Tyhmimpiä aivopieruja, joita olette kuulleet?
Minusta huvittavin oli valitus siitä, että lasitetut parvekkeet on Suomessa täysin turhia ja huono keksintö, kun ne on sitten kesällä niin kuumia :D
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Laihduin paljon kun olin kokenut suuren surun, lapseni kuoleman. Tuttu sanoi, että jotain hyvää siinäkin.
Otan osaa <3
Kotivaran kerryttäminen tuo turvallisen tunteen.
Siis missä oloissa? Kun jysähtää lähelle, siinä on ihanaa kuljetella niitä kotivaroja mukanaan. Mietin missä ja millä todennäköisyydellä tarvitaan kerryttää kotivaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaisuus itsessään on pahin mahdollinen aivopieru.
Joka ei ole lähellekkään niin paha kuin mitä persekokkarit päästelee
Eräs pienipalkkainen tuttuni oli jutellut jonkun hyväpalkkaisen kaverinsa kanssa, oli kysynyt että mitä toivoisit juuri nyt, tuttuni sanoi että lottovoittoa, kaveri tuumasi että mitä sä sillä muka tekisit...
Taloyhtiön kokouksessa:
"Pyöräsuojaan ei kannata hommata uutta lukkoa, koska siellä säilytetään ainoastaan halpahintaisia vanhoja polkypyöriä"
....niin, miksiköhän siellä ei säilytetä mitään arvokasta? 🤣
Vierailija kirjoitti:
(Luku- ja kirjoitustaidottomat) tulijat perustaa Suomeen uuden Nokian.
Niin, tuossa tarkoitetaan varmaan rengastehdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomi on maailman onnellisin maa"
Tuohan perustuu suomalaisten itsensä antamiin vastauksiin. Onnellisuus siis voi ollakin pötyä, mutta tulos perustuu tutkimukseen, jossa suomalaiset ovat itse vastanneet kysymyksiin.
Tässä tulikin päivän aivopieru. Suomalaisilta (tai minkään muunkaan maan) kansalaisilta ei tuota "tutkimusta" varten kysytty yhtään mitään.
Maahanmuuttajista.Me tienataan tällä.T,KORVAKATAINEN.
VAKUUDET;VAKUUDET,MILJARDILAHJA KREIKKAAN.JUTTA URPILAINEN SDP,VALTIOVARAINMINISTERI.
Bändisoittaja: "Paljonko kello on?"
Iskelmätähti: "Ai nyt, vai?"
Riikka Purran aivopieru risujen keräämisestä ja mansikan poiminnasta.
Mikä on muslimien jeesus. Onko niillä oma jeesus vai onko niiden jeesus sama kuin meidän?
Vierailija kirjoitti:
Laihduin paljon kun olin kokenut suuren surun, lapseni kuoleman. Tuttu sanoi, että jotain hyvää siinäkin.
Otan osaa.
Surun kohdatessa huomaa, ettei ihmisillä löydy järkeviä sanoja. Onkin ehkä parempi olla ihan hiljaa kuin töksäyttää vahingossa jotain tuollaista.
Kerrostalossa tapahtuu:
Alakerran naapuri minulle: "Mä kuulin, että sä imuroit eilen kello 9 illalla. Se on liian myöhään, se häiritsee. Etkö sä voisi imuroida päivällä?"
No, en voi, sillä olen töissä päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Luku- ja kirjoitustaidottomat) tulijat perustaa Suomeen uuden Nokian.
Niin, tuossa tarkoitetaan varmaan rengastehdasta.
Todennäköisemmin tarkoitti kumisaappaita
Vierailija kirjoitti:
Se että feminismi olisi sukupuolten tasa-arvokn pyrkivät aate. Se pyrkii vain naisten ylivaltaan. Feminismi ei ole koskaan aiheuttanut mitäön hyvää miehille
No tässä yllähän se typerä aivopieru onkin taas. Ihmiset ihan kilpaa ylpeilevät netissä, etteivät ymmärrä käsitteitä. Tai sitten tahtovat tahallaan ymmärtää väärin.
PersKokkareiden kootut pierut, solisteina Riikka & Petteri Duo + Kristillisdemonikuoro.