G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
Bruce Springsteen, Danny, Tuomas Holopainen, Kim Herold, Joel Hallikainen...
Vieraili joskus 1980-90 -lukujen vaihteessa Oulun yliopistolla ja siellä meitä opiskelijoita parveili kauhea lauma pihalla odottamassa arvovierasta ;-)
Tarja Halonen
Saku Koivu
Neumann ja Frederik :D :D
Niin ja keikoilla oon nähnyt vaikka mitä suuruuksia ;)
paavin, sylvester stallonen ja se amazoni ex-vaimo
suomalaisia "julkkiksia" en jaksa luetella
Poliitikot:
Tarja Halonen, Martti Ahtisaari, Esko Aho, Kauko Juhantalo, Ilkka Kanerva, Jorma Huuhtanen, Mikko Pesälä, Elisabeth Rehn
Muusikot:
Martti Syrjä, Pepe Willberg, Heikki Silvennoinen, Pate Mustajärvi, Kari Peitsamo, Kikka Laitinen, Simo Frangen, Kurt Westerholm, Anna Hanski, Tony Montana,
Näyttelijät:
Mikko Leppilampi, Timo Kahilainen
Muut julkkikset:
BB-Timo -07, Iiro Seppänen, Nina Autio,
Äh, en jaksa miettiä enempää.
Asustelin tuolloin jenkeissä ja oliko hän sitten ihmeellinen? Ei, ihan tavallinen komea ja kohtelias mies.
Antero Mertaranta lähikaupassa ja se pitkä näyttelijämies Ruisrockissa(yleisössä).
Ville Haapasalon ja vaimonsa, olin samoilla synttäreillä muutama vuosi sitten. Villellä EI pipoa silloin ;)
Venäjän entisen metropoliitta Aleksein (ennen tätä Kiriliä olleen...)
Giorgio Armanin ja Naomi Campbellin.
Kuningatar Elisabeth, Prinssi Philip, Prissit William ja Harry. Siinä ne mennä tallusti vajaan kymmenen metrin päässä ysärillä, kun Lontoossa asustelin. Tämä tapahtui sattumalta. Ei ollut mitään kansallista, että mennäänpä Kensington Parkiin päivystämään päivä.
varmaan Sienna Miller, tosi nätti ja pieni livenä!
Olen nähnyt Kate Mossin lentokentän vessassa, mutta oikea vastaus tähän on Silvio Berlusconi
Iina kuustonen tokmannilla työskennellessäni
Prinsessa Victoria, Kaarle Kustaa, Silvia, Martti ja Eeva Ahtisaari. Oulussa kävelivät kaikki yhdessä Kirkkokatua.
Tanja Poutiaisen näin yhteen aikaan usein yliopistolla 😁 muuten tosi vähän nähny julkkiksia kun täällä lapissa asuu ja kaikki suomalaisia olleet mitä nähny.
+ muut kuninkaalliset.