Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (186)
6/10. Minua ei tosin ehkä lasketa naiseksi, kun olen niin vanha :)
Vaikuttaako ikä siis jotenkin sukupuoleen? Onko kaikki vanhat sitten miehiä tai muunsukupuolisia, jos nainen ei voi olla vanha?
Yksi piste. Melkein saatiin toinenkin, kun mies on 190 cm pitkä, mutta ei yli. Parisuhteessa olemme olleet jo kymmeniä vuosia.
Tyttärellä kyllä on kahdeksan pisteen mies.
Mulla on kaksi pistettä. Silti vaimona 7 vuotta nuorempi, hoikka ja treenattu söpöliini jolla rakkautta, huumoria ja lämpöä riittää.
1/10 palkka, mutta on mulla itelläki yli 4000 €. Yhdessä yli 30 v, silloin aikoinaan oli kyllä tukkaa, kun tavattiin.
Tää on tosi hyvän mielen ketju. Keski-ikäisenä miehenä on jopa herkistävää lukea puolisoiden kauniita sanoja kumppaneistaan.
0 pistettä tässä, mutta täydellinen minun mielestäni. Minulle kelpaa vain paras!🥰🥰🥰
1. 178cm
2. Lihaksia on mutta myös läskiä, sellainen roteva dad-bod
3. Hiusraja oli korkea jo 14 vuotiaana, nyt nelikymppisenä ohuet päältä ja selkeästi harventunut hiuspohja
4. Ei seuraa muotia, yleensä farkut ja t paita päällä. Toki käyttää vaatteissa, kengissä ym sellaisia kalliita merkkejä eikä mitään markettitavaraa
5. Suihkussa käy, parturissa käy, hampaat pesee ja ohuesta dödöä käyttää, miten määritellään "laittautuminen"?
6. Ei käytä koruja, kellona edelleen joskus 18 vuotiaana hankkima 400€ maksanut certina
7. AMK insinööri ja yliopistossakin käynyt kursseja ihan vaan harrastusmielessä
8. Noin vähän tienasi viimeksi amiksena, nyt huomattavasti enemmän
9. Auto maksoi jotain tuon verran, ei ole mikään noista, vaikka sähköauto onkin
10. Sijoitukset keskittyneet pääosin kiinteistövarallisuuteen, mutta ihan fiksuja liikkeitä tehnyt niiden kanssa, osaa ostaa ja myydä oikeaan aikaan.
Eli mitä nyt sanoisi, olisko yhteensä just ja just 4/10? Yhdessä oltu 26 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hintelä hikipinkoni saa 2 pistettä (alhainen rasvaprosentti ja korkeakoulututkinto).
Kuulostaa seksikkäältä!
Joo samaa mieltä että osa noista ominaisuuksista on itselle vähän yöks (ulkonäkökeskeisyys jne). Palkkaan varmaan vaikuttaa aika paljon ikä, useimmalla keski-iän ylittäneellä tuo 4000 e on aika helppo saavuttaa.
Oma mies kuuluu tähän tukka ja tutkinto -kategoriaan myös.
9/10 pistettä, mies on vain 187 pitkä, joten siitä miinusta. Muut ylittyvät reipaasti.
Tavatessa ja suhteeseen ryhtyessä 2p, nyt 20 vuoden jälkeen 4p.
Vierailija kirjoitti:
6/10. Minua ei tosin ehkä lasketa naiseksi, kun olen niin vanha :)
Vaikuttaako ikä siis jotenkin sukupuoleen? Onko kaikki vanhat sitten miehiä tai muunsukupuolisia, jos nainen ei voi olla vanha?
Viittaan siihen, että täällä naisia ovat vain alle kolmekymppiset tai nelikymppiset, siitä ylöspäin olemme mummoja.
2/10, pituus ja palkka. Suhteen alussa myös rasvaprosentti ja lihakset täyttivät kriteerit, mutta korona-aika ja etätyöt tekivät tepposet.
Vierailija kirjoitti:
Yksi piste. Melkein saatiin toinenkin, kun mies on 190 cm pitkä, mutta ei yli. Parisuhteessa olemme olleet jo kymmeniä vuosia.
Tyttärellä kyllä on kahdeksan pisteen mies.
Mulla on nyt vähän hormonit vinksallaan, mutta kurkkua kuristaa tuo teidän melkein toinen piste. Kai tasan 190 cm mies voi sen saada, voihan? Ap?
Meidän tavatessa miehellä oli listalta kaksi kohtaa, nyt ei enää yhtään. Mies on silti täysi kymppi.
3, 7 ja 8.