Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä demukat öyhöttää
Lapsilta kuulee typeriä juttuja varsinkin.kun ne leikkii
Vihervasemmistolaisuus itsessään on pahin mahdollinen aivopieru.
Avovaimon isän uusi puoliso sanoi minulle että kun ette niitä lapsenlapsia saa aikaiseksi... olimme seurustellu vajaan vuden.. hänellä ei ole yhtään lasta, minulla oli sillon jo tytär, edellisestä liitosta ja poika syntyi muutaman vuoden päästä.. onneksi muutti pois täältä.
Tataarit tataarit tataarit . Wikipedia KRIMIN tataarit . TATARSTAN . Tatarstanin öljyt novgorodiin.
Atomipommin Hiroshima aiheutti epämuodostuneiden syntymiä kuin tsernobylissä on syntynyt . Talidomi lapset on yksi esimerkki epämuodostuneita syntyi kemikaalista .
Yöllä syödään kun päivä pitää paastota aurinko Jumala Ra Egyptistä.
TATARSTAN tuottaa öljyä Venäjälle .
Ansiosidonnainen päiväraha on itse maksettu liiton jäsenmaksuina.
(Luku- ja kirjoitustaidottomat) tulijat perustaa Suomeen uuden Nokian.
Se kun ministeri päästi suustaan, että työttömät keräämään risuja ja siivoamaan, niitä voi tehdä kuka tahansa ! Olen töissä sairaalassa eikä todellakaan siellä hyvällä katsota jos joku kotisiivouksella yrittää pärjätä. Ihanko leikkaussalissakin voi siivoilla ilman mitään koulutusta ?
Haluaako rouva ministeri, että ihmisiä alkaa kuolemaan tulehduksiin ? Tartuntatauteihin ?
Miten kaupoissa ? Miten voi noin aliarvioida tärkeää työtä
Nostetaan reservin ikäraja 65 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan reservin ikäraja 65 vuoteen.
Se lääkerumba etulinjaan on vaan naurettava edes ajatella.
Että käsien pesemisessä oleellisin vaihe on vedessä huljuttelu.
Laihduin paljon kun olin kokenut suuren surun, lapseni kuoleman. Tuttu sanoi, että jotain hyvää siinäkin.
Huonosti kommunikoiden yritti selvittää mihin asti pitäisi postittaa varmistaakseen että merkit riittävät, luulisin.