Kroppani huutaa suklaata
Voiko kroppa tarvita suklaata pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä?
Kommentit (91)
Ja peppuni parrua!
Terveisin BB-Sebastian
Maitokaakao on kyllä hyvä palautusjuoma treenin jälkeen. Rasvaton maito ja leivontakaakao. Mutta hassua olut on kuulemma myös.
Kyllä suklaata saa syödä, mutta ei päättömiä määriä. Jätän 5 levyä kympillä tarjoukset käyttämättä. Samoin 2 yhden hinnalla. Ne tulee vain vedettyä nopeammin. Osta, mut älä osta paljoa.
Elimistösi kaipaa suklaan hemmottelua. Ole hyvä ja anna elimistöllesi sitä mitä se kaipaa. Hemmottelee itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Suklaa himo lähtee kun syö sitä liikaa kerralla. Puolitoista levyä riitti, meni useita vuosia ennen kuin mieli teko palasi
Minulla menee puolitoista tuntia puolentoista levyn jälkeen ja mieli teko on palannut!
Se kertoo vain siitä että olet syönyt suklaata liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla yleensä ruho huutaa suklaata
Kun eläin on lahdattu , niin silloin käytetään sanaa " ruho".
Vierailija kirjoitti:
Migreenissä tulee aina jostain syystä suklaanhimo.
Minä saan valitettavasti taas sen migreenin suklaasta jos tulee nautittua sitä ihanaa herkkua liiallisesti.
Tiedän tunteen. Söin juuri kahden päivän aikana Fazerin sinisen levyn. Ja tuolle yhdelle aiemmalle kommentoijalle, en ole ylipainoinen.
Suklaata myyvät näin sunnuntaisin, mutta Jaloviinaa jota sieluni kaipaa eivät :( Eikä se ehtoollisryyppy mitään auttanut... keleen huijarit !
Ozempic auttoi, kahden päivän päästä ajattelin jo samoin kuin suurin osa täällä, että 'itsekuri' tai 'kohtuus' tai 'korvaa marjoilla yms' eli kaikki häly ja pakko hävisi jäi vain järki ja tieto mikä siellä takana oli ollutkin.
Voisin vaikka vannoa että naiset voivat paremmin jos saavat suklaata ennen menkkoja. Minulla tekee kanssa mieli vaikka ahtaisin itseni täyteen täysipainoista ruokaa. Joka kuukausi on uusi mahdollisuus kokeilla tuleeko mieliteko vai eikö tule.