Kroppani huutaa suklaata
Voiko kroppa tarvita suklaata pysyäkseen terveenä ja toimintakykyisenä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin. Kaksi edellistä päivää ilman suklaata, vaikka normaalisti syön joka päivä. Tänään ajattelin ostaa Pandan 300 grammaisen konvehtirasian ja syödä sen tänään ja huomenna. Kohtuuhintainen Fazerin siniseen verrattuna. Fazerin sinisen kilohinta noin 23 euroa, Pandan konvehtien noin 20 euroa.
Kalliita kummatkin..
Anna kropan huutaa. Ei jokaista mielihalua ole mitään syytä toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
K-supermarketissa on 4 Fazerin suklaalevyä 10€ 😋
Kuka tarvitsee niin paljon suklaata??
Migreenissä tulee aina jostain syystä suklaanhimo.
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla yleensä ruho huutaa suklaata
Ja muuta rasvaista.. hyhhyh
sokeriton suklaa on kyllä parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin syyskuussa 66 levyä Fazerin sinistä 200 grammaisina levyinä. Itsenäisyyspäivään mennessä olin syönyt kaikki ja yksin. Sen jälkeen on mennyt useita rasioita konvehteja ja useita suklaalevyjä.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa ja sen aiheuttaman mielihyvä hormonit tuottavat iloa ja hyvää oloa . Syö siis suklaata. Hyvin pieni pahe tässä pahassa maailmassa.
Tämä siis oikeassa suklaassa missä on korkean kaakao taso,muuten mielihyvää aiheuttaa sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota tummaa suklaata. Yksi rivi riittää ja saat samalla flavonoideja.
Oma suosikkini on Fazerin tumma suklaa, jossa on 47 prossaa kaakaota. Maitosuklaata tulee syötyä liikaa mutta tumma suklaa on siitä jännää, että muutama pala riittää ja suklaanhimo katoaa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, että talvella kroppa huutaa suklaata. Johtuu valon vähäisyydestä.
En ole koskaan pystynyt syömään tummaa suklaata. Muutaman palan olen elämäni aikana maistanut ja enempää ei ole haluttanut. Minulle on tullut vielä suurempi himo maitosuklaaseen, kun olen tummaa suklaata maistanut. Talvella kroppa huutaa suklaata? Minulla vuoden jokaisena päivänä. Sama koskee jäätelöä.
No kai huutaa, kun olet kroppasi totuttanut?
Suklaassa on kadmiumia, sano Eemeli kun Liina katon harjalta heinäkasaan hyppäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin. Kaksi edellistä päivää ilman suklaata, vaikka normaalisti syön joka päivä. Tänään ajattelin ostaa Pandan 300 grammaisen konvehtirasian ja syödä sen tänään ja huomenna. Kohtuuhintainen Fazerin siniseen verrattuna. Fazerin sinisen kilohinta noin 23 euroa, Pandan konvehtien noin 20 euroa.
Pakko kysyä minkä painoinen sä olet ja miten muuten syöt?
66-vuotias mies, paino 76 kg, pituus 166 cm. Syön valmiseineksiä, ruiskaurapuuroa, ruisleipää, lauantaimakkaraa, juustoa, jogurttia, jäätelöä, banaaneja, erilaisia kahvileipiä, appelsiinimehua, piimää, kahvia, kivennäisvettä ja tietysti maitosuklaata. Siinä suurinpiirtein tärkeimmät, mitä on ollut ruoka ja juomalistalla viimeiset 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Olen menossa illalla S-kauppaan kuuskymppisille, pitääpä poiketa koossakin, kun on ihan matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikkini on Fazerin tumma suklaa, jossa on 47 prossaa kaakaota. Maitosuklaata tulee syötyä liikaa mutta tumma suklaa on siitä jännää, että muutama pala riittää ja suklaanhimo katoaa.
Ei ole mitenkään ihmeellistä, että talvella kroppa huutaa suklaata. Johtuu valon vähäisyydestä.
En ole koskaan pystynyt syömään tummaa suklaata. Muutaman palan olen elämäni aikana maistanut ja enempää ei ole haluttanut. Minulle on tullut vielä suurempi himo maitosuklaaseen, kun olen tummaa suklaata maistanut. Talvella kroppa huutaa suklaata? Minulla vuoden jokaisena päivänä. Sama koskee jäätelöä.
Sokeriin totuttanut,kuvittellee olevansa parempi juttu kun peittää sokerinhimon sokeriseen maitosuklaaseen.
Kroppa huutaa sitä mistä on pula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Aloitin jo 7-vuotiaana, jos en ihan väärin muista. Karkkia ja jäätelöä oli kotona mahdollisuus syödä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin syyskuussa 66 levyä Fazerin sinistä 200 grammaisina levyinä. Itsenäisyyspäivään mennessä olin syönyt kaikki ja yksin. Sen jälkeen on mennyt useita rasioita konvehteja ja useita suklaalevyjä.
Oot siis tosissaan? 😳
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole oikeaa tummaa suklaata. Jos muistan oikein niin tuossa oli itseasiassa enemmän sokeria kuin fazerin sinisessä, ne vaan jätti pois maitojauheen niin ei ole niin hyvän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sok
En minä mitään peittele. Sokeririippuvainen olen ollut syntymästäni lähtien. Suosikkini riippuvaisuuden tyydyttämiseen on aina ollut maitosuklaa ja jäätelö!
Kun miettii, että montako tuntia pitää kävellä että suklaalevy on kulutettu niin silloin loppuu suklaan himo🤔
Ai kauheeta miten ihmiset totuttaa itsensä sokeria syömään. Paino nousee, hampaat reikiintyy ja metabolia menee sekaisin.