G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Eräs suomalainen eturivin laulaja on veljeni. Olen nähnyt hänet usein ;)
Ozzy. Ei ole suurempaa julkkista.
Tarja Halonen, Hannele Lauri, Aira Samulin ja Jonne Aaron
Lontoossa kuninkaallisia esim Anne ja Charles vähän matkan päästä. Heathrowin kentällä Sinead O'Connor ysärin alussa kun oli kuuluisa.
Alman näin joskus lentokentällä siskonsa kanssa.
Onko paavi julkkis? Benedictuksen oon nähnyt.
Ronaldinho. Tietysti keikoilla ja futismatseissa nähnyt vaikka ketä, Jaggerista Tottiin.
Urho Kaleva Kekkosen monta kertaa. Useita keroja myös Koiviston, Ahtisaaren (kerran), Halosen, Niinistön, Tauno Palon, Vesa-Matti Loirin. Aira Samulinin.
Vierailija kirjoitti:
Ozzy. Ei ole suurempaa julkkista.
Mäkin oon nähnyt Ozzyn.
Joskus muinoin olen jutellut esim. Juha Miedon ja Apulannan Tonin kanssa.
Cheekin näin useinkin ennen kuin oli julkkis.
Riitta Väisäseen törmäsin kerran. Veskun näin muinoin hevosen selässä ja myöhemmin ruokakaupassa.
Jos konsertit ja puhetilaisuudet unohdetaan niin kotimaassa mauno koivisto käveli kerran keskikaupungilla vastaan, presidenttikautensa jälkeen. Katseli maahan kuten tuolla kuulemma oli tapana.
Edellinen paavi varmaan. Mutta on noita joitain muitakin.
Ruotsin kuninkaan, kuningattaren, kruununprinsessan siellä asuessani.
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalon ja vaimonsa, olin samoilla synttäreillä muutama vuosi sitten. Villellä EI pipoa silloin ;)
Venäjän entisen metropoliitta Aleksein (ennen tätä Kiriliä olleen...)
Ai niin tuli tuosta mieleen, että olin Villen ja vaimonsa kanssa samassa synnytysvalmennuksessa Kättärillä -03.
Mielenkiintoinen ketju, kun etusivulla onn vastauksia vuodelta 2014 ja sen jälkeen sivukaupalla vuodelta 2008.
Rita Marley Jamaikalla Sunsplashin backstagella. Puristettiin käsiä, otettiin valokuva.
Mauno Koiviston näin liikennevaloissa viereen pysähtyneessä autossa. Mutta Bill Gates lienee kuuluisin näkemistäni henkilöistä.
Ruotsin kuningas, muutaman metrin päässä, käveli kerran Turussa.
Mick Jagger varmaankin, tai sitten Gorbatsov.
The Weeknd