Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (186)
En itse ole parisuhteessa, mutta muutamien parisuhteessa olevien/viime vuosien aikana suhteeseen päässeiden miespuolisten kavereiden ja sukulaisten puolesta voin vastata.
Mies 1: vaatimukset 1, 3, 7, 8 ja 9 täyttyvät, eli 5/10
Mies 2: mikään noista vaatimuksista ei täyty, eli 0/10
Mies 3: vaatimukset 2 ja 3 täyttyvät, eli 2/10
Mies 4: vaatimukset 7 ja 8 täyttyvät, eli 2/10
Mies 5: vaatimukset 2 ja 7 täyttyvät, eli 2/10
Näitä kaikkia miehiä yhdistää perushyvät sosiaaliset taidot ja vapaa-ajan aktiivisuus. Tuntemani ikisinkut puolestaan eivät ole epäsuosittuja kellojen ja autojen puutteen takia, vaan siksi, koska eivät vapaa-ajalla käy missään Prismaa kauempana ja ihmisiä tavatessaan eivät osaa keskustella ja tutustua sitten millään. Ei kukaan nainen ihastu tiiliseinään tai huonekasviin, joten eipä ihme jos niiden tavoin käyttäytyvällä miehelläkään ei ole sutinaa
Meillä toteutuu 7 - 10. Alusta ei yksikään. Mutta hyvä mies hän on.
Jos kysyjä ( incel mies oletettavasti) vähänkään katselee kadulla tallaavia pariskuntia, niin huomaisi heti, että nuo alkupään vaatimuksen ovat vain harvalla naisella.
Juice Leskinen täytti naisen toiveet!
Pistiki rillumareit raikaan!
Vierailija kirjoitti:
6/10. Minua ei tosin ehkä lasketa naiseksi, kun olen niin vanha :)
Vaikuttaako ikä siis jotenkin sukupuoleen? Onko kaikki vanhat sitten miehiä tai muunsukupuolisia, jos nainen ei voi olla vanha?
Ei, vaan siksi kai, koska yleensä aloituksen kaltaisen narratiivin mukaan nuo korkeat vaatimukset on nimenomaan nykyajan ongelma. Vanhoja aviopareja ei lasketa koska kuulemma ennen kaikki oli paremmin, naiselle riitti että mies ei lyö ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi piste. Melkein saatiin toinenkin, kun mies on 190 cm pitkä, mutta ei yli. Parisuhteessa olemme olleet jo kymmeniä vuosia.
Tyttärellä kyllä on kahdeksan pisteen mies.
Mulla on nyt vähän hormonit vinksallaan, mutta kurkkua kuristaa tuo teidän melkein toinen piste. Kai tasan 190 cm mies voi sen saada, voihan? Ap?
Mä ehdotan että yksissä naisin myönnetään toi kakkospiste kun yritys on noin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En itse ole parisuhteessa, mutta muutamien parisuhteessa olevien/viime vuosien aikana suhteeseen päässeiden miespuolisten kavereiden ja sukulaisten puolesta voin vastata.
Mies 1: vaatimukset 1, 3, 7, 8 ja 9 täyttyvät, eli 5/10
Mies 2: mikään noista vaatimuksista ei täyty, eli 0/10
Mies 3: vaatimukset 2 ja 3 täyttyvät, eli 2/10
Mies 4: vaatimukset 7 ja 8 täyttyvät, eli 2/10
Mies 5: vaatimukset 2 ja 7 täyttyvät, eli 2/10
Näitä kaikkia miehiä yhdistää perushyvät sosiaaliset taidot ja vapaa-ajan aktiivisuus. Tuntemani ikisinkut puolestaan eivät ole epäsuosittuja kellojen ja autojen puutteen takia, vaan siksi, koska eivät vapaa-ajalla käy missään Prismaa kauempana ja ihmisiä tavatessaan eivät osaa keskustella ja tutustua sitten millään. Ei kukaan nainen ihastu tiiliseinään tai huonekasviin, joten eipä ihme jos niiden tavoin käyttäytyvällä miehelläkään ei ole sutinaa
Musta ois tavallaan mielenkiintoista tavata mies, joka käyttäytyy kuin huonekasvi. Mielikuva on mielenkiintoinen :D
2 löytyy mieheltä ja minun nimissä on auto.
🤣🤣🤣
Joo, mun mies on 192 cm pitkä ja yliopisto tutkinto, palkka yli 4000€.
Mutta nuo muut kohdat😂😂 en edes tiedä, mitä tuolla hiusrajalla haetaan, millainen sen pitäisi olla muka 🤣
Ei käytä koruja eikä kelloa, muotivaatteet ei tosiaankaan vaan halvinta mahdollista ja kulahtaneet sekä ryppyiset. Ajaa alle tonnin rouskuilla ja tuhlaa rahansa harrastus välineisiin, eli kalastukseen, liekö sijoituksia ollenkaan.
Mä saan ite noista aika hyvät pisteet, mutta en ole kuin 170cm pitkä ja hiusrajaani en osaa arvioida 😱 vaikka osaisinkin niin enhän voi sille mitään vai pitäiskö se piirtää..
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu X
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka) X
4. Pukeutuu muotivaatteisiin X
5. Mies on aina laittautunut X
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) X
8. Palkka vähintään 4000e/kk X
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) X
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa X
Laitoin ruksin perään niihin, jotka täyttyy. Kahdeksen pistettä saa rakkaani.
Nro 4: ei pukeudu muodikkaasti vaan klassisen tyylikkäästi. Annoin pisteen, koska pidän klassisesta tyylistä enemmän kuin muodikkaasta pukeutumisesta.
Nro 5: on laittautunut aina, kun tilanne sitä edellyttää, joten annoin pisteen. Mökillä tai kotona ei tarvitse laittautua.
Nro 6: ei ole kallis kello, vaan joko urheilukello tai vaariltaan peritty rannekello. Peritty kello on todella tyylikäs, mutta kun ei ole kallis niin ei tippunut pisteitä.
Nro 9: auto on maksanut yli 20 000 euroa, mutta ei ole BMW, Audi tai Tesla. Annoin silti pisteen.
N35
Mies on vasta 24 eikä tutkinto ole vielä valmis, mutta kohta on sekin eli meillä vaihtuu yksi piste kohta kahteen. Tukka on ainoa joka osuu!
Veikkaan että 24-vuotias ei enää kasva 18 senttiä joten siitä ei ainakaan kerry pistettä myöhemminkään.
N25
Vierailija kirjoitti:
Listalta unohtui siivoustaidot.
Ja käytöstavat sekä arvot ja ajatusmaailma.
N 29 miehen 26 kanssa. Mieheni saa näistä 1, 2, 8 ja 10.
Miehellä 3/10, miesystävällä 4/10 ja 1 piste (tutkinto) työn alla. Pitäisikö vaihtaa? Molemmilla hiusraja ja palkka kunnossa.
Lista on lähtökohta, josta palstamamma joutuu tiputtamaan kohtia pois päätyen nollaan.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listalta unohtui siivoustaidot.
Ja käytöstavat sekä arvot ja ajatusmaailma.
No mutta näähän on jankkaajan kuvitelmien mukaiset vaatimukset, ei vaatimukset joilla oikeasti on väliä.
0 pistettä ja ollaan oltu naimisissa vain 35 vuotta.
Kolme ja puoli, koska auto on yhteinen 🤭
Ei yhtään pistettä. Naimisissa oltu 5 vuotta.