Perussuomalaisille oli tärkeämpää keventää omia veroja velaksi, ja varastaa ko summa kaikista köyhimmän suomalaisen taskusta!
Voiko tämän epäisänmaallisempaa puoluetta olla? Miksi Perussuomalaiset tuntuvat kaikista puolueista vihaavan eniten omaa kansaansa?!
Kommentit (94)
Ideologinen ilkeys ja katkeruus, perussuomalaisten kantavat voimat.
Oikeiston osaamattomuus on nyt nähty. 20 vuotta rapautettu julkista sektoria, mutta jostain taikaseinästä löytyy edelleen varaa maksattaa kansalla veronalennuksia joita edes muilla mailla ei ole ollut varaa tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostakaan. Mikään muu tässä maailmassa ei oikeistolle tunnu merkitsevän, kuin raha ja sen loputon maksimointi itselle.
Mistäs sinä persaukinen annat kun henkesi pitimiksi joudut elämään muiden loisena.
Onko tämä Perussuomalaisuutta haukkua KANTASUOMALAISIA vähävaraisia loisiksi?! En enää tiedä, miten enempää omia kansalaisiaan voi vihata ja ruoskia! Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Sodialismi ei tuota itse vaurautta ja hyvinvointia. Sosialismi toimii vain niin kauan kun on veronmaksajia joilta varastaa. Suomessa se on nyt tullut vastaan ja sosialistit vinkuvat kuin viimeistä päivää.
Uusliberalismi on nyt tullut tiensä päähän. Koko 2000-luku tätä maata on leikattu, leikattu ja leikattu kuin viimeistä päivää samalla lapioiden velkamiljardeja varakkaiden taskuun. Samalla muiden maiden tekemät välttämättömät verouudistukset on jätetty tekemättä, ja vanhat rakenteet jätetty valtaan.
Jokainen on itse vastuussa omasta taloudestaan. Jos ei itse halua rahaa hankkia niin ei sitä rahaa muiltakaan ansaitse
Enää ei voi oikeistokaan velkarahalla ostella äänestäjiään ja leikata vähätuloisilta, se tie on nyt loppuun koluttu. Näyttääkö tämä politiikka nyt onnistuneen tässä maassa? Muut maat menevät satasta ohi ja korottavat verotustaan jotteivät velkaantuisi liikaa.
Joo ei vaikuta kovin isänmaalliselta monien oikeiston tyyppien touhuna. Amerikoista ei kannata ottaa mallia ja vaikka sillä näyttäisi olevan kohtuu hyvin varakkuutta, niin mm asunnottomuus, tuloerot, vankien määrä, valtion velka, väkivaltaisuus, yms on usa ongelmina. Kyllä nämä pohjoismaiset hyvinvointi valtiot on parempi suunta ja näissä pohjoismaissa on yhdistelmä sosialismia ja markkinataloutta. Ei me voida nyt alkaa romuttamaan hyvinvointi valtiota rikkaiden eduksi, joka myös usa:ssa yksi ongelma että varakkuus kasaantuu pienelle väelle. Vahva keskiluokka on ollut suomen vahvuus ja kantava voima ja sitä ei pitäisi romuttaa.
Vuodesta toiseen, joka aamu klo 7 palstalle ja klo 23 pois. Siinä on silakkaliikkeen jäsenen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on itse vastuussa omasta taloudestaan. Jos ei itse halua rahaa hankkia niin ei sitä rahaa muiltakaan ansaitse
Kuka ei "halua itse hankkia" ja kuka haluaisi mutta leikkaukset ajavat oman talouden umpikujaan? Kerrotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista tuloistaan. Ei ole muiden vika jos joku on köyhä.
No niin. Maksapa takaisin koulutuksesi, kaikki todelliset lääkärikulusi, saamasi alennukset lääkkeisiin, mahdollisten lastesi aiheuttamat kulut yhteiskunnalle jne.
Sen jälkeen voit tulla sanomaan tuon
Maksa sinä ensin itse omat laskusi ja elämäsi pummimatta muilta ennen kun alat vaatimaan muita maksamaan lisää
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei koske yritystukia saavia yrityksiä?
oletko sinä se ensimmäinen joka osaa sanoa MITÄ on viety köyhien TASKUSTA?
Nyt olisi glooriaa tarjolla...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa valtion velkaantumisesta. Hyvätuloisilla on antaa enemmän, vähätuloistenkin veroja voisi maltillisesti korottaa, mutta ymmärtänet että minimaalisista tuloista leikkaamalla aiheutetaan valtiolle vain enemmän velkaa ja kustannuksia, kun pahoinvointi ja itsemurhat kasvavat?
Vierailija kirjoitti:
Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostakaan. Mikään muu tässä maailmassa ei oikeistolle tunnu merkitsevän, kuin raha ja sen loputon maksimointi itselle.
Mitä se köyhä muka antaa muille? Laskunsa ja vaatimuksen lisä rahasta jonka muut joutuu maksamaan?. Itse en ole koskaan tavannut yhtään ainutta käyhää joka olisi minulle työssäkäyvälle antanut jotain mutta jokainen tuntemani köyhä on kyllä sitä mieltä.ettå minun pitäisi tehdä enemmän töitä ja maksaa enemmän veroja että ne saa enemmän tukia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa valtion velkaantumisesta. Hyvätuloisilla on antaa enemmän, vähätuloistenkin veroja voisi maltillisesti korottaa, mutta ymmärtänet että minimaalisista tuloista leikkaamalla aiheutetaan valtiolle vain enemmän velkaa ja kustannuksia, kun pahoinvointi ja itsemurhat kasvavat?
Päättäjät siitä ovat vastuussa. Äänestäjä ei paljon pysty asiaan vaikuttamaan, koska kannanotot esittävät olevansa vaalilupauksia.
Vierailija kirjoitti:
oletko sinä se ensimmäinen joka osaa sanoa MITÄ on viety köyhien TASKUSTA?
Nyt olisi glooriaa tarjolla...
- Opiskelijoiden asumistuki
- Työttömyyspäivärahan suojaosa
- Työttömyysturvan lapsikorotus
- Toimeentulotuen perusosa (joka muuten on kaikkein viimesijaisin ja pienin etuus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Maksapa takaisin koulutuksesi, kaikki todelliset lääkärikulusi, saamasi alennukset lääkkeisiin, mahdollisten lastesi aiheuttamat kulut yhteiskunnalle jne.
Sen jälkeen voit tulla sanomaan tuon
Maksa sinä ensin itse omat laskusi ja elämäsi pummimatta muilta ennen kun alat vaatimaan muita maksamaan lisää
Mitä jos käy jo töissä ja on muutenkin kunnollinen, mutta ei yksinkertaisesti ole varaa elää ilman tukea? Mitäs sitten, kun kaikki eivät kuitenkaan voi olla niitä kovapalkkaisia hienohelmoja, joita Perussuomalaiset tuntuvat palvovan ylijumalina? Pienipalkkaisiakin tarvitaan, ja valtion tukimenot putoaisivat välittömästi jos palkkataso olisi hiukankaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä opiskelija entinen persutyttö.. Ei ole oma vika että olen syntynyt perheeseen jossa vain toinen vanhemmista on työkykyinen. Heiltä vietiin asumistuet, vammaisen kodinhoitotuki, lääkkeet ja ruuat kallistui ym. ..Purra leikkasi meidät opiskelijat köyhyyteen. SITÄ ILTA JA VIIKONLOPPU. TYÖTÄ EI OLE KAIKILLE !!! JOTEN OLE PERSU HILJAA. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se köyhä muka antaa muille? Laskunsa ja vaatimuksen lisä rahasta jonka muut joutuu maksamaan?. Itse en ole koskaan tavannut yhtään ainutta käyhää joka olisi minulle työssäkäyvälle antanut jotain mutta jokainen tuntemani köyhä on kyllä sitä mieltä.ettå minun pitäisi tehdä enemmän töitä ja maksaa enemmän veroja että ne saa enemmän tukia
Osaatko sanoa, miksi esimerkiksi Tanskan sosiaalituet ovat kautta historian olleet Suomen tukia paremmat, eikä valtio silti ole minkäänlaisissa talousvaikeuksissa? Voisiko se velkaantumisen syy sittenkin olla jossain muualla... muut maat eivät ole alentaneet verojaan velaksi kuten Suomi viimeiset 20 vuotta.
Mistäs sinä persaukinen annat kun henkesi pitimiksi joudut elämään muiden loisena.