Kroppani huutaa suklaata
Voiko kroppa tarvita suklaata pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä?
Kommentit (72)
Kun syöt oikeata ruokaa, ei edes tee mieli suklaata. Se on sitäpaitsi pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun syöt oikeata ruokaa, ei edes tee mieli suklaata. Se on sitäpaitsi pahaa.
Olet oikea phanilmanlintu. Jos on huono päivä, suklaa lohduttaa. Jos kaipa hemmottelua, suklaa auttaa. Pieni pahe mutta hyvä mieli. On tärkeää sallia itselle pieniä mieli tekoja ja hyvänolon tunnetta. Ei maailma kaadu suklaaseen. Ota ja nauti täysin rinnoin!
Vierailija kirjoitti:
Ota tummaa suklaata. Yksi rivi riittää ja saat samalla flavonoideja.
Oma suosikkini on Fazerin tumma suklaa, jossa on 47 prossaa kaakaota. Maitosuklaata tulee syötyä liikaa mutta tumma suklaa on siitä jännää, että muutama pala riittää ja suklaanhimo katoaa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, että talvella kroppa huutaa suklaata. Johtuu valon vähäisyydestä.
Ei riitä...
Voi näitä naisia suklaanhimoineen, ovat jääneet lapsen tasolle🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Joskus kroppani huutaa myös alkoholijuomia. Ja joskus jopa jotkut pikkukivut häviää kun saan himoitsemiani nautintoaineita.
Nautintoaineet on ihan parasta mitä voi harrastaa vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnusta pois, mulkkua sinun kroppasi kaipaa.
Heteromiehenä olen eri mieltä. Syytän tätä keskustelua kun ostin kaupasta suklaalevyn. Kaikki muutkin harrastaa toisten syyttelyä. Ei se oo mun syy kun haluan suklaata vaan sen kuuluisan jonkun muun syy. Sitä jotain muuta ei kannata jäljittää koska sitten ei olisi ketä syyttää. Joo jonkun muun syy.
M.54
Ja samaan aikaan peppusi huutaa parrua!
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan peppusi huutaa parrua!
Entäs sitten? Voihan sitä ihan hyvin syödä samaan aikaan suklaatia kun ottaa parrua peppuun.
Kannattaa käydä pandan verkkokaupan tarjoukset katsomassa.
panda (piste) fi
Mun piti olla sokerittomalla ja tipattomalla tämä kuu. Sokeriton kosahti jo toinen päivä ja vedin suklaalevyn kun semmonen mulle annettiin ja vtutti.
Ei ole tehnyt mieli sen jälkeen ja ruokahalu lienee kompensoi, ei ole nälkä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kun syö monipuolisesti ja riittävästi kasviksia ja hedelmiä tyyliin 800g - 1 kg päivässä ei tee mieli suklaata, kun ei edes enää jaksa syödä.
Minä syön tuon verran hedelmiä ja kasviksia vuodessa, suklaata vähintään 100 grammaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee mieli vaan ennen menkkoja.
Muuten ei juuri ole mielitekoja.
Vierailija kirjoitti:
Energiavaje ilmenee tolleen että tekee mieli mahdollisimman rasvaisia herkkuja. Syökää ruokaa ensin ja kuulostelkaa sen jälkeen tekeekö mieli suklaata.
Kaksi päivää olen kuulostellut ilman suklaata ja syönyt tavallista ruokaa. Päällimmäisenä ajatuksissa että olisipa suklaata. Onneksi tänään on, kun käyn kaupassa. Katsotaan maltanko lopettaa kahteen sataan grammaan. Pitäähän välipäivät ottaa takaisin!
Korvaa se veripaltulla, poiakseni, molemmat ovat kuitenkin ruskeaa
Vierailija kirjoitti:
Naisia? Olen 66-vuotias mies ja pahempi suklaanhimon suhteen kuin 90% naisista. Muutama päivä on aikuisiällä jäänyt väliin, etten olisi suklaata syönyt. Sama koskee jäätelöä.
Ei kroppa sitä tarvitse pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä, ellet ole alipainoinen. Himot kertoo kuulema yleensä jostain puutteesta.
Suklaassa kai magnesium. Energiavaje tai hormonien heittely voi aiheuttaa myös.
Eikait siitä haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä mies on suklaanhimoinen ja minä, nainen en pidä suklaasta.
Kroppa huutaa suklaata, aikamoista kehonkieltä. Ei kiitos. Kohteliasta puhekieltä kiitos ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin. Kaksi edellistä päivää ilman suklaata, vaikka normaalisti syön joka päivä. Tänään ajattelin ostaa Pandan 300 grammaisen konvehtirasian ja syödä sen tänään ja huomenna. Kohtuuhintainen Fazerin siniseen verrattuna. Fazerin sinisen kilohinta noin 23 euroa, Pandan konvehtien noin 20 euroa.
Pakko kysyä minkä painoinen sä olet ja miten muuten syöt?
Kun syö monipuolisesti ja riittävästi kasviksia ja hedelmiä tyyliin 800g - 1 kg päivässä ei tee mieli suklaata, kun ei edes enää jaksa syödä.