20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä
Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään.
Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla?
Kommentit (1098)
Kun roikkuu vauva.fiissä miehenä niin heti haukutaan inceliksi ja kaikkee niin ollut varmaan täällä
Ihan oikean elämän havainnoinnista. Naisille kelpaa vain se laadukkain, komein, pisin, menestyvin tai vakivaltarikollisin alfamies. Tavalliset, alemman seksuaalisen markkina-arvon omaavat miehet ovat heidän silmissään pelkkää tyhjyyttä - vähän kuin jokin huomaamattoman näköinen huonekalu tyhjässä toimistossa. Tästä järjestelystä voi kiittää sekä feminismiä sekä deittisovellusten yleistymistä.
Tämän totean aloitusviestin jälkikasvua kaksi kertaa vanhempana, naisille koskaan kelpaamattomana miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harkita, että se Ylilaudalla tapahtuva poikiin kohdistuva mädätys on myös ihan suunnitelmallista informaatiovaikuttamista.
Supo on kuitenkin luokitellut äärioikeiston meidän suurimmaksi sisäiseksi uhaksi. Asia on aika vakava, omakin kolmekymppinen korkeakoulutettu työkaveri (sinkkumies) on alkanut kritiikittä toistella noita ylilautalaisia juttuja. Eli ollaan jo aika vaikeassa vaiheessa tämän asian kanssa.
Söikö mies lastesi vanukkaat? Tapa se sika
Tämän palstan naaraiden mädätys on vielä tutkimatta. Ei taida Naisasialiittoa tai Nytkistä kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vankilassa olevia on miehiä. Mistä se johtuu ?
Enimmäkseen siitä että ovat tekevää sorttia eivätkä vain ulise kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen, kovin on naisia vihaavia pikkupoikia palsta täysi.. Ne samat, jotka sitten kitisee sormi suussa ja toinen pers.. mikseivät naisille kelpaa..
Naisvihasta yli 99% tulee toisilta naisilta. Ihan tutkitusti.
Sinulta unohtui linkki tutkimukseen.
Tytöt opettelevat jo alakoulussa pelaamaan sosiaalisia pelejä. Eristämistä ja pahansuopaista juoruilua. Ja tämä jatkuu läpi koko elämän. Kohteena lähes aina muut, tai muu samaa sukupuolta oleva.
Tähän ei ole tutkimusta, sillä aihe on melkeinpä kielletty. Naisten toimesta.
-eri
Kiusaajat minun elämässäni ovat olleet aina poikia ja miehiä, ihan sieltä peruskouluajoista asti. Noin viiden pojan jengi teki elämästä todella vaikeata yläasteella. Että viitsivätkin, yhtä 45-kiloista tyttöä vastaan. Yksitellen olisin ehkä saanut heidät piestyäkin, mutta pelkäsin oikeasti tulevani tapetuksi jos puolustan itseäni.
Tämä jo 80-luvun lopulla.
Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harkita, että se Ylilaudalla tapahtuva poikiin kohdistuva mädätys on myös ihan suunnitelmallista informaatiovaikuttamista.
Supo on kuitenkin luokitellut äärioikeiston meidän suurimmaksi sisäiseksi uhaksi. Asia on aika vakava, omakin kolmekymppinen korkeakoulutettu työkaveri (sinkkumies) on alkanut kritiikittä toistella noita ylilautalaisia juttuja. Eli ollaan jo aika vaikeassa vaiheessa tämän asian kanssa.
Tämän palstan naaraiden mädätys on vielä tutkimatta. Ei taida Naisasialiittoa tai Nytkistä kiinnostaa :)
Yritä nyt jo päästä tuosta herkkää sieluasi syvästi loukanneesta vuosia vanhasta vanukas-ketjusta yli. Eihän tuota kitinää jaksa erkkikään enää kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 15v nörtti niin en ole saanut naista vaikka olen omasta mielestä ihan hyvän näköinen
Ei nörtit kiinnosta naisia
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikean elämän havainnoinnista. Naisille kelpaa vain se laadukkain, komein, pisin, menestyvin tai vakivaltarikollisin alfamies. Tavalliset, alemman seksuaalisen markkina-arvon omaavat miehet ovat heidän silmissään pelkkää tyhjyyttä - vähän kuin jokin huomaamattoman näköinen huonekalu tyhjässä toimistossa. Tästä järjestelystä voi kiittää sekä feminismiä sekä deittisovellusten yleistymistä.
Tämän totean aloitusviestin jälkikasvua kaksi kertaa vanhempana, naisille koskaan kelpaamattomana miehenä.
Kolumni: Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen.
No vauva.fi on täynnä k*sipäitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen, kovin on naisia vihaavia pikkupoikia palsta täysi.. Ne samat, jotka sitten kitisee sormi suussa ja toinen pers.. mikseivät naisille kelpaa..
Tytöt opettelevat jo alakoulussa pelaamaan sosiaalisia pelejä. Eristämistä ja pahansuopaista juoruilua. Ja tämä jatkuu läpi koko elämän. Kohteena lähes aina muut, tai muu samaa sukupuolta oleva.
-eri
Kiusaajat minun elämässäni ovat olleet aina poikia ja
Tietysti, kun olit itse yksi niistä tytöistä jotka olivat toisten tyttöjen kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt jo päästä tuosta herkkää sieluasi syvästi loukanneesta vuosia vanhasta vanukas-ketjusta yli. Eihän tuota kitinää jaksa erkkikään enää kuunnella.
Vastaavia ketjuje tulee tusinoittain päivässä ja palstan naaraat onanoi niille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko jotain esimerkkejä niistä ylilaudan jutuista joita työkaverisi toistelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Kiusaajat minun elämässäni ovat olleet aina poikia ja
Itse miehenäkin olin enempi kiusattu miesten puolesta tosin naisetkin kiusasi minua Paljon Paljon harvemmin tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 19v tytär on aivan järkyttynyt mitä lukiopojat puhuu naisista/tytöistä. Arvelee että amikset saattaa olla pahempia. Ei vihaa miehiä, mutta ei kyllä halua niihin lähemmin tutustuakaan.
Ei se ainakaan ennen ollut noin ja aina sanotaan, että nuoret on niin fiksuja! Eihän tämä nyt ihan siltä enää näytä.
Mitä itse näin 37v vierestä seurannut lukiolais poikiakin huutelemassa naisille jne välillä tuolla ulkona. En ihmettele yhtään että tytöt ei halua tutustua poikiin. Itse kävin kävelyllä lukiolais tytön kanssa kun hän halusi vain jutella miehen kanssa joka ei ole oma vanhempi. Joten kävin kävelyllä ja juttelin hänen kanssaan. Kovasti vaikutti olevan ongelmia asian suhteen että pojat kiusaa ja pitäisi olla ns "malli".
Missä tämä huutelu tapahtuu ja miksi seisoskelet siellä tumput suorina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nörtit kiinnosta naisia
Onko alapeukuttaja kiinnostunut nörteistä vai onko se nörtti
"Missä tämä huutelu tapahtuu ja miksi seisoskelet siellä tumput suorina?
Asialle on jo tehty jotain. Tyttö voi hyvin ja on jopa käynyt ulkomailla ja menee töihin.
Vierailija kirjoitti:
"Missä tämä huutelu tapahtuu ja miksi seisoskelet siellä tumput suorina?
Asialle on jo tehty jotain. Tyttö voi hyvin ja on jopa käynyt ulkomailla ja menee töihin.
Mitähän palstan työttömät sanoo?
heh Ihan näin miehenä repesin. Tosin on nähty hankalia nais tapauksiakin.