Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan esimerkkinä hollywoodtähti Adam Sandler. No rahan suhteen hän toki täyttää nuo kohdat, mutta hiusraja hänelle hupenee, aina on yleensä ihan tavisvaatteissa (ostaa mm. Costcosta), 177 pitkä ja masuakin alkaa olemaan. Korkeakoulututkinto muistaakseni taitaa olla, eli tuon taulukon mukaan Adam Sandler on noin 4/10.
Adamilla on mahtava hymy ja iloiset silmät, sillä saa paljon plussia!
Ja Adam on tosi mukava ja hauska tyyppi mikä on kaikista tärkeintä.
NYT LOPPUU harhapisteiden jakelu! Te ette tiedä mitään siitä miten naiset ajattelee ja jankkaaja tietää!
-ap
Tajusin että itse täytän kohdista 5/10 ja mies vain 3/10. Onkohan muillakin naisilla sama epäsuhta? Voiko asialle tehdä jotain?
2/10 kun tavattiin. Nyt 13v jälkeen on hiusraja paennut ja muotivaatteet (epämääräinen määre) vaihtuneet hienpolttamiin kolitseihin ja ruokalistan omaavaan 3xl-kokoiseen vähän liian pieneksi jääneeseen paitaan. Miehen paino on lähes tuplaantunut.
Eli nykyään on 0/10. Rakas silti ja lasteni isä. Täytyy kyllä kuntokuurille saada, etten liian nuorena jää leskeksi ja lapset puoliorvoiksi </3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6/10. Minua ei tosin ehkä lasketa naiseksi, kun olen niin vanha :)
Vaikuttaako ikä siis jotenkin sukupuoleen? Onko kaikki vanhat sitten miehiä tai muunsukupuolisia, jos nainen ei voi olla vanha?
Ei, vaan siksi kai, koska yleensä aloituksen kaltaisen narratiivin mukaan nuo korkeat vaatimukset on nimenomaan nykyajan ongelma. Vanhoja aviopareja ei lasketa koska kuulemma ennen kaikki oli paremmin, naiselle riitti että mies ei lyö ja sitä rataa.
Aivan, me olemme mummoja ja meillä oli alhaisemmat vaatimukset. Siitä innostuneena testasin ja vävypoika tosiaan saa 8/10 eli enemmän kuin appiukko, joka siis sai 6/10 pistettä. Hän on paljon muodikkaampi, mutta lyhyempi ja lihakset ei meidän suvussa ole kovin korkeassa huudossa.
Muodikkaat vaatteet kuulostaa minusta vähän yläasteelle.
20000 maksava auto on ihan perusauto....
Minä saan itse näistä 7 pistettä. Mieheni saa 3.
Minä 2 pistettä, mies 0
Ehkä tämä kuvastaa hyvin meidän arvomaailmaa, näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
20000 maksava auto on ihan perusauto....
Huomaa myös, että ainoastaan BMW, Audi tai Tesla antoi pisteen, mutta jos on vaikka Ferrari tai Lambo niin ei saa pistettä vaikka onkin yli 20 000.
"Kadehdin kyllä niitä (gold digger-) naisia, joilla sellainen luonne on. Ne saa kaiken."
Ootko tosissasi? Toivon mukaan et! Eiväthän he saa kuin vain jotain pinnallista, tavaroita ym. Surullista jos et keksi tärkeämpiä asioita ja arvoja kuin mammona.
Nämä gold diggerit eivät saa mitään oikeasti tärkeää. Itsekunnioituksenkin menettävät ahneuksissaan, noloa.
säälii
2/10. Tuuhea tukka ja tienaa yli 4000. Bruttona. Olisi hauska tietää vastaava lista naisista. Saisin varmasti 0. Tukkakaan ei ole kovin tuuhea ;D
Oisko puoli pistettä, kun palkka ylittää osan vuotta tuon neljä tonnia.
Nyt ymmärrän, mistä miesten tyhmyys kumpuaa. Naisten pöljät vaatimukset saa vaatimuksille alttiit hömelöt nöyrtymään ja kahelit pääsee lisääntymään.
En osta paskaa autoa naisen vuoksi, väristä voin joustaa jos nainen pesee sutoa tyhmien vaatimusten vuoksi. Olen tasan 190 cm, en yli ja vain teknikko. Äö kuitenkin yli 135 ( mensa), ja ehkä siksi juuri veetuttaa tärkeilevät ihmiset. Palkka oli yli rajan, kunnes jäin työttömäksi. Nyt ei enään , eikä sijoituksetkaan tuota. Tyhmää naista en huoli, enkä tiukkapimppistä, koska silloin seksistäkään ei tule mitään. Varani on korvamerkitty lapsilleni, eikä onnenonkijoille. Repikää siitä.
Ex saa 1 pisteen, minä 5. Eipä noita suhteen aikana tullut mietittyä.
Miehellä neljä alinta, itsellä sama luku vissiin. (Mulla kohdat 1 (jos oletetaan, että se olisi naisella yli 170 cm - yli 190 cm en ole.) 3, 7, 8) Lihaksetkin erottuu osittain, mutta ei mun rasvaprosenttini ole alhainen vaan ihan normaali varmaankin kun en ole urheilija tai hyvin laiha vaan normaalipainoinen liikuntaa harrastava keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sähköpyörän omistava vihreitä arvoja kannattava mies joka asuu Kalliossa.
Pertti56v
Kuulostaa minustakin hyvältä!
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus yli 190cm - ei pistettä, vain 185cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu - kyllä
3. Hiusraja täydellinen - kyllä
4. Pukeutuu muotivaatteisiin - kyllä, töihin aina puku ja muutenkin tyylikäs
5. Mies on aina laittautunut - ei nyt ihan aina mutta useimmiten
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa - kyllä
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) - kyllä, KTM
8. Palkka vähintään 4000e/kk - kyllä
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) - kyllä, Porsche
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa - uskoakseni kyllä, tai siis ainakin salkku on isohko
Anteeksi mutta tällainen mies kuulostaa vastenmieliseltä ja pinnalliselta riikinkukolta ;)
Mutta hyvä jos sinä tykkäät, näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Juurikin näin, ei kiitos!
Millaisia edes on miehen kalliit korut, joku kultainen paksu kaulakääty? Jos jollain olisikin niin menisi ymmärrykseni ohi niin että viuhahtaa...
Pidän älykkäistä ja syvällisistä miehistä, mammonanpalvojat herättää myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi hyvän mielen ketju. Keski-ikäisenä miehenä on jopa herkistävää lukea puolisoiden kauniita sanoja kumppaneistaan.
Pääsisipä naisena joskus herkistymään samoin. Aina vaan valitusta ettei tavismies kelpaa. Ja sitten vaatimuksena on nuori likka setämiehille..
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän, mistä miesten tyhmyys kumpuaa. Naisten pöljät vaatimukset saa vaatimuksille alttiit hömelöt nöyrtymään ja kahelit pääsee lisääntymään.
En osta paskaa autoa naisen vuoksi, väristä voin joustaa jos nainen pesee sutoa tyhmien vaatimusten vuoksi. Olen tasan 190 cm, en yli ja vain teknikko. Äö kuitenkin yli 135 ( mensa), ja ehkä siksi juuri veetuttaa tärkeilevät ihmiset. Palkka oli yli rajan, kunnes jäin työttömäksi. Nyt ei enään , eikä sijoituksetkaan tuota. Tyhmää naista en huoli, enkä tiukkapimppistä, koska silloin seksistäkään ei tule mitään. Varani on korvamerkitty lapsilleni, eikä onnenonkijoille. Repikää siitä.
Rauhoitu hyvä mies. Tässä listassa on kootut miesten kuvitelmat siitä, millaisen miehen naiset mukamas haluavat. Ei siis todellakaan se, mitä "kaikki" naiset oikeasti haluavat. Siksi naiset kertovat, millaisen miehen kanssa ovat listan kriteereihin verrattuna. Ja kun luet, huomaat, että useimpien naisten miehet eivät täytä miesten kuviteltuja kriteerejä.
5/10
Ja onnellinen pitkä avioliitto