Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovat kivut ja parisuhde

Vierailija
28.02.2026 |

Sairastuin ja minulla on kovia kipuja. Sain kipulääkkeitä ja sairaus on ohimenevää laatua, ei krooninen, mutta toipuminen voi kestää viikkoja tai kuukausia.

En nyt kipeänä jaksaisi olla miesystävän seurassa. Olen jo skipannut pidemmät kyläilyt parin kuukauden ajan. 

Tänään piti nähdä, mutta olen kipeä ja saatan joutua ottamaan kipulääkkeen joka osittain lamaannuttaa minut muutenkin. Miksi siis hakeutuisin seuraan kun voin kärsiä yksin.

Mutta jos tämä jatkuu vielä pitkään, eihän koko suhdetta ole pian olemassa. Mihinkään fyysiseen läheisyyteen en kykene, kaikki sattuu.

Kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäksi nukun huonosti jopa kipulääkkeillä, vain tietyt asennot sopii ja vaihdan asentoa monta kertaa yössä. Tai nousen ylös jaloittelemaan keskellä yötä. Siksi yökyläilykin on ikävää.

Vierailija
2/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Sairastuin borrelioosiin,olin poissa pelistä varmaan pari kuukautta. Puoliso oli ja pysyi,vaikkei ollu mitään hellyyttä sinä aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Sairastuin borrelioosiin,olin poissa pelistä varmaan pari kuukautta. Puoliso oli ja pysyi,vaikkei ollu mitään hellyyttä sinä aikana.

Vietittekö muuten yhdessä aikaa? Minua tympisi olla seurassa kun tekee mieli vain voivotella kipuja. Mikään aktiviteetti ei onnistu, elokuvien katsomiseen en voi keskittyä kun pitää vaihdella asentoa ja joku kevyt lautapelin pelaaminenkin sattuu kun joutuu istumaan pitkään.

Vierailija
4/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvinä, ja pahoina päivinä". Kyllä parisuhteen täytyy kestää tällaiset koettelemukset! Olet hyvin asian oivaltanut, ja uskon, että pääsette tämän yli! Nämä tilanteet kuuluvat yhdessä olemiseen, ja tästä saadaan sitä voimaa, mitä parisuhteessa tarvitaan!

Vierailija
5/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde? Maksullinen nainen miehelle? Tekop.? 

Vierailija
6/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kantsis avoimesti puhua sen miehen kanssa asiasta eikä kirjoitella johonkin vauvalle. Haloo nyt, aikuinen ihminen.

Vierailija
7/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin täällä! Pahoitteluni mutta olin jättämässä sinut muutenkin, tämä ei nyt ole minkään välilevyn pullistuman syytä. Kaikkea hyvää jatkoon!

Vierailija
8/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvinä, ja pahoina päivinä". Kyllä parisuhteen täytyy kestää tällaiset koettelemukset! Olet hyvin asian oivaltanut, ja uskon, että pääsette tämän yli! Nämä tilanteet kuuluvat yhdessä olemiseen, ja tästä saadaan sitä voimaa, mitä parisuhteessa tarvitaan!

😂 Kirjoitat kuin ap:lla olisi joku syöpä

Vierailija
9/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olette suhteessa jossa uskalletaan ottaa vaikeitakin asioita puheeksi. <3

Vierailija
10/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meinasin uuden kumppanin kanssa alkaa perumaan yhteistä aikaa, kun tuli sairasteluita, sillä olin ollut aikaisemmin tyypillisen itsekkään miehen kanssa ja koin, etten ole kipeänä tarpeeksi viihdyttävää seuraa. Yllättäen hän halusikin viettää kanssani aikaa kaikesta huolimatta, sopeutua kulloiseenkin tilanteeseen ja muuttaa suunnitelmia sen hetken voinnin mukaan. Huomasin, että olinkin sattunut yksiin mieheksi ihan harvinaisen hyvän yksilön kanssa, joka kannattaa pitää. 

Nyt sinullakin on tilaisuus saada miesystäväsi todellinen laatu selville.

Vierailija
11/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kantsis avoimesti puhua sen miehen kanssa asiasta eikä kirjoitella johonkin vauvalle. Haloo nyt, aikuinen ihminen.

Eikö täällä saa pyöritellä erilaisia näkökulmia ennen kuin muodostaa oman näkemyksensä ja sitten toimii sen mukaan?

Vierailija
12/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kitkerä kanaunanhajuinen perseseks

Vierailija
13/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun olette suhteessa jossa uskalletaan ottaa vaikeitakin asioita puheeksi. <3

Mistä tiedät, ettei ole myös puhunut?

Vierailija
14/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ei ole sun ongelmasi jos miehesi lähtee kävelemään kun hänen pitäisi olla sinun tukenasi. Ylipäätään se että edes mietit tuollaista on jo huolestuttavaa ja kertoo että suhteenne ei taida olla terveellä pohjalla

Vierailija
15/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän ei ole sun ongelmasi jos miehesi lähtee kävelemään kun hänen pitäisi olla sinun tukenasi. Ylipäätään se että edes mietit tuollaista on jo huolestuttavaa ja kertoo että suhteenne ei taida olla terveellä pohjalla

Ei ole tarvinnut olla tukena kun olen ollut mieluummin yksin.

Vierailija
16/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prolapsi?

Vierailija
17/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut olla tukena kun olen ollut mieluummin yksin.

Sitten se on miehen tehtävä vaan odotella ja jos hän ei sitä kestä niin soromnoo

Vierailija
18/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääkkeen voimalla vaan

Vierailija
19/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jotkut vaikka kokovartalohalvaantuneita ja silti parisuhteessa. Mikä nyt oli ongelma?

Vierailija
20/21 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse h*orata jos ei pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi