komein, pisin, menestyvin tai vakivaltarikollisin alfamies. Tavalliset, alemman seksuaalisen markkina-arvon omaavat miehet ovat heidän silmissään pelkkää tyhjyyttä - vähän kuin jokin huomaamattoman näköinen huonekalu tyhjässä toimistossa. Tästä järjestelystä voi kiittää sekä feminismiä sekä deittisovellusten yleistymistä.

Tämän totean aloitusviestin jälkikasvua kaksi kertaa vanhempana, naisille koskaan kelpaamattomana miehenä.

Et näe mitään ongelmaa muissa kuin naisissa? Et huomaa, että lasket naisiksi vain kauneimmat ja seksikkäimmät, ja tavalliset saati pulleat ja rumat on sinulle pelkkää tyhjyyttä.

ei-niin-kaunis-rouva, koska mieheni näki muutkin kuin vain 1% kauneimmat instabeibet

Vierailija
394/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näinpä <3 Suurin osa ihmisistä elää ihan tavallista elämää ihmisten kanssa, eivätkä koko ajan mietin sukupuolta, hyötymistä, välttelyä, vihaamista tai mitä kaikkea marginaaliset mieleltään sairaammat miettivätkään"

Oikeutettu miesviha ja raivo toksista patriarkaattia kohtaan ei ole mielisairautta. Educate yourself. 

Vierailija
395/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. feministi

T. Mies

Joojoo #notallmen. Hauraan patriarkaalinen yritys poistaa se syyllisyys omalta sukupuolelta. Montako raiskausta tai perheväkivaltatapausta olet estänyt? Kuitenkin puolustelet muita miehiä ja uhriudut #metoosta. 

JOKAINEN mies on syyllinen kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
396/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen

Olet lapsi vielä, eikä sinun kuulukaan olla "saanut naista". Kypsy rauhassa, keskity kouluun ja mukavaksi ihmiseksi tulemiseen, ja yhtenä päivänä tapaat jonkun mukavan tytön <3 

Omalla miehelläni oli poikuus tallella kun tavattiin, ja hän antoi sen minulla 25-vuotiaana, samoin minä neitsyyteni, olin 23v. Yhdessä ollaan opeteltu, ei ole mitään kiirettä.

Vierailija
397/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. feministi

T. Mies

Joojoo #notallmen. Hauraan patriarkaalinen yritys poistaa se syyllisyys omalta sukupuolelta. Montako raiskausta tai perheväkivaltatapausta olet estänyt? Kuitenkin puolustelet muita miehiä ja uhriudut #metoosta. 

En ole mikään persu vaan ihan vaan puolueeton

Vierailija
398/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näinpä <3 Suurin osa ihmisistä elää ihan tavallista elämää ihmisten kanssa, eivätkä koko ajan mietin sukupuolta, hyötymistä, välttelyä, vihaamista tai mitä kaikkea marginaaliset mieleltään sairaammat miettivätkään"

Oikeutettu miesviha ja raivo toksista patriarkaattia kohtaan ei ole mielisairautta. Educate yourself. 

On se, et vain huomaa omia sairaita ajatuksiasi :( 

Rakastaminen tekee niin paljon onnellisemmaksi kuin vihaaminen.

maisteri

Vierailija
399/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. feministi

T. Mies

Onpa sulla miehistä paljon ennakkoluuloja

Vierailija
400/1092 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun kattelee tiketitakista kaiken maailman antti tatti ja isläm roskaa kaiket päivät. Olisit ottanut sen aivopesulaitteen siltä pois jo ajat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä