Kroppani huutaa suklaata
Voiko kroppa tarvita suklaata pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä?
Kommentit (72)
No sama mutta tiedän, että ei siitä kyllä hyvä olo tule, joten kauppaan jää.
En osaa syödä sitä hillitysti.
Niin minunkin. Kaksi edellistä päivää ilman suklaata, vaikka normaalisti syön joka päivä. Tänään ajattelin ostaa Pandan 300 grammaisen konvehtirasian ja syödä sen tänään ja huomenna. Kohtuuhintainen Fazerin siniseen verrattuna. Fazerin sinisen kilohinta noin 23 euroa, Pandan konvehtien noin 20 euroa.
Minun teki yhtenä päivänä mieli suklaata. Mutta keskityin ajattelemaan sitä, kuinka lähes kaikissa suklaa-/kaakaotuotteissa on sokeria. Leivontakaakao on ainut sokeriton, joka mieleeni tuli. Meni sillä se mieliteko ohi.
K-supermarketissa on 4 Fazerin suklaalevyä 10€ 😋
Ota tummaa suklaata. Yksi rivi riittää ja saat samalla flavonoideja.
Oma suosikkini on Fazerin tumma suklaa, jossa on 47 prossaa kaakaota. Maitosuklaata tulee syötyä liikaa mutta tumma suklaa on siitä jännää, että muutama pala riittää ja suklaanhimo katoaa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, että talvella kroppa huutaa suklaata. Johtuu valon vähäisyydestä.
Suklaa ja sen aiheuttaman mielihyvä hormonit tuottavat iloa ja hyvää oloa . Syö siis suklaata. Hyvin pieni pahe tässä pahassa maailmassa.
Lihavalla yleensä ruho huutaa suklaata
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään. Ex vaimo on yksi joka voisi todistaa että suklaata voi syödä paljon ilman että lihoo yhtään. Sellainen on hänen mielestään erittäin ärsyttävää. Hän tykkää myös suklaasta. Ai saakeli mä tiedän suklaan halun/himon.
Vierailija kirjoitti:
Ota tummaa suklaata. Yksi rivi riittää ja saat samalla flavonoideja.
Oma suosikkini on Fazerin tumma suklaa, jossa on 47 prossaa kaakaota. Maitosuklaata tulee syötyä liikaa mutta tumma suklaa on siitä jännää, että muutama pala riittää ja suklaanhimo katoaa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, että talvella kroppa huutaa suklaata. Johtuu valon vähäisyydestä.
En ole koskaan pystynyt syömään tummaa suklaata. Muutaman palan olen elämäni aikana maistanut ja enempää ei ole haluttanut. Minulle on tullut vielä suurempi himo maitosuklaaseen, kun olen tummaa suklaata maistanut. Talvella kroppa huutaa suklaata? Minulla vuoden jokaisena päivänä. Sama koskee jäätelöä.
Mulla sama. Joskus kroppani huutaa myös alkoholijuomia. Ja joskus jopa jotkut pikkukivut häviää kun saan himoitsemiani nautintoaineita.
Syö yleensä n. 500 g suklaata päivässä. Tänään ajattelin syödä 8 geisha-patukkaa. Ne on tosi hyviä!
Energiavaje ilmenee tolleen että tekee mieli mahdollisimman rasvaisia herkkuja. Syökää ruokaa ensin ja kuulostelkaa sen jälkeen tekeekö mieli suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa ja sen aiheuttaman mielihyvä hormonit tuottavat iloa ja hyvää oloa . Syö siis suklaata. Hyvin pieni pahe tässä pahassa maailmassa.
Kaakaopapu kasvaa pensaassa, siis suklaa on kasvisruokaa. 😄🤗.
Vierailija kirjoitti:
Ruho🤔👹.
Tunnusta pois, mulkkua sinun kroppasi kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suklaata tarvitse. Joskus jotai tummaa 90% suklaata voi ottaa
Ostin 9 kg jouluksi.Jaoin lahjoina ja tietty söin itsekin.Nyt en suklaata osta vähään aikaan.
Täytyykin hakea kaupasta suklaata 🙈
Vierailija kirjoitti:
Energiavaje ilmenee tolleen että tekee mieli mahdollisimman rasvaisia herkkuja. Syökää ruokaa ensin ja kuulostelkaa sen jälkeen tekeekö mieli suklaata.
Pitää sitä nyt jälkiruokaa saada.
Taas minun kommentti häipyi. Moneskohan kerta.
Ei suklaata tarvitse. Joskus jotai tummaa 90% suklaata voi ottaa