Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka olet nähnyt livenä?

Vierailija
20.09.2008 |

Valehtelu kielletty.

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktoria on kuuluisin näkemäni henkilö...oli täällä Oulussa vierailulla tässä muutama vuosi sitten:)

Suomessa aika kuuluisan Merja Larivaaran kanssa kävin samaa koulua eli näin ihan päivittäin:)

Vierailija
42/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lätkästä vuosien takaa Grezky,Messier ,Selänne jne laulajia näkyy usein ostoksilla ja viimeksi näin Eva Wahlströmin Hemtexissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoitat että lähempää niin oisko sitten vaikka Matti Nykänen :).

Vierailija
44/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
45/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nähnyt prinsessa Victorian Oulussa. Sitten olen nähnyt prinsessa Dianan Lontoossa.

Vierailija
46/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari. Patsy Kensit, jonka naapurissa asustelin Lontoon vuosina. Marilyn Mansonin tapasin myös Lontoossa viettämässä iltaa samassa ravintolassa. Häneltä rohkenin pyytää jopa nimikirjoituksen;).

Vierailija
47/168 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikkanäkyjä en laske

pantse syrjä ravintolassa vaimonsa kanssa syömässä

tarja halonen itiksessä tuulipuvussa ja lippiksessä :)

kirka huoltiksen pihassa happihypyllä

jonna kosonen myös itiksessä

susanna rahkamo-kokko useasti jumbossa, aina joka kerta aika räjähtäneen näkösenä

taiveaho ja kaikkonen narinkkatorilla kävelemässä kamppia kohti

eicca toppinen meidän LÄHIKAUPASSA (tää oli kyl mun paras, meinas silmät tippuu päästä)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
48/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Kivikangas ( Kolmas Nainen)

Kirka

...nämä tuli äkkiä mieleen.

Nämä sellaisia, joiden kanssa olen kunnolla jutellut. Toki julkkiksia olen nähnyt useita muitakin

Vierailija
49/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ja Aniston,

oli silloin kova sana 2001.

Vierailija
50/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrid Lindgren, P.D. James ja monia muita kirjailijoita erilaisilla kirjamessuilla ympäri maailmaa. Kotimaisia en edes jaksa laskea julkkiksiksi.

Vierailija
51/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa näin kerran Victorian ja Madeleinen shoppailemassa NK:lla Tukholmassa. Los Angelesissa kadulla tuli vastaan Jared Leto sekä Alec Baldwinin (eivät yhdessä kuitenkaan). Olen jutellut Joe Pennyn kanssa (koira haudattuna-sarjasta). Hmmm.. tuossapa kai ne kuuluisimmat.

Vierailija
52/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustelin tuolloin jenkeissä ja oliko hän sitten ihmeellinen? Ei, ihan tavallinen komea ja kohtelias mies.

Vierailija
53/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa ruokaa, aika tavallisen tallaajan näköisiä ovat. Muusikko Tumppi Varonen hoiti mua sairaalassa, on toiselta ammatiltaan siis hoitaja:-)

Ville Valon kaa oon jutellut baarissa useammankin kerran, samoin CMX:n kitaristin ja Lemonatorin kitaristin kaa. Mut eipä he nyt oo mitään suuria julkkuja.

Vierailija
54/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin sellaisessa työssä, että olen tavannut oikeastaan kaikki 1990-luvun lopun huippukiekkoilijat ja lisäksi olen halannut Raipe Helmistä :) En kylläkään romattisissa merkeissä vaan palkitsemistilaisuudessa :)

Vierailija
55/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Lampenius, Kirka, Janne Kataja, Janne Porkka, Anna-Liisa Tilus, Ismo Jokinen, Ressu Redford...

Vierailija
56/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut eräässä kuuluisassa hotellissa töissä ja julkkuja siellä näki päivittäin.

Useita valtion päämiehiä, huippu-urheilijoita, muusikoita...

Vierailija
57/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä susta on ihmeellistä?

Vierailija
58/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin.

Vierailija
59/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut niin paljon julkkiksia Suomessa ja ulkomailla, etten osaa niitä laittaa järjestykseen enkä välitä edes luetella, mutta Brad Pittin kanssa en ole päässyt jatkoille. : )

Vierailija
60/168 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut niin paljon julkkiksia Suomessa ja ulkomailla, etten osaa niitä laittaa järjestykseen enkä välitä edes luetella, mutta Brad Pittin kanssa en ole päässyt jatkoille. : )