Mies jättää vessapaperin hylsyt lavuaarin reunalle. Aloitin testin, kuinka paljon niitä kerääntyy siihen, jos en korjaa.
Kommentit (197)
Meillä minä ratkaisin tuon niin, että vein kaiken miehen jättämän roskan ja tavaran hänen työpöydälleen. Hylsyt, likaiset sukat, lautaset, kahvikupit, mitä näitä nyt on.
Tästä on jo melkein kymmenen vuotta aikaa, ja hyvin otti opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus tätä. Kenelle voi tulla edes mieleen tehdä tällainen koejärjestely. Ja raportoida vauvapalstalle tämä neronleimaus. Kertoo aloittajasta enemmän kuin tämän miehestä. No, huvinsa kullakin.
Tai sitten tämä on huumoria tai 0/5 provo.
Ihan sille joka menee vessaan ja näkee lattialla hylsyjä jatkuvasti. Todennäköisesti mies jättää myös muut tämän kaltaiset toimenpiteet suorittamatta jotka vaativat vain rutiinin. Roskien vienti, roskapussin laitto, tiskikoneen täyttö, lampun vaihto, likaisten pyykkikoriin laitto, pyykin viikkaus, tiskikoneen tyhjennys ja astioiden sinne laitto. Kenkien nostaminen kenkätelineelle, takin naulakkoon laitto, vanhentuneen ruuan jääkaapista siivoaminen ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan mitä normaalisti hoidetaan kun eteen tulee eikä jäädä odottelemaan että joku muu vie tai tekee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä ratkaisin tuon niin, että vein kaiken miehen jättämän roskan ja tavaran hänen työpöydälleen. Hylsyt, likaiset sukat, lautaset, kahvikupit, mitä näitä nyt on.
Ah, hyvä kun toimi. Tietynlaiset alkaa väittämään ettei ole heidän, että mitä tänne toit. Joku voi saada jopa raivokohtauksen.
Mun mies jätti kans kaiken just siihen kohtaan missä sattui oleen. Eniten ärsytti kun lankapuhelimen aikana se kynä oli aina hänen taskussaan, sen se sitte muisti ottaa;) En rähjännyt, kannoin omaa kynää taskussa, kestin sen sotkut mut en tod. siivonnut niitä. Mutta sit ku tuli mun mielestä tosi tärkee asia niin sitte ragesin eli ehkä noin kerran vuodessa niin silloin todellakin kuunteli ja otti opikseen. Choose your battles.
Tämä palsta on kyllä erinomaisen arvokas sorretuiksi itsensä kokevien naisten terapoimisessa ja voimaannuttamisessa. Sekä tietysti miesvihan kanavoimiseen.
Kaikki varmaan muistavat legendaarisen ketjun https://www.vauva.fi/keskustelu/5327904/kyllastyin-passaamaan-perhetta-… - 417 sivua uhriutumista ja vallanhalua.
Meillä mies laittaa ne aina kylppärin hyllylle tai pudottaa lattialle. Keräilen niitä sitten, kun alkaa olla liikaa.
Keittiössä mies laittaa pahvi-, muovi-yms pakkaukset tiskipöydälle, kun ei jaksa viedä terassille kierrätysastioihin. Sinne kun on tuosta matkaa huimat 4m...Minä niitä sinne sitten vien ja sitten kun ei huvita, heitän tavalliseen keittiön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tuollaisesta täytyy ruveta kinastelemaan liitossa niin voi -voi. Ei tyhjästä kannata riitaa aloittaa.
Ei ole syytä laiskuuttaan luoda riidan aiheita, mies.
Jos sulle onkin ylivoimaista laittaa hylsy pahvinkeräysastiaan, miksi kuvittelet, että naiselle on tosi kevyttä, hauskaa ja täysin harmitonta siivota sikailuja jäljiltäsi, vaikka olet aikuinen?
Miehiltä pitää poistaa äänioikeus kunnes käyttäytyvät aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on kyllä erinomaisen arvokas sorretuiksi itsensä kokevien naisten terapoimisessa ja voimaannuttamisessa. Sekä tietysti miesvihan kanavoimiseen.
Kaikki varmaan muistavat legendaarisen ketjun https://www.vauva.fi/keskustelu/5327904/kyllastyin-passaamaan-perhetta-… - 417 sivua uhriutumista ja vallanhalua.
Meninistin on vaikea olla aikuinen kikkelin lamatessa aivotoiminnan.
Ratkaisuni sikamiesongelmaan oli häätö. Kun ei siivonnut jälkiään eikä maksanut osuuttaan asumismenoista kolmeen kuukauteen vaan käytti vähät tienestinsä röökiin ja kaljaan, potkaisin tosiaankin mäelle. Lisäksi hän oli ihan helvetin täynnä itseään. Yleisin puheenaiheensa oli hän ja hänen suurenmoisuutensa vs. muiden miesten paskuus ja juoppous.
Mikään muna ei kompensoi paskaa käytöstä ja lusmuilua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies laittaa ne aina kylppärin hyllylle tai pudottaa lattialle. Keräilen niitä sitten, kun alkaa olla liikaa.
Keittiössä mies laittaa pahvi-, muovi-yms pakkaukset tiskipöydälle, kun ei jaksa viedä terassille kierrätysastioihin. Sinne kun on tuosta matkaa huimat 4m...Minä niitä sinne sitten vien ja sitten kun ei huvita, heitän tavalliseen keittiön roskikseen.
Miksi passaat miesvauvaa? Miksi kukaan tekee niin?
Vierailija kirjoitti:
Koiraalla menee pata jumiin välittömästi, kun keskustellaan koiraiden uusavuttomuudesta tai niiden naisvihasta
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulla siihen kertyy aina kertakäyttöpiilarien pakkauksia, tai mitä ne kotelot onkaan 😅 En oo laskenu paljonko oli enkka
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus tätä. Kenelle voi tulla edes mieleen tehdä tällainen koejärjestely. Ja raportoida vauvapalstalle tämä neronleimaus. Kertoo aloittajasta enemmän kuin tämän miehestä. No, huvinsa kullakin.
Tai sitten tämä on huumoria tai 0/5 provo.
Miesvauva närkästyi kun tunnisti itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Laita pahvinkeräysastia siihen lähelle ja sano että heittää siihen. Muuten mies luulee että asia ok ikuisesti jos et heti puutu
Ai ku kiva, että ahtaassa vessakopissa olisi vielä pahvinkeräysastia! Ja sen takia, että aikuinen ihminen ei viitsi käyttäytyä kuin aikuinen.
Mutta siis, miksi niin monet miehet tekee jotain tällaista vastaavaa?? Onko se se, että aina on ollut elämässä joku nainen, joka on hiljaa nöyrtyen kulkenut perässä siivoamassa? Ensin äiti, ehkä sisko, sitten tyttökaveri, jos toinenkin, vaimo - kunnes...!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tekemään niin että heitän miehen ympäriinsä jättämiä kamoja välillä vaan roskiin riippumatta siitä, ovatko ne olevinaan tärkeitä. Jos kalsarit tai lojuu pidemmän aikaa lattialla, päätän että ne on varmaan sitten jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua pientä poloista. Eikö äitisi enää silitä pikkuista luiskaotsapoikaansa?
Oma mies jättää myös keittiön kaapinovet auki. Nauroin kerran kippurassa, kun hän iski oveen päänsä sen verran pahasti, että siitä vuosi verta. Olin monesti varoittanut, että se tapa on vaarallista.