Perussuomalaisille oli tärkeämpää keventää omia veroja velaksi, ja varastaa ko summa kaikista köyhimmän suomalaisen taskusta!
Voiko tämän epäisänmaallisempaa puoluetta olla? Miksi Perussuomalaiset tuntuvat kaikista puolueista vihaavan eniten omaa kansaansa?!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista tuloistaan. Ei ole muiden vika jos joku on köyhä.
No niin. Maksapa takaisin koulutuksesi, kaikki todelliset lääkärikulusi, saamasi alennukset lääkkeisiin, mahdollisten lastesi aiheuttamat kulut yhteiskunnalle jne.
Sen jälkeen voit tulla sanomaan tuon
Maksan REILUSTI enemmän veroja vuosittain kuin julkishallinnon kustannukset per capita on. Eli KYLLÄ olen maksananut nuo kaikki yhteiskunnalle VUOSITTAIN. ja kattanut veroina esim saamani koulutuksen hinnan MONINKERTAISESTI. Ja miksi NÄISTÄ maksamista vaaditaan VAIN MEILTÄ, eikä kaikilta muiltakin....
Etteköhän nimenomaan te jatkuvasti vaadi vain vähempivaraisten osallistumista, ja otatte vaikka velkaa kunhan jo valmiiksi erittäi
ai "VAIN vähempivaraisten".
Eli se +60 000 euroa veroja viime vuonnakin EI OLE osallistumista? On kuule vähän enemmän osallistumista kuin jollakin tukiloisella jonka elämän tarkoitus on tukien maksimaalinen varastaminen, esim toimeentulotuen kautta pimittäen rahojaaan.
Vierailija kirjoitti:
"Eli veronkorotuksillakaan ei vietäisi mitään kenenkään taskusta, kun sitä ei kenenkään tililtä veloitettaisi, se vain pienentäisi sinne tulevaa rahasummaa. Turhaa valitusta parempiosaisilta siis, jälleen kerran."
veronkorotuksilla nimenomaan VIEDÄÄN joka kuukausi minun työni hedelmistä leijonan osa. se on ihan minun tienaamaani rahaa, antamattomat tuet taas eivät ole sinun rahojasi. kuten myöskään ne minun saamatta jääneet tukirahat eivät ole minun rahojani.
Määritteletkö nyt tarkasti, mikä osa palkastasi on sitä "itse ansaitsemaasi", mikä yhteiskunnan ja verotulojen sinulle suomaa, mikä toisten ihmisten antamaa (päivähoito, neuvola, koulutus, terveydenhoito, oikeuslaitos, sairaalat..) saatat äkkiä yllättyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli veronkorotuksillakaan ei vietäisi mitään kenenkään taskusta, kun sitä ei kenenkään tililtä veloitettaisi, se vain pienentäisi sinne tulevaa rahasummaa. Turhaa valitusta parempiosaisilta siis, jälleen kerran."
veronkorotuksilla nimenomaan VIEDÄÄN joka kuukausi minun työni hedelmistä leijonan osa. se on ihan minun tienaamaani rahaa, antamattomat tuet taas eivät ole sinun rahojasi. kuten myöskään ne minun saamatta jääneet tukirahat eivät ole minun rahojani.
Määritteletkö nyt tarkasti, mikä osa palkastasi on sitä "itse ansaitsemaasi", mikä yhteiskunnan ja verotulojen sinulle suomaa, mikä toisten ihmisten antamaa (päivähoito, neuvola, koulutus, terveydenhoito, oikeuslaitos, sairaalat..) saatat äkkiä yllättyä!
MITÄÄN noista mainitsemistasi EI OLE minulle annettu KORVAMERKITTYNÄ. joten 100% PALKASTANI (yksityinen) on TYÖNI PANOKSISTA ja osaamisestani korvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄÄN noista mainitsemistasi EI OLE m
Noista esimerkeistä jok ikinen vaikuttaa erittäin merkittävästi omaan työkykyysi- tehokkuuteesi, terveydentilaasi jne. Et pääse yli etkä ympäri siitä, ettet pysty varsinaisesti määritellä kuinka iso palkka sinulle kuuluisi, miksi ja millä perusteella. Vai pystytkö? Ovatko jotkut työt todella niin paljon arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin jotkut toiset, että suuretkin palkkaerot ovat perusteltuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄÄN noista mainitsemistasi EI OLE m
Olet kuitenkin jokaista noista julkisista palveluista saanut ja käyttänyt. Saisit edes olla kiitollinen, ettet ole joutunut maksamaan itsesi kipeäksi jostain yksityiskouluista- tai sairaaloista.
Ei näillä päätöksillä järjen kanssa olekaan mitään tekemistä. Oma teoriani on että iso osa perussuomalaisista ja perussuomalaisten äänestäjistä on yhteiskunnan potkittuja/syrjäytyneitä jotka haluavat päästä kostamaan sen että itse ovat olleet potkittuja. Sama mentaliteetti miksi koulukiusatusta herkästi tulee koulukiusaaja.
"Noista esimerkeistä jok ikinen vaikuttaa erittäin merkittävästi omaan työkykyysi- tehokkuuteesi, terveydentilaasi jne. Et pääse yli etkä ympäri siitä, ettet pysty varsinaisesti määritellä kuinka iso palkka sinulle kuuluisi, miksi ja millä perusteella. Vai pystytkö? Ovatko jotkut työt todella niin paljon arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin jotkut toiset, että suuretkin palkkaerot ovat perusteltuja?"
Kyllä pystyn. Palkkani ei synny siitä, kuinka paljon yhteiskunnan palvelut vaikuttavat työkykyyni, vaan siitä, kuinka paljon arvoa työni tuottaa ja kuinka harvinaista osaamiseni on.
En minä määrittele palkkaani muuten kuin palkkavaatimukseni kautta. Markkina määrittelee loput. Työnantaja maksaa sen verran, mitä osaamisestani on kilpailussa pakko maksaa.
Ja kyllä, jotkut työt ovat markkinoilla arvokkaampia kuin toiset. Ei siksi, että ihmiset olisivat arvokkaampia, vaan siksi, että osaamista on vähemmän tarjolla ja kysyntä on suurempaa. Palkka määräytyy osaamisen niukkuuden ja tuottaman arvon mukaan, ei sen mukaan kuinka paljon yhteiskunnan palveluja kukin on käyttänyt.
Ja koska samat yhteiskunnan palvelut ovat kaikille tarjolla samoilla ehdoilla, reiluin periaate olisi se, että kaikki osallistuvat niiden rahoittamiseen saman verran. Jos palvelut ovat yhteisiä, myös vastuun pitäisi olla yhteinen eikä niin, että osa maksaa moninkertaisesti ja osa ei lainkaan.
Mielenkiinnolla odotan, ketä Riikka alkaa sitten syyttämään kun omat päätökset tulevat hirvittävällä tavalla maksuun. Se velka on vielä pientä, jota otetaan vähempivaraisten hyväksi ja yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi. Eiväthän nämä sitä ymmärrä, tai sitten eivät vain välitä.
"Olet kuitenkin jokaista noista julkisista palveluista saanut ja käyttänyt. Saisit edes olla kiitollinen, ettet ole joutunut maksamaan itsesi kipeäksi jostain yksityiskouluista- tai sairaaloista."
Olen maksanut itseni kipeäksi (moninkertaisesti tuottamiseen nähden) näistä julkisista palveluista SEKÄ olen joutunut silti ostamaan esim terveyspalvelut yksityissairaaloista...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista tuloistaan. Ei ole muiden vika jos joku on köyhä.
Eli sairaudesta ja onnettomuudesta seurannut työkyvyttömyyskin on oma vika?
Toivottavasti loppuelämäsi on täyttä helvettiä.
Olen kuullut täällä että persut ovat köyhiä sossupummeja, eikä hyvätuloisia ahkeria työntekijöitä?
Vasemmiston logiikan mukaan siis palkkasi ei ole sinun vaan heidän. He voivat päättää miten se käytetään. Sillä seikalla, että työnantaja maksaa korvauksen sinulle antamastasi työpanoksesta, ei ole merkitystä. On kyllä melkoista.
Vierailija kirjoitti:
"Noista esimerkeistä jok ikinen vaikuttaa erittäin merkittävästi omaan työkykyysi- tehokkuuteesi, terveydentilaasi jne. Et pääse yli etkä ympäri siitä, ettet pysty varsinaisesti määritellä kuinka iso palkka sinulle kuuluisi, miksi ja millä perusteella. Vai pystytkö? Ovatko jotkut työt todella niin paljon arvokkaampia ja tärkeämpiä kuin jotkut toiset, että suuretkin palkkaerot ovat perusteltuja?"
Kyllä pystyn. Palkkani ei synny siitä, kuinka paljon yhteiskunnan palvelut vaikuttavat työkykyyni, vaan siitä, kuinka paljon arvoa työni tuottaa ja kuinka harvinaista osaamiseni on.
En minä määrittele palkkaani muuten kuin palkkavaatimukseni kautta. Markkina määrittelee loput. Työnantaja maksaa sen verran, mitä osaamisestani on kilpailussa pakko maksaa.
Ja kyllä, jotkut työt ovat markkinoilla arvokkaampia kuin toiset. Ei siksi, että ihmiset olisivat arvokkaampia, vaan siksi, että osaamista on vähemmän tarjolla ja kysyntä on suur
Pystytkö avaamaan tarkemmin, mikä se työsi "arvo" varsinaisesti on? Suomessa ei muuten taida ole ainuutakaan, joka ei osallistuisi ollenkaan. Onko reilua, että monisairas yksinhuoltaja joutuu antamaan vähäisetkin roposet valtiolle samaan aikaan, kun tiedetään etteivät ne mene valtionvelan hoitoon vaan veronalennuksena varakkaiden taskuun. Onko oikein, että maksukykyiset kiristävät maksukyvyttömät osallistumaan henkensä kaupalla? Mihin se valmiiksi rikas tarvitsee vielä lisäveronkevennyksiä?
Vierailija kirjoitti:
"Olet kuitenkin jokaista noista julkisista palveluista saanut ja käyttänyt. Saisit edes olla kiitollinen, ettet ole joutunut maksamaan itsesi kipeäksi jostain yksityiskouluista- tai sairaaloista."
Olen maksanut itseni kipeäksi (moninkertaisesti tuottamiseen nähden) näistä julkisista palveluista SEKÄ olen joutunut silti ostamaan esim terveyspalvelut yksityissairaaloista...
Huomaa kyllä että sinulla ei ole hajuakaan siitä minkälaisista summista puhutaan terveydenhuollon kustannuksissa. Se että olisit maksanut veroja enemmän kuin olet käyttänyt julkisrahoitteisia terveyspalveluita on kyllä täysi mahdottomuus ellet ole Nalle Wahlroos.
Ei me nyt sentään vielä kommunismissa olla. Vai ollaanko?
Vierailija kirjoitti:
Oletko silti edes kiitollinen, että kaikille on vielä hetki sitten taattu tasa-arvoiset terveys- ja sosiaalipalvelut, eivätkä näiden palvelujen asiakkaiden ole tarvinnut alkaa varastelemaan tai ryöstämään kauppoja saatika tavallisia ihmisiä? Sitäkö sitten haluat, ja senkö luulet tulevan halvemmaksi valtiolle?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston logiikan mukaan siis palkkasi ei ole sinun vaan heidän. He voivat päättää miten se käytetään. Sillä seikalla, että työnantaja maksaa korvauksen sinulle antamastasi työpanoksesta, ei ole merkitystä. On kyllä melkoista.
Oikeiston mukaan et ansaitse elää, ellet pysty hankkimaan elantoasi ilman vähäistäkään tukea. Sillä seikalla, että yhteiskunta vakuuttaa sinut turvallisesta ja väkivallattomasta arjesta ei ole merkitystä. On kyllä melkoista.
Leikkaukset tuottaa tulosta. Lapsia ei synny ja puolet Suomen peruskouluista loppuu.