Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Abortti ei ole murha". Kertokaapa mammat ja muutkin miten tämä väite voisi koskaan olla mitään muuta kuin aivopieru, aloittaen ihan sana kerrallaan käyden läpi jokaisen sanan merkitys, ja se fakta että ihminen on ihminen jo ennen kuin poistuu äitinsä kehosta.
Miksi sinä nimität verihyytymää, joka poistuu naisen kehosta kohdun limakalvon mukana?
Se on syntymättömän sikiön ruumis.
Postissa ostamassa postimerkkejä. Nuori virkailija: "Mutta mitä sinä teet näillä?"
Liikaa kait vaadittu että olisi sen tietänyt.
Yksi vanhus oli sitä mieltä että jokaisen pitäisi irtisanoutua työstään hoitaakseen omat vanhempansa. Kun kysyin miten he sitte maksaa lainat ja elää niin vanhus sanoi Ei mikään työ ole niin tärkeää. Ulosottoon vaan. Ookei
Tosi monet vanhukset on just noin itsekkäitä. Se on ihan käsittämätöntä et moni ajattelee noin yksisilmäisesti että minä hoidin sinut nyt sinä hoidat minut. Joo ei olla enää 1800-luvulla.
Että lestadiolaiset tai helluntailaiset olisi uusapostoleja . Ymmärrättekö.
6 viikkoa on 1 ja puoli kuukautta . Useimmat keskeytykset mitkä ei ole luonnollisesti mennyt , on tehty jo 2-4 viikolla . Useimmat heti raskaustestin jälkeen tai jo heti kun miehen siittiöitä on päässyt sisään raiskaus tai kondomi hajonnut . Pitemmällä olevat tekee kun mies ei ota vastuuta tai pakottaa aborttiin tai kun kuvissa näkyy epämuodostumat , tai kun raiskaus väkivalta. Sitten on nämä sairaudesta johtuvat keskenmenot kuin kuolleena syntyvät. Kaikki ei halua lapsia kuten he jotka on ollut sodassa tai kidutettuja . Epämuodostuneita on syntynyt paljon säteily alueilla. Kemikaalit lääkkeet. Kuukaudessa on 4 viikkoa eikö niin. Teidät on uskonnolla peloteltu hysteerikseksi.
Voisitte mennä kehitysvamma laitokseen hoitamaan vesipäitä ja kädettömiä . OPETTAVAISTA KATSOA KÄRSIVIÄ JA SYÖPÄ OSASTOILLE . MENKÄÄ IHMEESSÄ LASTEN KÄRSIMYSTÄ KATSOMAAN .
Tollaset heikkohermoiset ei voi edes hoitaa lapsia saati kuolevia ihmisiä .
"Siis luulin olleeni epäonnistunut mun elämässä, mut mun kaveri valmistu just lähihoitajaks. Ja hei tää on mun toinen yliopisto koulutus"
Eikä noin heikkohermoiset pysty edes kolarin uhreja ompelemaan tai raatoja keräämään tulipaloista.
Ja lääkärin tehtävä on puolueettomasti hoitaa ja auttaa lääketiedeoppien mukaan jokaista ketään tuomitsematta . Laupias ja armahtavainen on Herra.
KOITTAKAA nyt jaksaa edes käyttää puhtaita neuloja pistämiseen , sekin on jo paljon jos sen osaa.
Tätini palovaroittimen paristo oli lopussa ja varoitin piippasi. Sanoin vaihtavani uuden pariston, johon täti sanoi: haluatko että syttyy tulipalo.
No sitähän mä just halusinkin 😄
"Mikä on köyhyysgeeni"
Tältä palstalta luettu - tosin se ehkä selittääkin asian
Tytti Tuppuraisen riidanhaasto Münchenissä.
Suomi voittaa jääkiekon olympiakultaa 2026
Kaverin kanssa lumen pudotuksessa katolta, aurinkoinen alkukevään päivä.Kaverin kommentti:Tämä ois kivaa hommaa kesällä!
Jos kuukautiset ei tule ajallaan, naisella on täysi oikeus hankkia lääkkeet, että kohdun limakalvo poistuu. Sillä ei ole merkitystä onko siellä jotain tai ei.