Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias poikani on saanut jostain käsityksen että kaikki naiset vihaavat miehiä

Vierailija
07.02.2026 |

Juteltiin siis siitä että toivoisiko hän löytävänsä tyttöystävää. Vastasi että ei koska naiset nykyään vihaavat miehiä. Hämmennyin enkä oikein osannut sanoa mitään. 

Mistä tuollainen käsitys on voinut tulla? 

Kommentit (1123)

Vierailija
321/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa taivun uskomaan pojan olevan oikeassa. Olisiko naiset peiliinkatsomisen paikka?

Naaraat eivät kykene itsereflektioon.

Oikeasti he tietää kyllä vihaavansa miehiä. Haluavat vain näön vuoksi vängätä ja haastaa riitaa ettei se muka pitäisi paikkaansa.

Ja samalla todistavat pojan näkemyksen oikeasti jokaisessa viestissään.

Jopa ap, tuo pojan äiti... hän ei kyennyt sanomaan mitään vastaan. Lyhyt rehellisyyden hetki valtasi hänet.

Vierailija
322/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äiti tiedä itsekään kenelle tuli raskaaksi."

Äitihän oli pojan mielestä vanhempien naisten tapaan järkevää ja parempaa sorttia.

En luottaisi aloittajan sanomisiin. Suomalaiset naiset ovat järkyttäviä valehtelijoita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihän oli pojan mielestä vanhempien naisten tapaan järkevää ja parempaa sorttia.

En luottaisi aloittajan sanomisiin. Suomalaiset naiset ovat järkyttäviä valehtelijoita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Ketä ne poikkeukset muka on??

Vierailija
324/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä harvoja konservatiivisia naisia, jotka kunnioittavat perinteisiä arvoja.

Vierailija
325/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä harvoja konservatiivisia naisia, jotka kunnioittavat perinteisiä arvoja.

Haha

Ehei, nekin valehtelee ja vihaa miehiä

Vierailija
326/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoin siskontyttö joka on 15v ei halunnut poikaystävää koska pojat valehtelee ja pettää. Samaa sanoi myös siskon poika ei tule saamaan tyttöystävää kun tytöt vihaa automaattisesti.

Itse syytän sosiaalista mediaa. se on täynnä "miehen pitäisi olla tätä ja naisen tätä." "miehet on perseestä kun ovat tallaisia ja naiset on perseestä kun ovat tallaisia." Sosiaalinen media melkein tyrkyttää sitä ihmisille jos niitä ei blokkaile. Itselläkin youtube välistä tyrkyttää sitä psk:aa ja joutuu blokkailemaan.

Vierailija
327/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen, kovin on naisia vihaavia pikkupoikia palsta täysi.. Ne samat, jotka sitten kitisee sormi suussa ja toinen pers.. mikseivät naisille kelpaa.. 

Naisvihasta yli 99% tulee toisilta naisilta. Ihan tutkitusti.

Vierailija
328/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tulokseen olen tullut kuin poikakin. En ainakaan yökerhoihin ja baareihin mene enää.

Vierailija
329/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sanoin siskontyttö joka on 15v ei halunnut poikaystävää koska pojat valehtelee ja pettää. Samaa sanoi myös siskon poika ei tule saamaan tyttöystävää kun tytöt vihaa automaattisesti.

Itse syytän sosiaalista mediaa. se on täynnä "miehen pitäisi olla tätä ja naisen tätä." "miehet on perseestä kun ovat tallaisia ja naiset on perseestä kun ovat tallaisia." Sosiaalinen media melkein tyrkyttää sitä ihmisille jos niitä ei blokkaile. Itselläkin youtube välistä tyrkyttää sitä psk:aa ja joutuu blokkailemaan.

Tämä, onneksi juttelen naisten kanssa kasvotusten oven ulko puolella melkein päivittäin ja on hyvä ystävä joka on myös nainen sekä Sisko ja läjä Siskontyttöjä ja Naispuolisia sukulaisia. Eivät petä ovat järkeviä ja normaaleja naisia. Säästynyt paljolta nais vihalta heidän ansiosta.

Vierailija
330/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos eivät saa mulkkua.

Vierailija
331/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisen ajattelun juurisyyt ovat kotikasvatuksessa.

Esim omat vanhempani antoivat mun istua tietokoneen ja konsolin ääressä niin paljon kuin halusin. Olin (tuolloin vielä diagnosoimaton) monologeja pitävä, näsäviisasteleva ja vihanhallinnan ongelmista kärsivä ADHD + autisti, jolla ei ollut yhtään kaveria. Vanhemmat keksivät että ruudun ääressä lapsi on hiljaa, eikä vaadi seuraa aikuisilta. Vanhemmat olivat luultavasti itsekin nepsyjä, kun eivät jaksaneet keksiä mulle muuta harrastusta kuin ruudun tollottamisen. Eikä kotina puhuttu ikinä mistään mitään.

Mitä musta sitten tuli? Ahdistunut, masentunut, itsetuhoinen, naisia vihaava nainen. Kyllä se pelien naiskuva oli jo 90-luvulla sairas ja pelaava nainen oli äijä, eli ts parempi ihminen. Peli- ja hieman myöhemmin myös nettimaailmassa uppoutui niin, että sieltä poistuminen tosielämään ahdisti. Aikuisena kun opiskeluista ja työelämästä ei tullut mitään,  niin vasta ammattiavun kautta pystyin tervehtymään ja samalla näkemään että suurin ongelmani ei ollut nepsyys, vaan hukassa oleva vanhemmuus.
Että kyllä tätä oli jo kauan ennen somea, monissa muissa perheissä aiemminkin. Vanhemmat eivät edes tajua, kuinka vaarallista on antaa lapsen tapittaa ruutua ilman mitään muuta vastapainoa.

Vierailija
332/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät miehiä. Siitä ainakin osittain se viha johtuu.

Vierailija
333/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen suurimpana ongelmana naiset, joiden päivärutiineihin kuuluu levittää valheita, eli täysin omasta kipeästä päästään keksittyjä juttuja mitä miehet muka ovat tehneet ja mitä muka ajattelevat.

Vierailija
334/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen, kovin on naisia vihaavia pikkupoikia palsta täysi.. Ne samat, jotka sitten kitisee sormi suussa ja toinen pers.. mikseivät naisille kelpaa.. 

Osuva kuvaus palstan "miehistä". Onneksi palstan ulkopuolella on normaslejakin miehiä. 

Vierailija
335/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen katsoi minua parikymppisenä. Se oli vaan se että jokaisella oli taittovirhe.

Vierailija
336/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihasta yli 99% tulee toisilta naisilta. Ihan tutkitusti.

Sinulta unohtui linkki tutkimukseen.

Vierailija
337/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että ainoastaan vihervasemmistolaiset naiset vihaavat miehiä. Eivätkä hekään muslimeita eikä n e e k e r e i t ä.

Vierailija
338/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällaisen ajattelun juurisyyt ovat kotikasvatuksessa.

Esim omat vanhempani antoivat mun istua tietokoneen ja konsolin ääressä niin paljon kuin halusin. Olin (tuolloin vielä diagnosoimaton) monologeja pitävä, näsäviisasteleva ja vihanhallinnan ongelmista kärsivä ADHD + autisti, jolla ei ollut yhtään kaveria. Vanhemmat keksivät että ruudun ääressä lapsi on hiljaa, eikä vaadi seuraa aikuisilta. Vanhemmat olivat luultavasti itsekin nepsyjä, kun eivät jaksaneet keksiä mulle muuta harrastusta kuin ruudun tollottamisen. Eikä kotina puhuttu ikinä mistään mitään.

Mitä musta sitten tuli? Ahdistunut, masentunut, itsetuhoinen, naisia vihaava nainen. Kyllä se pelien naiskuva oli jo 90-luvulla sairas ja pelaava nainen oli äijä, eli ts parempi ihminen. Peli- ja hieman myöhemmin myös nettimaailmassa uppoutui niin, että sieltä poistuminen tosielämään ahdisti. Aikuisena kun opiskeluista ja työelämästä ei tullut mitään,  niin vasta a

Ihan varmasti. Nykyään vain se ruutu on vaihtunut vaan yleensä someksi esim youtube tiktok facebook etc etc. kumpikaan ei ole hyvästä ja virheitä on tehnyt ihan kaikki itsekkin kasvoin tvn edessä nintendon joustikki kourassa. :/

Vierailija
339/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 19v tytär on aivan järkyttynyt mitä lukiopojat puhuu naisista/tytöistä. Arvelee että amikset saattaa olla pahempia. Ei vihaa miehiä, mutta ei kyllä halua niihin lähemmin tutustuakaan.

Ei se ainakaan ennen ollut noin ja aina sanotaan, että nuoret on niin fiksuja! Eihän tämä nyt ihan siltä enää näytä.

Vierailija
340/1123 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, ketjua lukematta, että miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimauli on viihtynyt tässä ketjussa viikonlopun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi