Harmittaa kun en pääse kävelylle kun on liian kova pakkanen :/
Kommentit (70)
Hommaa juoksumatto sisälle ja kävele sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei aja samaa asiaa, ja kuuntelen aina musiikkia samalla kun olen kävelyllä.
Ap
Kyllä laiska aina keksii tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Riittävästi lämmintä päälle, niin tarkenee.
Naama paleltuu.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole tekosyy, sillä normaalisti käyn kävelyllä lähes päivittäin.
Ap
Älä usko tietokoneeseen tai puhelimeen vaan mene ulos. Itse kävelin neljän kilsan lenkin ja tuossa lähellä olevassa koskessa oli hieno näky, kun huurua nousi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole tekosyy, sillä normaalisti käyn kävelyllä lähes päivittäin.
Ap
Minä käyn kävelyllä päivittäin, oli sää mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama paleltuu.
Naaman voi suojata esim. huivilla
Olen käynyt joka päivä, ei ole naama paleltunut, punainen kyllä on.
Tekosyy laiskalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ääreisverenkierrossa häikkää, vaatteet eivät auta.
Suomi elää lihavien, alkoholistien ehdoilla.
Muakin harmittaa. Alan väsyä sisällä olemiseen. Astma sairastavana en tohdi mennä näin kylmällä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aja samaa asiaa, ja kuuntelen aina musiikkia samalla kun olen kävelyllä.
Ap
Musiikkia voi kuunnella sisällä ollessakin. Etkö sitä tiedä? Ei se ole kiellettyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama paleltuu.
En ole ap, mutta en mä ainakaan pysty pitämään huivia kasvoilla. Nenä jos menee peittoon, niin on vaikea hengittää. Näin on ollut jo lapsesta saakka.
Jassoo. Minä käyn kävelyllä -30 asteen pakkasilla. Hyvin tarkenee, kun on oikeasti hyvät talvikengät ja lämpökerrasto.
Oon käynyt päivittäin kävelyllä, vaikka oli yli 20 pakkastakin. Huomasin että yli 15 pakkasta on kuitenkin mulle ongelmallista, koska ottaa keuhkoihin. Niin että en tiedä, miten viisasta olisi pitkän päälle. Mut tein siis lyhyempiä lenkkejä mutta useammin. Töiden salliessa pieni lenkki päivälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama paleltuu.
En ole ap, mutta en mä ainakaan pysty pitämään huivia kasvoilla. Nenä jos menee peittoon, niin on vaikea hengittää. Näin on ollut jo lapsesta saakka.
Huivi kääritään löysästi kasvojen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama paleltuu.
Minä palellutan mieluummin naamani, kuin jotain rättiä pitäisin suuni ja nenäni edessä. Mikään ei ole inhottavampaa kuin se, kun hengitysilman kosteus kertyy huivin tai muun sellaisen sisäpuolelle.
eipä tuolla paljoa ulkoilijoita näy. koira tekee lyhyempää lenkkiä tiheämmin nyt mutta kyllä tuolla itse vielä tunnin verran pärjää hyvinkin kun ei paikallaan ole. kunnolliset varusteet on oltava. naurattaa suomalaisilla sen seitsemän hellemekkoa ja kuidet bikinot mutta sitten ei ole vaatetta kylmään eikä loskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naama paleltuu.
Minä palellutan mieluummin naamani, kuin jotain rättiä pitäisin suuni ja nenäni edessä. Mikään ei ole inhottavampaa kuin se, kun hengitysilman kosteus kertyy huivin tai muun sellaisen sisäpuolelle.
En minä ole koskaan huivia noin käyttänyt, vaan väärin sen löysästi kasvojen ympärille.