G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Prinsessa Victorian. Oli yhdellä Suomen-vierailullaan käymässä meikäläisten poliitikkojen kanssa paikassa, jossa silloin työskentelin.
Jäi oikein mukava kuva hänestä. Oli huomattavasti ystävällisempi kuin muut vierailijat, jotka pyyhälsivät ohi täynnä omaa tärkeyttään ihan kuin minä ja työkaverini olisivat ilmaa.
Bernie Ecclestone ja Flavio Briatori italialaisessa yökerhossa.
Esa Saarinen ja Leea Klemolan olen aikoinaan nähnyt lähietäisyydeltä Stokkan Herkussa. Junan ikkunasta näin Michael Monroen laiturilla junaa odottamassa Turussa. Livenä tietysti artisteja keikoilla ja festareilla kymmenittäin vuosien varrella ja näyttelijöitä teatterin lavoilla.
Kuningatar Silvian, Kalle Kustaan ja Nalle Wahlroosin näin 50 m päästä.
Metallican miehet (miinus Lars). Oltiin hotellilla ja vaihdettiin parit sanat, mukavia jätkiä oli 👍🏻
Ma Ying-jeouta joskus aikoinaan tervehdin kättelemällä.
Tauski samalla lennolla. Puhui hyvin arvostavaan sävyyn Tauskista koko lennon.
Kuningatar Elisabethin Westminster Abbeyn edustalla kesäkuun alussa 2013. Etäisyyttä häneen oli noin 25m. Vierellään myös prinssi Philip.
Iso-H, Elastinen, Aake Kalliala, Risto Dufva ja Remu Aaltonen :D
Sipe Santapukki Mikkelin asuntomessuilla , ihasteltiin samaa taloa!
Kirjailija Panu Rajalan kanssa osuttiin vierekkäin hotellin saunan lauteille Varkaudessa
Belinda Carlilen backstagella Los Angelesissa
Pyysin Sanna Marinilta nimmarin Trendi lehteen hänen tissiensä yläpuolelle Tikkurilassa vaalitilaisuudessa. Ja Sanna antoi. Tapitti samalla silmiin mua. Ihana.
Spike Lee New Yorkissa, Mauno Koivisto Kaivopuistossa
Björn Wahkroos -istuttiin vastapäätä auditorion aulan sohvalla. Nalle oli menossa pitämään puhetta!
Yhdysvaltain silloinen ulkoministeri, Condoleezza Rice.
Janne Katajan kanssa juttelin kerran kadulla, kun oli menossa osaomistamaansa ravintolaan.