Parisuhteessa miehen kanssa elävät naiset: kysely
Palstan valiojankkaaja esittää kymmenen kohdan listan, jonka pitää täyttyä, jotta miehellä olisi mahdollisuus parisuhteeseen.
Kysynkin siksi sellaisilta naisilta, jotka elävät parisuhteessa miehen kanssa: montako pistettä miehenne saa? Kelpaako meille vain 10/10?
Jankkaajan vaatimuslista:
1. Pituus yli 190cm
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka)
4. Pukeutuu muotivaatteisiin
5. Mies on aina laittautunut
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto)
8. Palkka vähintään 4000e/kk
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla)
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa
No niin, luvut tiskiin! Omani saa kolme pistettä. Naurattaa kyllä toi autohomma, meillä kun on Dacia mutta piste siitä tulee kun uutena ostettiin.
Kommentit (186)
3/10 kohdista 7,8 ja 10.
Osa noista on sellaisia, joita itse pitäisin miinuspuolina, esimerkiksi AINA laittautunut ja joku pakkomielle merkkivaatteista, kelloista tai autoista on täysin turhia ja oikeastaan sietämättömiä piirteitä. Mutta makuasioitahan nämä on, antaa jankkaajan jankata.
4/10
Pisteet hiusrajasta, palkasta, autosta ja sijoituksista. Ja mikään näistäkään ei ole sellainen oikeasti tärkeä asia. 20v sitten tavatessa pisteitä oli vain 1/10, hiusrajasta.
Vierailija kirjoitti:
Hintelä hikipinkoni saa 2 pistettä (alhainen rasvaprosentti ja korkeakoulututkinto).
Täällä hintelä hujoppi: pituus täyttyy mutta ei sillä mitään lihaksia näy. Yhteensä neljä pistettä.
Neljä viimeistä kohtaa oikein, tosin tuo auto on pakettiauto, mutta uutena ostettu.
Yksi piste: alhainen rasvaprosentti... lihaksista en niin tiiä 🙄
Tukka ja palkka. Kun tavattuin, ei ollut kumpaakaan (oli armeijan kaljussa), mutta silloin oli kyllä erottuvat lihakset.
Eli olen elänyt 20 vuottq 1-2 pisteen miehen kanssa, enkä vaihtaisi pois <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä, 47, on täydellinen hiusraja. 1 piste. Hän karautti elämääni valkoisella Micralla, jossa oli litran kone ja vaaleanpunaiset vanteet.
Nauroin ääneen tälle Micra-ritarille omallani ei ollut autoa.
Naura pois! Mä olen ihan pöhkörakastunut vielä 20 vuoden jälkeenkin. :) Munanjatkeesta tosin on jo aika jättänyt, se oli persoona. Ei halunnut vastatuulella eikä ylämäellä.
Vierailija kirjoitti:
26v sitten tavatessa 2 pistettä ja nykyisin 2 pistettä. Hiusraja on vaihtunut autoon :)
Tarkemmin kun luin listaa niin ei noilla ominaisuuksilla tee mitään. Rasvaprosentti toki kertoo jotain terveydestä, mutt joku salihemmo puolisona olis kans perseestä. Rahaa mulla on itselläni, riittää että puoliso maksaa oman osansa yhteisistä.
No mun mies on edelleen laiha kuin riuku, kai sillä joku aineenvaihduntapoikkeus on...
-15-
Mieheni saa kaksi pistettä (tutkinto ja palkka). Ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo yli 20 vuotta. Hiusraja saattoi lisäksi olla vielä kohtuullisessa kunnossa silloin kun tavattiin.
1. Pituus yli 190cm Täyttyy reilusti.
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu Ei, inhoan lihaksikkaita miehiä.
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka) Tukka on ihan normaali.
4. Pukeutuu muotivaatteisiin Ei pukeudu.
5. Mies on aina laittautunut Mitä tämä oikein tarkoittaa :)
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa Whaat!
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) Akateeminen on.
8. Palkka vähintään 4000e/kk Kyllä.
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) Kyllä.
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa Kyllä, ihan ok.
6/10. Minua ei tosin ehkä lasketa naiseksi, kun olen niin vanha :)
4 / 10 , koostuu näistä: hiusraja, tutkinto, palkka, auto.
Jos miinuksia saa antaa, niin pisteet olisi 1, koska avuton/laiska kotitöissä.
3/10
Tutkinto, palkka ja sijoitukset osuvat.
Oikein hyvä mies on, vaikka ei enempää pisteitä kerääkään!
1 piste, hiusraja on hyvä ja tukka tuuhea. Palkka on vain muutaman kympin vaille tuon 4000, mutta ei tule kahta pistettä ei..
Yksi piste. Amk.
Ikä vie hiukset ja paino jojoaa (on taipumus tanakkuuteen jo luonnostaan), rahaa oli ehkä joskus. Eikä muutkaan kriteerit täyty.
Mutta ihana...
3/10 tai 5/10 miten nyt määritellään kalliit korut ja kellot ja muotivaatteet
Mun mies sai 1 pistettä alhaisesta rasvaprosentista :D
26 vuotta ollaan oltu naimisissa ja mielettömän rakas ja hyvä mies on kyllä!
En ole parisuhteessa mutta vastaan viimeisimmän ihastukseni perusteella. (Hän on varattu, siksi juttu jäi yksipuoliseksi ihastukseksi.)
1. Pituus yli 190cm - Ei. En kyllä haluaisikaan noin pitkää. Lähempänä omaa pituutta on paras.
2. Alhainen rasvaprosentti eli lihakset erottuu - lol ei todellakaan.
3. Hiusraja täydellinen (oletan että muutrnkin pitää olla tuuhea tukka) - Hiusraja ok. Ihan riittävän lähellä täydellistä nelikymppiselle miehelle.
4. Pukeutuu muotivaatteisiin - Ei. Enkä pukeudu minäkään.
5. Mies on aina laittautunut - Ei.
6. Miehellä tulee olla kalliita koruja ja kallis kello ranteessa - Ei.
7. Korkeakoulututkinto (AMK tai yliopisto) - On.
8. Palkka vähintään 4000e/kk - Ei uskoakseni. En palkkaa kysynyt, mutta valitti joskus, että olisi kivaa kun olisi asiaan X varaa, eli ei varmaan kovin hyvä palkka.
9. Miehellä on auto, joka on maksanut vähintään 20 000 euroa (BMW, Audi tai Tesla) - Ei tietääkseni. On sillä joku auto.
10. Miehen sijoitukset tuottaa hyvin rahaa - Ei.
Kaksi osui. Tätähän et kysynyt, mutta hän on todella ystävällinen, kärsivällinen, välittää ihmisistä ja hänen kanssaan on mukava puhua, koska hän kuuntelee toista ja vastaa ajatuksella, meillä on samankaltainen huumorintaju, ja hänellä on söpö naama ja nätit kiharat.
2/10