Mies jättää vessapaperin hylsyt lavuaarin reunalle. Aloitin testin, kuinka paljon niitä kerääntyy siihen, jos en korjaa.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas on aina kaikki ovet auki vessan ja keittiön kaapeista. En viitsi riehua asiasta, koska asiast muuten ovat hyvin.
Oma mies jättää myös keittiön kaapinovet auki. Nauroin kerran kippurassa, kun hän iski oveen päänsä sen verran pahasti, että siitä vuosi verta. Olin monesti varoittanut, että se tapa on vaarallista.
"Oma vaimo jättää myös keittiön kaapinovet auki. Nauroin kerran kippurassa, kun hän iski oveen päänsä sen verran pahasti, että siitä vuosi verta. Olin monesti varoittanut, että se tapa on vaarallista."
Tykkäisittekö tällaisesta aviomiehestä?
Alkaisin varmaan itsekin nauramaan!
Tällaisia ketjuja lukiessa tunnen suurta tyytyväisyyttä ratkaisustani elää ilman miestä. Edellisessä oli ihan tarpeeksi. Oletti minun naisena tekevän kotityöt ja ruoan. Hän jopa kerran ihan pokalla vaati, että minun tulisi kohdella häntä kuin kuningasta. Ei äijä vain tajunnut, että silloin täytyy myös omaa naista kohdella kuin kuningatarta. Onneksi suhde päätyi eroon. Hänelle tosin tuli yllätyksenä, kun en huolinutkaan takaisin hänenlaistaan luomakunnan kuningasta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ketjuja lukiessa tunnen suurta tyytyväisyyttä ratkaisustani elää ilman miestä. Edellisessä oli ihan tarpeeksi. Oletti minun naisena tekevän kotityöt ja ruoan. Hän jopa kerran ihan pokalla vaati, että minun tulisi kohdella häntä kuin kuningasta. Ei äijä vain tajunnut, että silloin täytyy myös omaa naista kohdella kuin kuningatarta. Onneksi suhde päätyi eroon. Hänelle tosin tuli yllätyksenä, kun en huolinutkaan takaisin hänenlaistaan luomakunnan kuningasta.
Joo, ääliöt kohtaa ääliöitä. Lika barn leka bäst.
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpä yhden aikuisen naisenkin, joka ei saa niitä pahvinkeräysastiaan, vaan jättää vessaan.
No, elämänhallinta ei ole muutenkaan kohdallaan.
Näitä samanlaisia löytyy myös työpaikaltani. Jätetään tyhjä hylsy paperitelineeseen. Osa myös jättää pönttöön vauhtiviivansa, vaikka vessaharja on pöntön vieressä. Se myös ällöttää, kun p illunkarva on istuimella. Osa ihmisistä on kyllä niin s ikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on jättänyt sen lempiastioita lojumaan pöydälle ja teatteriin lähtiessään meikkasi ja jätti romunsa ympäri kämppää.
Siivosin ne pois, roskikseen.
Etsikööt sieltä.
Juuri näin naiset se pitää tehdä!
Samaa meillä myös. Jos laitan hänen avohyhhyynsä ne hylsyt, niin hän laittaa ne minun hyllyyni. Ja sitä jatkuisi vaikka kuinka kauan. Olen laittanut hylsyt roskikseen nykyään. En viitsi vaivata päätäni mokomalla. Kun ei kerran halua niin ei halua siivota jälkiään.
Muuten hän järjestää raivikohtauksen ja niitä on jo ollut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas on aina kaikki ovet auki vessan ja keittiön kaapeista. En viitsi riehua asiasta, koska asiast muuten ovat hyvin.
Oma mies jättää myös keittiön kaapinovet auki. Nauroin kerran kippurassa, kun hän iski oveen päänsä sen verran pahasti, että siitä vuosi verta. Olin monesti varoittanut, että se tapa on vaarallista.
Nautit kun puolisosi vuotaa verta.
Kertoo muuten kaiken naisista
Missasit pointin, että sitten ymmärtänyt, ohi meni vihelsi mennessään, tuukko hakee. Kertoo kaiken muuten miehistä...
Pointti on että sä vihaat miestäsi ja nautit kun se vuotaa verta.
Olin eri kuin tuon verijutun kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen ihmistyyppi, joka näin kirjoittelee, jättää ne omat sotkunsa toisten siivottavaksi, enkä todellakaan halua samassa huushollissa asua
--
Ei ole vaaraa että päätyisit parisuhteeseen
Sun puolisollasi on se vaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpä yhden aikuisen naisenkin, joka ei saa niitä pahvinkeräysastiaan, vaan jättää vessaan.
No, elämänhallinta ei ole muutenkaan kohdallaan.
Näitä samanlaisia löytyy myös työpaikaltani. Jätetään tyhjä hylsy paperitelineeseen. Osa myös jättää pönttöön vauhtiviivansa, vaikka vessaharja on pöntön vieressä. Se myös ällöttää, kun p illunkarva on istuimella. Osa ihmisistä on kyllä niin s ikoja.
Voihan se vähän ylemmältäkin pudota se karva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämähän just eivät leikkineet parhaiten.
Osta niitä vessapapereita, joiden hylsyn voi vetää vessasta alas ;)
Tai vessaan oma roskis hylsyille, josta niitä sitten isompi määrä viedään kerralla kierrätykseen tai laitetaan palamaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan se pisti elämään yhteistä elämää, leikkimään kotia. Kysymys on valtapelistä: kuka määrää, kuka polkaisi hääkakkua leikatessa ensimmäisenä. Kenen säännöistä on kysymys, kun vessapaperirullan hylsyjä kertyy kylppäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan se pisti elämään yhteistä elämää, leikkimään kotia. Kysymys on valtapelistä: kuka määrää, kuka polkaisi hääkakkua leikatessa e
Täytyyhän sitä ensin yhdessä leikkiä, ennenkuin tietää miten leikki sujuu...
Ajattele kauhun hetki: Olet mielessäsi rakentanut nerokkaan suunnitelman, että minäpä en enää viekään vessapaperin hylsyjä roskikseen! Jätän ne siihen! Mitäs mies siihen reagoi? Ja entäpä, jos ei reagoi mitenkään.
Hylsyjä vaan kertyy, kertyy yksi, kaksi, kolme, kymmeniä. Mies ei ole milläänsäkään. Mitään ei tapahdu, ei parannusta kokemaasi järkyttävään ihmisoikeusrikokseen. Ei mies näe tätä dramaattista ongelmaa, joka sai sinutkin avautumaan aiheesta vauva-palstalle! Mitä sitten teet?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole muijaa ja tiputtelen tyhjät hylsyt pytyn viereen ja kun niitä muutama on kertynyt, vääntäydyn kumaraan ja kerään ne takan sytykkeeksi. Ei tehdä pikkujutuista ongelmia!
Muutama? Muutama rulla riittää aika pitkäksi aikaa normaalilla käytöllä, joten mahtanee siis siellä veski ja sen lattia olla siivoamatta myös aika pitkään?
Kyllä se kerran viikossa pitää pestä, kylppäri ja veski.
Entäs, jos se mies kokee, että sinä et ikinä vie vessapaperihylsyjä pois ja kokeilee kuinka kauan kestää ennen kuin tyhjennät ne? Onhan se melkoinen sattuma, ettei apn kohdalle ikinä koskaan osu muka sitä hetkeä, kun vessapaperirulla pitää telineeseen vaihtaa
Meillä on vessassa iso poljinroskis. Ei ole hylsyjä muualla
Joku taisi tällä palstalla ihan vähän aikaa sitten kysellä, että mitä järkeä on vessassa pitää roskista
No, tässä yksi syy
Miehiä ja naisia ei ole luotu asumaan yhdessä. T. Jumala
Vierailija kirjoitti:
Jaa no mun mies kerää niitä hyllylle vessassa. Vessassa on kyllä kaksi roskistakin.
Meillä sama, tosin vain yksi roskis. Olen muutaman kerran kysynyt, miksi päätyvät hyllylle, eikä roskikseen, järkevää vastausta en ole saanut. Ulkoistin koko vessan siivouksen miehelle, josko sitten huomaisi, että vähemmän työtä käsitellä sitä hylsyä vain kerran.
Taas tällainen ihmistyyppi, joka näin kirjoittelee, jättää ne omat sotkunsa toisten siivottavaksi, enkä todellakaan halua samassa huushollissa asua
--
Ei ole vaaraa että päätyisit parisuhteeseen