Millä sitä tsemppaisi itsensä tästä sohvalta ylös ja lenkille?
Piti jo lähteä mutta sen sijaan otinkin kolmannen kupin kahvia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kahvit kitusiin, ylös, ulos ja lenkille. Nyt heti!
Tässä menee hetki... just pääsin tähän.
Älä mene ulos, vaan ala pesemään vessaa tai järjestämään kaappeja. Kun homma on hoidossa palkitset itsesi menemällä ulos.
Jos on latkinut kolme kuppia kahvia, on ainakin itselle vaarallista lähteä heti perään lenkille, koska armoton vessahätä voi iskeä.
Älä mieti, vaan toimi. Hyvä ulkoiluilma, ainakin täällä.
Sama ongelma minullakin, kun ei saa nukuttua, ei jaksa mitään.
Kun lenkin tekee aamusta se on sitten tehty, kerro itsellesi, että 15 min riittää, lenkistä tulee kuitenkin pidempi, luonto on vielä kesäinen, mutta ei paahtava.Tässä jo monta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on latkinut kolme kuppia kahvia, on ainakin itselle vaarallista lähteä heti perään lenkille, koska armoton vessahätä voi iskeä.
Kahvin jälkeen aamurööki ja suoli toimii.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma minullakin, kun ei saa nukuttua, ei jaksa mitään.
Tiedän tuon asian liian hyvin. Nyt sain nukuttua hyvin ja harvinaisena herkkuna osaan arvostaa sitä.
Ei tullut sitten tänään lähdettyä lenkille. En vaan jaksa, ei huvita. Löhöän koko päivän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut sitten tänään lähdettyä lenkille. En vaan jaksa, ei huvita. Löhöän koko päivän kotona.
Syytä itseäsi. Lenkille lähdetään aamulla, kun uv-säteily on matala.
Jätä se vaikea lenkkeily vielä ja korvaa jollakin liikunnallisella miellyttävämmällä tekemisellä. Silläkeinoin pääsee alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä itseäsi. Lenkille lähdetään aamulla, kun uv-säteily on matala.
No aamullahan mä olen aina käynytkin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se vaikea lenkkeily vielä ja korvaa jollakin liikunnallisella miellyttävämmällä tekemisellä. Silläkeinoin pääsee alkuun.
Ei se yleensä ole vaikeaa, mielelläni lähden. Tänään vaan väsytti/väsyttää.
Minä käyn aamun viileydessä lenkillä, niin tulee päivän tärkein juttu ainakin tehtyä. Jos en muuta jaksa tai viitsi tehdä, niin ok. Liikunta vaikuttaa nukkumiseeni, nukuttaa paremmin.
En käy ihan joka päivä lenkillä, mutta useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn aamun viileydessä lenkillä, niin tulee päivän tärkein juttu ainakin tehtyä. Jos en muuta jaksa tai viitsi tehdä, niin ok. Liikunta vaikuttaa nukkumiseeni, nukuttaa paremmin.
En käy ihan joka päivä lenkillä, mutta useamman kerran viikossa.
Minullakin se aamu on paras hetki käydä. Iltapäivällä/illalla ei enää huvita.
Luulisi kesällä olevan ihan automaattista pyrkiä ulos liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se yleensä ole vaikeaa, mielelläni lähden. Tänään vaan väsytti/väsyttää.
Pms?
Ihan turhaan lähdet itseäsi kiduttamaan tuonne ulos. Ja jos aiot laihduttaa niin syöt nyt vaan vähän vähemmän. Sillä tavalla laihtuminen on paljon helpompaa.
Kahvit kitusiin, ylös, ulos ja lenkille. Nyt heti!