Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1587)

Vierailija
1461/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstatauon paikka itselleni. Aika alkaa nyt. 

Bye, Bye vaan kaikille tasapuolisesti ja mukavaa päivää. 

Et poistu kuitenkaan. Et pysty. Älä juo enää doris. Nolaat itsesi.

Pieleen - taas. Kaikki täällä ei ole doriksia. Olet lapsellinen!

Sulla ei ole lapsiakaan, mutta kysypä onko sun miehellä? Niinpä. 

Vierailija
1462/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret käyttää taas paplareita kohottamaan hiuksia, etkö seuraa trendejä? Eikö sulla ole teinejä,  poikia tai tyttöjä, ystävinäkään?

Ei mun lähipiirissä

Ei ystäviä? No sen tiedänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kahvitarjoilun sänkyyn, lämpöiset onnittelut ja lahjan. Ihana mies!

Hyvää Naisten päivää

Nuoliko sulle orkun? Muista maksaa takaisin miestenpäivänä! 

Sängyssä saa aina kaikkea kivaa!

Mutta täytyykö siitä kerskailla täällä muille mummoille? Vaikka hampaaton pappa onkin paras nuolemaan.

Just näin. Useimpien mielestä on lämmin, läheinen, intiimi asia. Ei 'huudella kylillä', niinkuin joku kirjoitti

Keskenkasvuiset petterit huuteled

Niinkö teillä lesbopiireissä?

Vierailija
1464/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo nolannut totaalisesti! Kaikki tuntee feikkitavat, saman jankkaukset ja omien viestin komppaamiset, valepersoonat, varastelun ja rajoittuneen maailmankuvan. Raskas ja epäluotettava katkera vanhus.

Niin tunteekin. Luulee meitä tyhmiksi. Säälittävä. Nyt elämänsisältö vaarassa.

Vierailija
1465/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikusta Naistenpäivä onnitteluista

Samoin teille

t. Piparkakku-nassu

Pillu-nassu?

Pumpernikkekikkeli?

Vierailija
1466/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä voi olla kiva ja riitelemätön päivä, D aloitti heti ekassa viestissään ilkeilyn näppäilyviestitsä ja nyt jatkaa jankkaamalla ja puhumalla rumia. Ei onnistu, ellei D poistu,  Kivaa ja riitelemätöntä ketjua ei koskaan saada, jollei D lopeta kokonaan. 

Nyt hän meni Yksinäisiin riitelemään! Sairas ihminen.

Vierailija
1467/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä voi olla kiva ja riitelemätön päivä, D aloitti heti ekassa viestissään ilkeilyn näppäilyviestitsä ja nyt jatkaa jankkaamalla ja puhumalla rumia. Ei onnistu, ellei D poistu,  Kivaa ja riitelemätöntä ketjua ei koskaan saada, jollei D lopeta kokonaan. 

Nyt hän meni Yksinäisiin riitelemään! Sairas ihminen.

Taasko? Eikö ole oppinut mitään?

Vierailija
1468/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän ne kivat viestit mahtavat olla? 

Vierailija
1469/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret käyttää taas paplareita kohottamaan hiuksia, etkö seuraa trendejä? Eikö sulla ole teinejä,  poikia tai tyttöjä, ystävinäkään?

Ei mun lähipiirissä

Ei ystäviä? No sen tiedänkin.

Paplareita

Vierailija
1470/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän ne kivat viestit mahtavat olla? 

Naistenpäivät toivotukset on tosi kivoja 

Vierailija
1471/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo nolannut totaalisesti! Kaikki tuntee feikkitavat, saman jankkaukset ja omien viestin komppaamiset, valepersoonat, varastelun ja rajoittuneen maailmankuvan. Raskas ja epäluotettava katkera vanhus.

Niin tunteekin. Luulee meitä tyhmiksi. Säälittävä. Nyt elämänsisältö vaarassa.

Älykästä viestintää taas Doriksella. Kuinka aikuinen kehtaa? Leikki-ikäisten väittelyä.

Vierailija
1472/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti johon vastasit on minun eli P:n viesti. Lähdin pitämään palstataukoa ulkoilun merkeissä. Suosittelen. Juomisesta kirjoitit niin en ole ikinä oikeaa alkoholia juonut jos ei lasketa vappusimaa tai aikoinaan pappani ostamaa olikos se 1.5 litran alle 1 prosentin päärynäsiideriä. Myytiin silloin raindow merkin tuotteena ruokakaupoissa. Näin harva nuorempi ihminen joka ei omaa uskonnollista yms taustaa elää näin "alkoholittomana" kuin minä. Toki minulle ok. En kaipaa yhtään erilaista elämää tältä osin. 

Älä sinä nolaa itseäsi, kun lukisit viestit tarkemmin ennen kuin näet jokaisen olevan se etsimäsi tyyppi. Minäkin kirjoitin toiseen viestiin tuon Bye, Bye jutun ja siitä käytin sitten tuota termiä myös. Ehkä joku tajusi sen. 

Vierailija
1473/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mahtavaa täällä lapissa mahtavat ilmat jokohan pakkasukko luovuttaa ja antaa kevään lämmön, huh kylmää on pitäny mutta puista varisee jo lumet ja  linnut laulaa iloisesti.

Vierailija
1474/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko tänään

Naistenpäivän kunniaksi

Riitelemättä ja siivosti ?

Jatkakaa kettuilua taas huomenna :)

Pliis

Ei törkyviestejäkään :)

Turha oli tämäkin toive :(

Vierailija
1475/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mahtavaa täällä lapissa mahtavat ilmat jokohan pakkasukko luovuttaa ja antaa kevään lämmön, huh kylmää on pitäny mutta puista varisee jo lumet ja  linnut laulaa iloisesti.

Vaude :)

Vierailija
1476/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneehän tämä naistenpäivä siinä kuin muutkin päivät, enkä ole vaatimassa mitään erityistä. Onneksi pitkällinen flunssa helpottaa pikkuhiljaa, vaikka jälkitautina meni korviin. 

Tuli syynättyä jääkaappia, ja sinne oli jäänyt toista viikkoa sitten erääntyneitä kananmunia rasia. Olivat vielä käyttökelpoisia ja leivoin niistä pari tiikerikakkua. Toinen menee pakkaseen odottamaan tulevia mökkireissuja.

Tuli mieleen, kun olin kauan sitten kesäapulaisena sekatavarakaupassa, kuinka myytävät kananmunat piti läpivalaista, ennenkuin laitettiin asiakkaalle pussiin.  Joku isäntä osti kanoilleen rehua sekä koirilleen keuhkoa ja istui odottaessaan juomassa sitruunasoodaa, kun minä niitä laittelin ja punnitsin.  Siinä työssä oppi kyllä paljon.

Kyllä entisajan kaupat oli monipuolisia. Omenan tuoksusta tulee aina lapsuuden kyläkauppa mieleen. Ja kauppa-auto. Jos olisin rikas, alkaisin ajaa kauppa-autoa. Ja perustaisin leirintäalueen :). Pikkuiset punaiset mökit ja kukkaverhot jne

Oliko sinun haaveissa myös toimittajan ura?

Vierailija
1477/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä älköön kukaan väittäkö enää minua täällä muuksi kuin olen. Jos minä olen P niin en minä täällä ala jokaiseen viestiin allekirjoitusta laittamaan. Joku viisas kai osaa lukea jo rivien välistä viestini ja yhdistää ne jos tahtoo. Näin on surkeaa jos pitää minullekin täällä ilkeillä viestini jälkeen. Arvostella ja pilkata. Näin miettikää nyt oikeasti ennen kuin alatte pilkata toista viestin jälkeen. En minä syytöksistänne ilahtunut yhtään. Mukamas tiedätte D:n tavat täällä. Ja mitä vielä. Sitten teille P onkin D ja alette syyttelemään minua. Näin ei mennyt oikein. Terveisin P. 

Vierailija
1478/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä älköön kukaan väittäkö enää minua täällä muuksi kuin olen. Jos minä olen P niin en minä täällä ala jokaiseen viestiin allekirjoitusta laittamaan. Joku viisas kai osaa lukea jo rivien välistä viestini ja yhdistää ne jos tahtoo. Näin on surkeaa jos pitää minullekin täällä ilkeillä viestini jälkeen. Arvostella ja pilkata. Näin miettikää nyt oikeasti ennen kuin alatte pilkata toista viestin jälkeen. En minä syytöksistänne ilahtunut yhtään. Mukamas tiedätte D:n tavat täällä. Ja mitä vielä. Sitten teille P onkin D ja alette syyttelemään minua. Näin ei mennyt oikein. Terveisin P. 

Ollaanpas sitä nyt kärmeissään. Kerrankos täällä niputetaan ihmisiä, niinhän D niputtaa kaikki yhdeksi.

Vierailija
1479/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en tietysti teille voi todistaa kuka minun olen. En voi näyttää henkkareita portsareille, että katsokaa minä olen P. Näin täällä anonyymillä palstalla on hieman turhaa toisia syytellä sen enempää. Aihe jääköön tähän. - P

Vierailija
1480/1587 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaanpas sitä nyt kärmeissään. Kerrankos täällä niputetaan ihmisiä, niinhän D niputtaa kaikki yhdeksi." 

No kuka nyt valehtelevaksi juopoksi tahtoo tulla pilkatuksi. Ehkä sinulle se on kunnianimitys. Minä en pilkkasi täällä muita noin. Sinulle ehkä ok pilkata minua. Mutta se kertoo sinusta. Nyt riittäköön tämä. Mitä hakata päätään seinään. - P