G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Bill Clinton
Äiti Amma
Jane Fonda
Nelson Mandela
Olin Michael Jacksonin konsertissa. Jos sitä ei lasketa, näin Boy Georgen ylösnostetut kädet väentungoksessa Britanniassa aukion toiselta laidalta.
Suomalaisia olen nähnyt niin paljon, ettei niitä lasketa.
Näin äkkiseltään tulee mieleen vaan Rihanna.
Paavi
Michael Jackson
Tarja Halosen ja Sauli Niinistön kanssa olen päässyt juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Paavi
Michael Jackson
Tarja Halosen ja Sauli Niinistön kanssa olen päässyt juttusille.
Unohdin, että Elisabet II:n olen nähnyt kahdesti sattumalta, Helsingissä ja Tallinnassa
Kuningatar Elisabethin olen nähnyt 10m päästä. Tarja Halosen kanssa olen ollut kahdestaan samassa hississä. Myös Sauli niinistö nähty noin 10m etäisyydeltä. Matti Nykänen oli kerran ostamassa joulukuusta yhtäaikaa.
Urho Kekkosen, lenkkeili Seurasaaressa.
Susanna Koski.
Näin Forumissa pari vuotta sitten.
Ihanan kaunis!
Rokkareita on tullut nähtyä (keikkojen ulkopuolella), mutta ei ny ihan järjettömän kuuluisia, osa kuitenkin julkkisstatuksella, kuten Olli Herman, jne. Varsinaisesti kuuluisin taisi olla Mika Häkkinen ja hän heitti vähän läppää mulle. :) Mukava kohtaaminen idolin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar Elisabethin olen nähnyt 10m päästä. Tarja Halosen kanssa olen ollut kahdestaan samassa hississä. Myös Sauli niinistö nähty noin 10m etäisyydeltä. Matti Nykänen oli kerran ostamassa joulukuusta yhtäaikaa.
Olen nähnyt Sauli Niinistön ja Hjallis Harkimon alastomina, urheiluhallin suihkutiloissa.
Ritari Ässä David Hasselhof Espoon Dipolissa muinaisella 1980- luvulla, jono oli hänen luokseen ja jokainen sai vielä postikortin missä oli hänen kuvansa ja nimmari.
Esa-Pekka Salonen Hertsin kauppakeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Sauli Niinistön ja Hjallis Harkimon alastomina, urheiluhallin suihkutiloissa.
Ei tarvitse ihan kaikkea kertoa.
Alexander Skarsgård, tosin ei silloin vielä ollut hottis Hollywood tähti. Suomalaisjulkkiksia en edes laske.
Kaarle Kustaa ja Silvia kai.Samassa oli Manu.
Lady Gagan näin, kun olin hänen konsertissa.
Mutta jos konsertteja ei lasketa niin Johanna Tukiainen. :D