Harmittaa kun en pääse kävelylle kun on liian kova pakkanen :/
Kommentit (70)
Kasvoille rasvaista perusvoidetta n. 1h-0.5 tuntia ennen ulos lähtöä, kerrospukeutuminen, ja jos naamaansa haluaa lisää suojella, niin kasvojen eteen jotain, esim. huivi tm.
Miten se pakkanen estää kävelemästä?
Eilen kävelin ystävän kanssa 8 km, paita hiestä märkä, kasvot punaiset, ei paleltumia.
Ihana ilma.
Nykyihmiselle 20 ast, on hirmupakkanen
opettele pukeutumaan niin onnistuu. Ikävää ettei äitis ole osannut opettaa sitä taitoa sinulle. Puhelimenkin kanssa voi lähteä: pue puhelin vaikka lapaseen, niin sekin tarkenee.
Vierailija kirjoitti:
opettele pukeutumaan niin onnistuu. Ikävää ettei äitis ole osannut opettaa sitä taitoa sinulle. Puhelimenkin kanssa voi lähteä: pue puhelin vaikka lapaseen, niin sekin tarkenee.
Yritit olla ilkeä mutta typerys olet. Jätä nyt edes äidit rauhaan. eri
Minulla on keuhkosairaus ja kävelen junalta töihin ja takaisin joka päivä 3,6 km/suunta. Täytyy vain pukeutua lämpimästi ja iso suojaava huppu päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä laiska aina keksii tekosyyn.
No ei todellakaan ole tekosyy, sillä normaalisti käyn kävelyllä lähes päivittäin.
Ap
Minä käyn kävelyllä päivittäin, oli sää mikä tahansa.
Ai kaatosateessakin? Ja kovalla ukonilmalla?
Mikä siis estää menemästä ulos ???? Laiskuusko ????????? Yli lihavuus ??????? Siitä nyt vaan ulos kunnon lenkille. Ala mennä jo !!!!! Mä kun joudun kävelen NS töihin jopa yli 30:n asteen pakkasessa........................halusin tai en............. melkeen joka PV viikos. Ei vkl. Nastakengät ja kunnon lämmin vaatetus vaan päälle ja sitten vain ulos. Helppoa !
Ilkeitä vastauksia :(
Kyllä te ilkeillä osaatte. Vahinko, ettei siitä makseta palkkaa eikä sillä saada Suomea nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole tekosyy, sillä normaalisti käyn kävelyllä lähes päivittäin.
Ap
Käyn juoksemassa treenikalenterin, en kelin mukaan. Eli kyllä, myös kaatosateella ja ukonilmalla, jos treeni on sille päivälle merkitty. Eihän se ole kuin pukeutumiskysymys. En juokse keskellä peltoja, joten ei ole ukonilmat senkään osalta ongelma. Muutenkin aika harvinaisia; olisiko kunnon pauke osunut ehkä kerran. Silloinkin lenkkiä voi siirtää sen tunnin-kaksi, että puhaltaa yli ja menee sen jälkeen - tai sitä ennen.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt joka päivä, ei ole naama paleltunut, punainen kyllä on.
Tekosyy laiskalle.
Ei vaan syy pakkasia inhoavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa juoksumatto sisälle ja kävele sillä.
Ei aja samaa asiaa, ja kuuntelen aina musiikkia samalla kun olen kävelyllä.
Ap
joo. juoksumatolla tuo musiikin kuuntelu ei tietysti onnistukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Käyn juoksemassa treenikalenterin, en kelin mukaan. Eli kyllä, myös kaatosateella ja ukonilmalla, jos treeni on sille päivälle merkitty. Eihän se ole kuin pukeutumiskysymys. En juokse keskellä peltoja, joten ei ole ukonilmat senkään osalta ongelma. Muutenkin aika harvinaisia; olisiko kunnon pauke osunut ehkä kerran. Silloinkin lenkkiä voi siirtää
sinä et olekaan kehopositiivinen niin kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa juoksumatto sisälle ja kävele sillä.
Ei aja samaa asiaa, ja kuuntelen aina musiikkia samalla kun olen kävelyllä.
Ap
Musiikkia voi kuunnella sisällä ollessakin. Etkö sitä tiedä? Ei se ole kiellettyä!
Joo mutta jostain syystä nykyään kuuntelen sitä lähinnä kävelyllä ollessani. Ja sisällä pienessä sievässä koneen ääressä istuen, youtubesta. Mutta nyt se ei tule kyseeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävästi lämmintä päälle, niin tarkenee.
Naama paleltuu.
Tämä on minunkin ongelma. Muuten tarkenisin, mutta 10 minsan jälkeen posket on jäässä. Pitäiskö ostaa kommandopipo?
Vierailija kirjoitti:
Xxl myy halpaa fleece välikerrastoa. kunnolliset kengät ja takki on oltava
Kiitti vinkistä, mutta katsos kun kaikilla ei ole rahaa noihin. Välttämättömistä asioista kuten ruoka ja laskut, voi tehdä tiukkaa.
Kuka estää? Kerrospukeutumista peliin, niin 30 asteen pakkasessakin voi ulkoilla maltillisesti.
Joita kirpputorit täynnä.