Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely

Vierailija
05.02.2026 |

Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.

Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?

Jankkaajan vaatimuslista:

1. Pituus yli 190cm

2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu

3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)

4. Pukeutuu muotivaatteisiin

5. Mies on aina laittautunut

6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa

7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)

8. Palkka vähintään 4000e/kk

9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)

10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa

No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listan 4 viimeistä kohtaa toteutuvat, tuossahan ei sanottu, minä vuonna se auto on maksanut 20 000 e, ei todellakaan enää tänään. Olen siis palstajankkaajan mielestä luuseriparisuhteessa enkä itse sitä edes olisi tiedostanut ilman tätä listaa.

Mulla sama, mutta luuseri sai nyt mennä.

Vierailija
102/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pistettä. Auris maksoi aikoinaan muutaman vuoden käytettynä yli 20 000, toki siitä ei nykyään niin paljon saisi. Palkka alkaa nelosella kuten itsellänikin. Hiusraja olisi kai paikallaan mutta mies on jo vuosikaudet ajellut päänsä kaljuksi, koska se on helpompaa. Korkeakoulututkinto on kuten minullakin.

Näillä spekseillä on saanut minut eli ei mitään missiä.

Ajatus kovin hajustetusta ja laitetusta ja koruja kilistelevästä miehestä ei todellakaan houkuta.

Tutut: ei, se en ole minä. En käy tällaisella roskapalstalla 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 4 ja 5 kohta ovat aika samoja ja aivan kuka tahansa mies voi halutessaan täyttää tuon kohdan.

Vierailija
104/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis auto, tyylikäs pukeutuminen ja kalliit korut ja kellot olisi itselleni todellisia turn offeja koska pitäisin miestä pinnallisena ja ulkokultaisena. 

Sama. Itse kun olen vähän rähjäinen raksa-akka, niin hyvin kiusalliselta tuntuisi tapailla tms jotain puunattua ja pinnallista. En myöskään haluaisi 190 cm miestä. 180 cm on ihan yläraja, oon ite 160 cm ja ... Noh, ei vaan viehätä. 

Vierailija
105/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 piste hiusrajasta.

Vierailija
106/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listan 4 viimeistä kohtaa toteutuvat, tuossahan ei sanottu, minä vuonna se auto on maksanut 20 000 e, ei todellakaan enää tänään. Olen siis palstajankkaajan mielestä luuseriparisuhteessa enkä itse sitä edes olisi tiedostanut ilman tätä listaa.

Mulla sama, mutta luuseri sai nyt mennä.

Ai hitto, auto onkin yhteinen. Lasketaanko se?

Vierailija
107/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkkinä hollywoodtähti Adam Sandler. No rahan suhteen hän toki täyttää nuo kohdat, mutta hiusraja hänelle hupenee, aina on yleensä ihan tavisvaatteissa (ostaa mm. Costcosta), 177 pitkä ja masuakin alkaa olemaan. Korkeakoulututkinto muistaakseni taitaa olla, eli tuon taulukon mukaan Adam Sandler on noin 4/10.  

Adamilla on mahtava hymy ja iloiset silmät, sillä saa paljon plussia!

Vierailija
108/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piste nykyään.

Silloin kun alettiin styylaamaan, oli kaksi pistettä.

Vierailija
109/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkkinä hollywoodtähti Adam Sandler. No rahan suhteen hän toki täyttää nuo kohdat, mutta hiusraja hänelle hupenee, aina on yleensä ihan tavisvaatteissa (ostaa mm. Costcosta), 177 pitkä ja masuakin alkaa olemaan. Korkeakoulututkinto muistaakseni taitaa olla, eli tuon taulukon mukaan Adam Sandler on noin 4/10.  

Mitenkäs tuo jankkaajan unelmamies eli Jason Momoa? Tukkaa ja pituutta on, varmaan rahaakin.

Vierailija
110/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on alempi AMK-tutkinto, ei muita noista spekseistä. Mutta mies on ihana, mukava ja fiksu.

Vierailija
111/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti 2/ 10 :D Lista on huono ja pinnallinen, oikeat asiat puuttuu. 

Miehessäni parasta: kiltti ja toiset huomioonottava ihminen <3 

Vierailija
112/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adamilla on mahtava hymy ja iloiset silmät, sillä saa paljon plussia!

Heeei hei hei! Jankkaaja ei myönnä pisteitä mistään oikeasti tärkeästä! Vain listan kohdat merkitsevät, koska naiset on niiiiin nirsoja.

Vierailija
113/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pituus yli 190cm - ei pistettä, vain 185cm

2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu - kyllä

3. Hiusraja täydellinen - kyllä

4. Pukeutuu muotivaatteisiin - kyllä, töihin aina puku ja muutenkin tyylikäs

5. Mies on aina laittautunut - ei nyt ihan aina mutta useimmiten

6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa - kyllä 

7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) - kyllä, KTM 

8. Palkka vähintään 4000e/kk - kyllä

9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) - kyllä, Porsche 

10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa - uskoakseni kyllä, tai siis ainakin salkku on isohko

Vierailija
114/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pistettä: lihakset, tukka, tutkinto, palkka ja sijoitukset. 

Vierailija
115/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tuo jankkaajan unelmamies eli Jason Momoa? Tukkaa ja pituutta on, varmaan rahaakin.

Tiedämmekö mitään Momoan kellosta, autosta tai koulutuksesta?

Vierailija
116/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole parisuhteessa, mutta muutamien parisuhteessa olevien/viime vuosien aikana suhteeseen päässeiden miespuolisten kavereiden ja sukulaisten puolesta voin vastata. 

Mies 1:  vaatimukset 1, 3, 7, 8 ja 9 täyttyvät, eli 5/10

Mies 2: mikään noista vaatimuksista ei täyty, eli 0/10

Mies 3: vaatimukset 2 ja 3 täyttyvät, eli 2/10

Mies 4: vaatimukset 7 ja 8 täyttyvät, eli 2/10

Mies 5: vaatimukset 2 ja 7 täyttyvät, eli 2/10

Näitä kaikkia miehiä yhdistää perushyvät sosiaaliset taidot ja vapaa-ajan aktiivisuus. Tuntemani ikisinkut puolestaan eivät ole epäsuosittuja kellojen ja autojen puutteen takia, vaan siksi, koska eivät vapaa-ajalla käy missään Prismaa kauempana ja ihmisiä tavatessaan eivät osaa keskustella ja tutustua sitten millään. Ei kukaan nainen ihastu tiiliseinään tai huonekasviin, joten eipä ihme jos niiden tavoin käyttäytyvällä miehelläkään ei ole sutinaa

Laitetaan reiluuden nimissä ja vertailun vuoksi vielä tämäkin. Eli kuinka hyvin tuttavapiirini tahtomattaan ikisinkut täyttävät tasoteoreetikkomiehen lanseeraamat vaatimukset parisuhdekelpoiselle heteromiehelle:

Mies 1: 2/10. On kuitenkin ollut vuosia vailla lähisuvun ulkopuolisia sosiaalisia suhteita. Käy töissä, kaupassa ja kävelyllä. Tosi hauskaa seuraa, mutta tuntemattomien seurassa jäätyy totaalisesti.

Mies 2: 1/10. Sama ongelma, kuin mies 1:llä. Sosiaalisesti kankea kotihiiri. 

Mies 3: 6/10. Pääsee ekoille treffeille, mutta toisia ei tule. Hiljainen, keskustelutaidoton mölliskä. 

Mies 4: 2/10. Hakeutuu sosiaalisiin tilanteisiin, mutta vetäytyy nurkkaan nyhvöttämään. Puhuu vain kysyttäessä, ja silloinkin vastaa yhdellä, kahdella sanalla. 

Mies 5: 4/10. Kaverinsa ovat kyllä sinnikkääasti koittaneet parittaa häntä naistuttavilleen, mutta juttu ei koskaan etene ensitreffejä pidemmälle. Syy: ylläripylläri, mies on hiljainen kotihiiri, jolta ei saisi varmaan kidutuksenkaan uhalla revittyä muuta kuin värisevän yhden sanan vastauksen kerran vartissa. 

Nämä kaikki miehet ovat siis n. 20-40-vuotiaita, eli mistään murrosiän angsteissa kainostelevista pikkujanttereista ei ole kyse. 

Vierailija
117/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedämmekö mitään Momoan kellosta, autosta tai koulutuksesta?

Opiskeli meribiologiaa mutta ei tainnut valmistua kun näyttely vei mukanaan. Omistaa useita kalliita autoja ja kelloja. 

Vierailija
118/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, pituus, tukka ja lihakset. En kyllä edes noilla kriteereillä miestäni valinnut. 

Vierailija
119/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttyy 4 viimeistä. Ja 6 ekaa on sellaisia, etten edes huolisi miestä, jolla ne täyttyy. Tulisi vaan itsellekin ulkonäköpaineita, jos mies olisi paremman näköinen kuin minä itse. :D

Vierailija
120/187 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis auto, tyylikäs pukeutuminen ja kalliit korut ja kellot olisi itselleni todellisia turn offeja koska pitäisin miestä pinnallisena ja ulkokultaisena. 

Mulle ne ei välttämättä olis. Koska jos mulla olis paljon rahaa, olisin varmaan samanlainen. Mutta koska mulla ei ole paljon rahaa, en näe mitään yhteistä meillä tuollaisen miehen kanssa. 

Mieluiten olen miehen kanssa, jolla on samankaltainen rahatilanne. Silloin ei tuu turhia riitoja rahasta ja voidaan tunnelmoida yhdessä yksinkertaisista asioista. Ei se kuitenkaan koskaan mee niin, että mies vaan antaa rahansa mulle, ei mun kaltaiselle naiselle. Ja vaikka antaisikin, kokisin senkin kiusallisena. 

Ei mulla ole sellaista narsistista gold digger luonnetta, että "minä ansaitsen kaiken vain hengittämällä samaa ilmaa miehen kanssa." Kadehdin kyllä niitä naisia, joilla sellainen luonne on. Ne saa kaiken. Ne on vähän niin kuin jännämiehen vastine naisilla.