G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Kävelin joskus yli 10 vuotta sitten Alexander Stubbin ja hänen turvamiestensä kanssa lähes samassa porukassa, kun olivat myös ylittämässä tietä jazzien aikaan.
Paavi Johannes Paavali II vieraili Suomessa vuonna 1989. Aika julkkis, arvelen :)
Puristin Lahdessa Don Johnsonin kättä 35v sitten.
Robbie Williams, Coulthard, Mika Häkkisen,
Näin lapsena Kekkosen Hämeenlinnassa jonkun ulkoilmajuhlan aikana puhujanpöntössä.
Rob Halford nähty livenä kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Puristin Lahdessa Don Johnsonin kättä 35v sitten.
P?
Jos keikkoja ei lasketa, niin varmaan sitten vain Leskinen tai Mustajärvi. Tai Tapani Kansa. Tai Paavo Lipponen. Joskus pentuna näin tsekkoslovakialaiset kiekkoilijat Vladimir Dzurillan ja Vaclav Nedomanskyn nimmarikeikalla tavaratalossa.
Ei läheskään kaikkien tietämä, mutta maailmanlaajuisesti tunnettuja omalla alallaan: Jane Goodall (simpanssitutkija) ja David Allen (GTD).
Leif Vager joskus 70 luvulla. Pitkä ja komea mies popliinitakissa.
Olen paiskannut kättä Paavo Väyrysen kanssa.
EKP:n entinen pääjohtaja W Duisenberg.
Aika monta on nähty niinkuin varmasti meistä lähes jokainen ja enemmänkin jos keikatkin laskisi mukaan, mutta merkittävimmät ja unohtumattomasti mieleen jääneimmät ovat ja vieläpä eri aikana sekä paikassa Juice ja Remu.
Kimi Räikkönen, Helena Lindgren, Ressu Redford, Ville Valo suomalaisista.
Ulkomaalaisista Lontoossa konsertissa Tom Hardy ja ihan Suomessa Porvoossa Mel Gibson - olin Gibsonin kanssa samassa ravintolassa syömässä. Hardystä oli yllätys että hän on vain suunnilleen minun mittaiseni, olen 170 cm, kun hän aina näyttelee ison voimamiehen rooleja.
Brad Pitt Tampereella muutama vuosi sitten.
Paavi Johannes Paavali II, Alexander Stubb ja Cheek ehkä. Kaikki olen tavannut ihan lähietäisyydeltä.
Olen keskustellut Bill Gatesin kanssa
Simo Frangénin ja Anitta Ahosen nähnyt monta kertaa :)