Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (186)
3 pistettä, tutkinto, palkka ja auto.
4/10 eikä kaveripiirien naisillakaan kovin monella enempää kuin max 6..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi piste. Melkein saatiin toinenkin, kun mies on 190 cm pitkä, mutta ei yli. Parisuhteessa olemme olleet jo kymmeniä vuosia.
Tyttärellä kyllä on kahdeksan pisteen mies.
Mulla on nyt vähän hormonit vinksallaan, mutta kurkkua kuristaa tuo teidän melkein toinen piste. Kai tasan 190 cm mies voi sen saada, voihan? Ap?
Mä ehdotan että yksissä naisin myönnetään toi kakkospiste kun yritys on noin hyvä.
Kyllä minusta me voidaan jankkaajan mielipiteestä välittämättä myöntää tämä piste!
-ap
8/10, ei ole kotona aina ehostettu, toki ulkona ja töissä tyylikäs. Lisäksi ei nyt varsinaisesti pukeudu aina muodin mukaan vaan enemmän klassinen muoti. Mutta melkein täysi 10.
Joo-o, kaksi pistettä tulee munkin elämän miehelle ja lasteni isälle. Omituinen lista alunperinkin!
1. Pituus yli 190cm - ei, minun pituiseni
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu - kyllä
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutenkin pitää olla tuuhea tukka) - ei, mutta silti kivasti laitettu
4. Pukeutuu muotivaatteisiin - kyllä, on erittäin luova persoona, mikä näkyy myös pukeutumisessa
5. Mies on aina laittautunut - kotona arkisemmin, mutta muuten kyllä huolehtii erittäin hyvin hygieniasta, ulkonäöstään ja pukeutumisestaan
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa - miehellä on näitä, mutta minulle ei ole niin tärkeää
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) - ei
8. Palkka vähintään 4000e/kk - kyllä
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) - kyllä
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa - kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintelä hikipinkoni saa 2 pistettä (alhainen rasvaprosentti ja korkeakoulututkinto).
Kuulostaa seksikkäältä!
Kyllä hän kieltämättä on nörttivaimon mielestä varsin vetävä. :D Asiaa auttaa huomaavaisuus, vilpittömyys ja älykäs (tai älytön) huumorintaju. T. Se jolle vastasit
Mun miehellä ainoastaan tuo viimeinen kohta täyttyy. Eli hänellä on sijoitusrahoja. Nekin tuli vain pari vuotta sitten perintönä, muuten hänellä ei olisi niitäkään. Ja nehän ei oo mun rahoja, vaan hänen. Itse en saanut perinnöksi kuin läävän, jota piti siivoilla ja maksaa vielä lisävuokraa, koska sen asunnon siivoaminen kesti niin pitkään, vaikka joka päivä töiden jälkeen siellä kävin touhuamassa, ei vaan aika riittänyt. Ja koska asunto oli tupakansavulla pilattu, en saanut siitä edes vuokratakuu-rahoja, koska vaikka kuinka siellä puunasin niin se oli lattiasta kattoon keltainen ja haiseva.
Ihan persaukisia oltiin kun tavattiin alle kolmekymppisinä. Nuorena on normaalia olla persaukinen, ellei ole rikkaasta perheestä. Yhdessä ollaan aloitettu ensin vuokrayksiössä asuen, sen jälkeen hommattiin pieni kaksio johon otettiin yhdessä asuntolaina ja sen jälkeen hommattiin vähän isompi rivari. Siinä ollaan viihdytty jo yli 20 vuotta.
Kumpikaan meistä ei ole koulutettuja, ollaan molemmat melko huonoista lähtökohdista, mutta kumpikin aina käyty töissä, ihan teinistä asti. Kaikenlaista ikkunanpesusta mansikkamaahan Ja työpaikalla me sitten lopulta tutustuttiinkin. Ihan vaan tehdas duunissa rivityöntekijöinä. Tekevälle sattuu asioita.
Tää on hauska!
1. Pituus - ei pistettä, lyhyehkö
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu - Hehee! Puoli pistettä koska rasvaprosentti lienee alhainen, mutta aika laiha on
3. Hiusraja täydellinen - ei pistettä, hiusraja pakenee vauhdilla
4. Pukeutuu muotivaatteisiin - ei pistettä (onneksi)
5. Mies on aina laittautunut - tästä vois antaa pisteen, on yleensä huoliteltu ja pukeutuu oman tyylinsä mukaisesti esim. tweed-takkiin tai rentoon pukuun
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa - puoli pistettä. On tarkka kalvosinnapeistaan ja kelloistaan, mutta niillä on enemmän tunne- kuin rahallista arvoa
7. Korkeakoulututkinto - PISTE!
8. Palkka vähintään 4000e/kk - ei pistettä
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa - ei pistettä, yhteinen automme maksoi 3000e
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa - ei pistettä.
3/10.
1. Pituus yli 190cm
Ei ole, pituus 170.
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
Käy salilla, mutta lihakset eivät erotu selkeästi, et puoli pistettä.
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
Ei ole, hän on melkein kalju.
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
Ei pukeudu muodikkaasti, mutta siististi.
5. Mies on aina laittautunut
Ei
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
Ei ole kumpaakaan.
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
Yliopisto, tohtori.
8. Palkka vähintään 4000e/kk
Täyttyy.
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
On BMW.
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
Kyllä.
Eli yhteensä 4,5 pistettä mun miehelle.
Kallis auto, tyylikäs pukeutuminen ja kalliit korut ja kellot olisi itselleni todellisia turn offeja koska pitäisin miestä pinnallisena ja ulkokultaisena.
3 pistettä. Rasvaprosentti, palkka ja sijoitukset. Ei siis ole korkeakoulutettu vaikka tienaa hyvin ja on kiinnostunut sijoittamisesta
1p. kohdasta 9! Ja yhdessä olen ollut mun ihanan poliisimiehen kanssa liki 30 vuotta <3
Vierailija kirjoitti:
Mies on vasta 24 eikä tutkinto ole vielä valmis, mutta kohta on sekin eli meillä vaihtuu yksi piste kohta kahteen. Tukka on ainoa joka osuu!
Veikkaan että 24-vuotias ei enää kasva 18 senttiä joten siitä ei ainakaan kerry pistettä myöhemminkään.
N25
Tukasta saadun pisteen voi kuitenkin vielä menettää! Jäämme jännityksellä odottamaan, miten käy.
Kolme pistettä.
Paksut hiukset on hyvällä hiusrajalla, lihakset erottuu ja sijoitukset tuottaa sen verran paljon, ettei tarvitse töissä käydä.
Otetaan esimerkkinä hollywoodtähti Adam Sandler. No rahan suhteen hän toki täyttää nuo kohdat, mutta hiusraja hänelle hupenee, aina on yleensä ihan tavisvaatteissa (ostaa mm. Costcosta), 177 pitkä ja masuakin alkaa olemaan. Korkeakoulututkinto muistaakseni taitaa olla, eli tuon taulukon mukaan Adam Sandler on noin 4/10.
Eih, mä en kestä, tässäkin nuori pariskunta urhoollisesti rakentaa toista pistettään, yhdessä, täynnä toivoa ja uskoa tulevaan. 🥹