Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun kaikki terveystiedot on kadonnut!

Vierailija
29.09.2026 |

olin huostaanotettu ja lapsena perhekodissa ja kävin usein lääkärissä vaivojen takia.

etsin erästä vammaani liityvää asiakirjaa, koska vanha vamma on aiheuttanut aika elämää vaikeuttavia invalidisoivia oireita.

olen tehnyt usean tietopyynnön useaan eri sairaalan. tietoja ei löydy ei mitään tietoja, ei edes rokotus tietoja.

perhekoti jossa olin on myös heittänyt tietoni menemään soitin sinnekin ei löydy.

suututtaa ja nyt Minä joudun tekemään miljoona hakemusta joka paikkaan kun nämä tiedot on minulta piilotettu tai Kadotettu varmaankin tahallaan!!!

näin epäilen ja olen vihainen siksi että ei riitä että olin vanki koko lapsuuden ilman omaa syytäni minun oikeudet nähdä omia tietoja kuten muut ihmiset on tehty lähes mahdottomaksi .

mitä teen lain mukaan tietoja kuuluisi säilyttää 120 vuotta syntymästä joten tämä tällainen rikkoo lakia joten mitä teen.

onko kenelläkään muun lapsuuden Terveystiedot kadonneet vai olenko ainoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja sekin vielä että vahingossa kuiten psykiatrian diagnoosit löysin ne kyllä sitten ikinä katoa nämä psykkan poltto merkit..ja sain kuulla että minulla on todettu elämää rajoittavia neurologisia diagnooseja joita minulle ei oltu kerrottu ja nyt vielä enemmän haluan nähdä tietoni ja tietää mistä muusta minulle on valehdeltu. ap

Vierailija
2/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamma se on aivovammakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, osa tiedoista hävitetään jo 12 vuoden päästä. Siksi on hyvä ottaa itselleen esim. Röntgenkuvat ja muut kuvat. 
En ollut käynyt 20 vuoteen lääkärissä ja kun menin, heillä ei ollut minusta mitään tietoja. Selvisi että 12 vuoden välein poistetaan tiedot. 
Se 120 vuotta koskee ilmeisesti vain perinnöllisyystietoja.

Vierailija
4/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt usean tietopyynnön useaan eri sairaalan. tietoja ei löydy ei mitään tietoja, ei edes rokotus tietoja.

-välttämättä ei ole sairaalassa vaan siellä mistä olet saanut lähetteen

Vierailija
5/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin on ja tiedätkö olen vammainen, mutta ei aivo vammaa. 

olin ihan pikku taapero, kun minut huostaanotetiin. syytä en tiedä, mutta se ei ollut minun vikani. 

harmittaa kun sanotaan ongelma nuori tai ongelma lapsi, siinä tapauksessa olen nyt ongelma aikuinen oikein ongelma jäte..mutta samat oikeudet silti on minulla kuin muillakin.

Vierailija
6/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tiedättekö minua kisattiin siellä niin työntekijät kuin lapset ja koulussa niin että et edes pysty loukata minua millään tavalla. 

on sen verran kova kuori kehittynyt 

Vierailija
7/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattunut, vanhat potilastiedot on rahdattu ties minne kaatopaikalle, ei löydy. Uudempia asioita, kuvantamisen tulokset on hävitetty 12 v jälkeen, mikä sinänsä on luvallista, mikäli potilas antaa siihen luvan! Minulta ei yksikään hoitopaikka ole ikinä kysynyt mitään lupia. Ja ennen kuin joku viisas taivastelee, mitä tehdä niin vanhoilla kuvilla, niin huomautan, että on kroonisia sairauksia, joita täytyy kuvantamismuutoksissa seurata. Hoidoissani on tästä(kin) syystä viivästymisiä.

Vierailija
8/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-välttämättä ei ole sairaalassa vaan siellä mistä olet saanut lähetteen

olen tehnyt tietopyynnön myös sinne missä lähete on tehty. olen ottanut yhteyttä myös neuvolaan varmuuden vuoksi ja koulu terkkariin

Vierailija
9/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin noin 30 vuotta sitten lääkäriin. Silloin ihmisten terveystietokansio nostettiin telineeseen lääkärin huoneen ulkopuolelle. Joskus ne toimitettiin huoneeseen. Mutta mun kansio katosi kun jonotin lääkäriin. Sitä ei ole koskaan löytynyt. Nykyisin tiedot on koneella mutta silloin ne oli A4-paperiarkeilla. Mihin se pystyi katoamaan, siellä oli kaikki lapsuudenaikaiset tiedot jne. terveyskeskuksesta. Sairaalan kansio lie tallella vielä arkistossa. 

Vierailija
10/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sattunut, vanhat potilastiedot on rahdattu ties minne kaatopaikalle, ei löydy. Uudempia asioita, kuvantamisen tulokset on hävitetty 12 v jälkeen, mikä sinänsä on luvallista, mikäli potilas antaa siihen luvan! Minulta ei yksikään hoitopaikka ole ikinä kysynyt mitään lupia. Ja ennen kuin joku viisas taivastelee, mitä tehdä niin vanhoilla kuvilla, niin huomautan, että on kroonisia sairauksia, joita täytyy kuvantamismuutoksissa seurata. Hoidoissani on tästä(kin) syystä viivästymisiä.

kumma homma, minulla on hoitovirhe epäily tässä enkä voi todistaa sitä nyt sitten mitenkään kun vanhat tiedot ovat kadonneet.

nuo psykkan diagnoosit eivät katoa ne on ja pysyy vaikka potilas paranisi ja se muistetaan aina liittää kannassa mukaan epikriisiin, vaikka menisi aivan eri syystä minusta se on loukkaavaa ja jopa haitallista. 

se on kyllä sellainen leima ja vaikkei minun kohdallani pidä edes paikkaansa se minua jatkuvasti seuraava diagnoosi, niin silti se vaan seuraa minua. 

mutta oikeat aidot vaivat jotka pitäisi hoitaa niin niitä koskevat tiedot kadotetaan.

noh ehkä se on niin, että hulluus on ikuista, mikään muu ei XD

Vierailija
11/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin kävin aikuispsykiatrisella vastaanotolla jossa oli käytössä myös kirjauksia A4. Pyysin niitä nähtäväksi, mulle sanottiin että ne on kadonneet? Mihin kaikki nämä terveystietopaperit on kadonneet ja mihin ne psykan paperit joutui? Eli mulla on hävinnyt lapsuudenajasta aikuiseksi terveystietokansio ja psykan paperit. Sairaalan paperi lie tallella?

Vierailija
12/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kadonnut, kolmen vuoden takainen diagnoosi, en tiedä mihin, mitään tietoja ei ole. 

Vierailija
13/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa minne nuo A4-papereille tehdyt terveystietokirjaukset on kadonneet? Lähinnä huolettaa minne katosi psykiatrian poliklinkan paperit? Niitä oli useammalta vuodelta niitä kirjauksia. Tästä on aikaa vähän yli 10 vuotta.

Vierailija
14/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa minne nuo A4-papereille tehdyt terveystietokirjaukset on kadonneet? Lähinnä huolettaa minne katosi psykiatrian poliklinkan paperit? Niitä oli useammalta vuodelta niitä kirjauksia. Tästä on aikaa vähän yli 10 vuotta.

siis mullakin oli kuulemma vain tyhjä kansio minun nimellä.

nuo psykiatrian paperit ovat yleensä ikuisia varsinkin jos on joku diagnoosi saatu ne ei yleensä niitä hävitä edes vahingossa.

kumma homma . 

sen ymmärtää jos heitetään pois niitä tutkimuksia jossa ei löydetä vikaa, mutta minun tapauksessa minulla oli vamma ja se on aika elämää haittaava vamma. 

ja sen lisäksi minulle ei kerrottu koskaan minun diagnooseja edes aikuisena. 

en tiennyt, että minulla on diagnoosi joka selittää sen miksi kaikki opiskelu ja koulu on vaikeaa ja että miksi en vieläkään osaa kirjoittaa. 

hieno on tämä lastensuojelu... kuinkahan monella muulla on jotain sairauksia tai diagnooseja annettu lapsena joista ei vaan aikuiset ole kertonut. 

Vierailija
15/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois MOT :lla tutkittavaa tässäkin asiassa taidanpa tehdä juttu vinkin.

Vierailija
16/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomean pyörittää saatana. Usko jo. Turhaan etsit itsellesi oikeutta.

Vierailija
17/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mappi ööstä löytyvät.

Vierailija
18/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epikriisit löytyy arkistosta. Tutkimustuloksia yms ei välttämättä enää mistään.

Vierailija
19/19 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki laitetaan Kantaan niin miten niitä paperilla olevia tietoja on säilössä ja missä? En yhtään tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi