G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?
Kommentit (168)
sitten lätkästä vuosien takaa Grezky,Messier ,Selänne jne laulajia näkyy usein ostoksilla ja viimeksi näin Eva Wahlströmin Hemtexissä
jos tarkoitat että lähempää niin oisko sitten vaikka Matti Nykänen :).
Mäkin oon nähnyt prinsessa Victorian Oulussa. Sitten olen nähnyt prinsessa Dianan Lontoossa.
Tässä pari. Patsy Kensit, jonka naapurissa asustelin Lontoon vuosina. Marilyn Mansonin tapasin myös Lontoossa viettämässä iltaa samassa ravintolassa. Häneltä rohkenin pyytää jopa nimikirjoituksen;).
keikkanäkyjä en laske
pantse syrjä ravintolassa vaimonsa kanssa syömässä
tarja halonen itiksessä tuulipuvussa ja lippiksessä :)
kirka huoltiksen pihassa happihypyllä
jonna kosonen myös itiksessä
susanna rahkamo-kokko useasti jumbossa, aina joka kerta aika räjähtäneen näkösenä
taiveaho ja kaikkonen narinkkatorilla kävelemässä kamppia kohti
eicca toppinen meidän LÄHIKAUPASSA (tää oli kyl mun paras, meinas silmät tippuu päästä)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timo Kivikangas ( Kolmas Nainen)
Kirka
...nämä tuli äkkiä mieleen.
Nämä sellaisia, joiden kanssa olen kunnolla jutellut. Toki julkkiksia olen nähnyt useita muitakin
Brad Pitt ja Aniston,
oli silloin kova sana 2001.
Astrid Lindgren, P.D. James ja monia muita kirjailijoita erilaisilla kirjamessuilla ympäri maailmaa. Kotimaisia en edes jaksa laskea julkkiksiksi.
siinä tapauksessa näin kerran Victorian ja Madeleinen shoppailemassa NK:lla Tukholmassa. Los Angelesissa kadulla tuli vastaan Jared Leto sekä Alec Baldwinin (eivät yhdessä kuitenkaan). Olen jutellut Joe Pennyn kanssa (koira haudattuna-sarjasta). Hmmm.. tuossapa kai ne kuuluisimmat.
Asustelin tuolloin jenkeissä ja oliko hän sitten ihmeellinen? Ei, ihan tavallinen komea ja kohtelias mies.
ostamassa ruokaa, aika tavallisen tallaajan näköisiä ovat. Muusikko Tumppi Varonen hoiti mua sairaalassa, on toiselta ammatiltaan siis hoitaja:-)
Ville Valon kaa oon jutellut baarissa useammankin kerran, samoin CMX:n kitaristin ja Lemonatorin kitaristin kaa. Mut eipä he nyt oo mitään suuria julkkuja.
Olin aikaisemmin sellaisessa työssä, että olen tavannut oikeastaan kaikki 1990-luvun lopun huippukiekkoilijat ja lisäksi olen halannut Raipe Helmistä :) En kylläkään romattisissa merkeissä vaan palkitsemistilaisuudessa :)
Linda Lampenius, Kirka, Janne Kataja, Janne Porkka, Anna-Liisa Tilus, Ismo Jokinen, Ressu Redford...
Olen ollut eräässä kuuluisassa hotellissa töissä ja julkkuja siellä näki päivittäin.
Useita valtion päämiehiä, huippu-urheilijoita, muusikoita...
Minä olen tavannut niin paljon julkkiksia Suomessa ja ulkomailla, etten osaa niitä laittaa järjestykseen enkä välitä edes luetella, mutta Brad Pittin kanssa en ole päässyt jatkoille. : )
Minä olen tavannut niin paljon julkkiksia Suomessa ja ulkomailla, etten osaa niitä laittaa järjestykseen enkä välitä edes luetella, mutta Brad Pittin kanssa en ole päässyt jatkoille. : )
Viktoria on kuuluisin näkemäni henkilö...oli täällä Oulussa vierailulla tässä muutama vuosi sitten:)
Suomessa aika kuuluisan Merja Larivaaran kanssa kävin samaa koulua eli näin ihan päivittäin:)