Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1587)

Vierailija
1361/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!

Joku joskus korjaa valheet. Ei auta. Jankkaus jatkuu.

En usko enää sanaakaan hänen horinoistaan.

Ketju lukittuu, koska moni toivoo sitä.

Häirikkö ei lopeta - ketju lukkoon!

Minäkin ilmoitin ylläpitoon toiveen ketjun lopetuksesta.

Paluuta alkuketjun leppoisaan kirjoitteluun ei ole.

Kiitos, taas kerran, häirikkö :(

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Jospa joku alkai uuden ketjun :)

Tässä hyvä esimerkki kun doris keskustelee itsensä kanssa. 

Taas pitäisi uusi ketju perustaa pilattavaksi. Jopa on ehdotus. Pitäisi olla ensin näyttöä, että osataan asiallisesti kirjoitella.

Vierailija
1362/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käymään katsomassa, mitä ketjuun kuuluu ja ei voi muuta sanoa kuin että voi hyvää päivää taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa kutsua teitä kaikkia kanssakirjoitajia nasuiksi. Siihen ei liity mitään seksuaalista. Mun ensimmäinen kissani, jonka sain synttärilahjaksi täytettyäni 13 vuotta, nimi oli Nasu. Niin ja ketjussa on tänään myös vouhkattu kyylästäkin. Noh, mun nykyisen kissani nimi on Kyylä. Jotein miau ja kurnau  vaan kaikille <3

Tänään oli kiva ilta. Aika hälinää, kun lapsiakin oli paikalla 5. Tilattiin pizzaa, hamppareita yms ja aikuisille oli viiniä ja lapsille limsaa. Jokaiseen annokseen kuului myös pullo limsaa, joten siellä saattaa nyt olla muutama nakero aika "sokeripöllyssä".Äiti oli aikoinaan se, joka piti lähisuvun koossa. Kun äiti kuoli, kaikki jakaantui vähän eri suuntiin . Oli hyvä idea järjestää ne isän nimpparit, koska nyt - vaikka heidän mumminsa onkin jo pilvenreunalla - tämä porukka ihan mielellään haluaa taas kokoontua yhteen. Sukuun on mahdollisesti tulossa uusiakin jäseniä ja ainakin tänään näyttivät tässä porukassa viihtyvän. 

Huomenna olisi sitten pyykkipäivä. Aattelin vaihtaa lakanat. Illalla menen käyväisemään paikallisessa.

Hyvää yötä nasut!!!! Meow. 

Kiva, että välit sukuun on lähentyneet. Ehkä sisareenkin? Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen? Joku kirjoitti hankaluuksista sisaren kanssa. Sisaruus on toisaalta mukavaa, toisaalta raivostuttavaa. Siihen latautuu niin paljon muistoja ja keskinäistä kilpailua, kateuttakin. Sisarukset on läsnä elämässä lähes koko elämän ajan. Välit voi välillä katketakin ja taas palata.

En tiedä, miten pitkiä lainausketjuja palstalla nykyisin voi tehdä, joten en jatkakaan tuota edellistä kommenttiani vaan vastaan sulle uudella kommentilla. Noista sisaruussuhteista...Mulla ja siskollani on 6 vuotta ikäeroa. Minä siis se pikkusisko. Siskoni lapsilla ikäeroa on 8 vuotta ja omilla lapsillani vähän yli 5 vuotta. Ihan vaan mutu-tuntumalta sanoisin, että jos ikäeroa on vain vuosi tai pari, niin sisarukset on aika samalla viivalla. Mutta jos ikäeroa on paljon, niin se vanhempi sisarus on jo sen verran fiksumpi että osaa huiputtaa pienempää sisarustaan melkein missä tahansa :D Mun sisko meidän lapsuudessa huijasi mua monenlaisssa asioissa ja ihan samoin teki tyttäreni pikkuveljensä kohdalla ja siskoni poika pikkusiskonsa kohdalla. Nyt on suvussa näitäkin lapsia, joilla ikäeroa on vain about vuosi, niin eipä samalla tavalla enää huijatakaan :D 

Monet asiat vaikuttaa. Petheen arvot, kasvatus, ympäristö. Meilläkin isohko ikäero, olin se nuorempi. Tuntui, että sisko suojeli ja yritti järjestää mulle asioita, joita itse ei ollut aikoinaan jostain syystä saanut. Harrastuksia ym. jotka ei kuitenkaan välttämättä kiinnostanut mua. Ollaan monessa toistemme vastakohdat. Hän on taitava käytännön asioissa, minä auttamaton teoreetikko. Opiskelut meni tämän mukaan. Jossain vaiheessa oli nahistelua ja keskinäistä kateutta. Se on väistynyt. Ollaan hyväksytty, että ollaan erilaisia. Hänellä on edelleen isosiskoasenne, mutta ei tunkeile eikä tyrkytä neuvoja. Molemmat tekisi monissa asioissa toisin kuin toinen. Joskus kun tulee jotain sanomista, ajattelen, miten surkeaa olisi, jos häntä perheineen ei olisi.

Niin vaikuttaa. Mun sisko aina ymmärsi tehdä just niinkuin mun vanhemmat tai tarkemmin sanoen isäni halusi. Mä taas oli se musta lammas, jolla oli omakin tahto, Ja sen takia isä mut syyskuisena iltana 1980 paiskasikin rahattomana yönselkään. Olin silloin vasta 18v. Mutta vuosikymmeniä myöhemmin äiti sitten kertoi, että siskoni oli toivottu lapsi ja minä taas ei-toivottu. Tämä selitti mulle tosi paljon siitä, miten mun isä mua sitten mua kohteli. Geenitestien perusteella minä ja siskoni ollaan kyllä ihan täyssisaruksia eli en ole mikään äidin syrjähypyn tuloskaan, mutta jo lapsuudessani tiesin, että äiti oikeasti rakasti mua, mutta isä ei. Käytin vuosikymmeniä - ihan turhaan - aikaa siihen, että isä olisi påitänyt mua tyttärenään. Mutta ei. Kelpasin kyllä handymaniksi ja piiaksi.  Mielenkiintoista muuten oli, kun järkkäsin ne siän nimipäivät ravintolaan, isä ei sanonut mulle sanaakaan eikä kertaakaan edes katsonut mua. Puhumattakaan siitä, että olisi sanonut kiitos, kun järjestin koko hänen jälkeläisensä saman ravintolapöydän ääreen ja vieläpä maksoin koko lystin. Isälleni olen aina ollut kiusallinen vahinkolaukaus paitsi jos voi hyötyä minusta jotenkin. Äitiäni rakastian, koska äiti sentän yritti. Ja siksi halusin täyttää äidin toiveet. Isä? Mun puolestani palakoon vaikka helvetin tulessa. Kiinnostaa kuin kilo p.askaa. 

Monesti jotkut lapset on vanhemmille rakkaampia kuin toiset. Voi liittyä siihen aikaan, kun syntyi, mitä silloin tapahtui. Jotkut naiset tekee tahallaan vahinkolapsen taatakseen rakoilevan liiton jatkumisen. Tai sitten uuden lapsen syntymä muuttaa perheen taloutta ja suunnitelmia, kun on uusi suu ruokittavana. Peruuntunut ehkä opiskelu tms. Näitä voi vaan arvuutella, asianosaiset itse tietää. 

Todella julmalta tuntuu tuo isäsi reaktio, että pisti pihalle. Äidilläsikään ei vaikutusmahdollisuutta. Kuulostaa perhetyrannialta, mutta ennen sellaisia oli. Ehkä vieläkin, kun Suomessa lähisuhdeväkivalta on huippulukemissa.

Olet oikeassa, ettei isän hyväksyntää kannata kerjätä. Sitä ei välttämättä tule. Syistä, joita et ehkä koskaan saa tietää. Mutta ilmankin pärjää. Oletko muuten koskaan kysynyt asiasta suoraan isältäsi. Siis miksi olit ei-toivottu, mikä siihen johti. Voi olla, ettei siitä seuraa mitään hyvää. Arvioit itse parhaiten. 

Vierailija
1364/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan viikon ilta jatkuu tänään. Hyviä oivalluksia joskus.

Vierailija
1365/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin käymään katsomassa, mitä ketjuun kuuluu ja ei voi muuta sanoa kuin että voi hyvää päivää taas.

Olin aiemmin sieltä ekasta ketjusta pois monta kuukautta, kun meno oli kiroilua, nimittelyä ja poisajamista. Sitten menin katsomaan, josko tilanne olisi jo hallinnassa. Pahemmaksi oli mennyt.

Vierailija
1366/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät hyasintit hukassa

Näinkö pian

Pimeydestä uuteen valoon?

Vielä kerälle kääriydyn

Etsien vaan löydä en,

vain tuoksuvanaa seuraten

Mutt' sekottuu se kevään tuoksumereen:

On herkät hyasintit multa kadonneet.

Vierailija
1367/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne täältä puolet viesteistä katoaa.

Vierailija
1368/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Tässä hyvä esimerkki kun doris keskustelee itsensä kanssa. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Lammas hoi

Ala ketju, pliis

Meinasin jo perustaa uuden ketjun otsikolla "Reipasta menoa ja lammasmaista määkimistä", mutta eipä tässä ketjussakaan enää ketjun aloittajaa mollata vaan mollataan sekä D:tä että kaikkia muitakin. Eiköhän tämä shitti siirtyisi sitten seuraavaankin ketjuun. Mutta jos tämä ketju lukitaan, niin sitten perustan uuden ketjun. Joka sekin sitten varmasti jossain vaiheessa lukitaan. 

Vierailija
1370/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta! 
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.

Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.

Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!

Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.

Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.

Kylään kutsutuille tuli sairastapauksia? Mietit, josko unohtaisit koko jutun. Kannattaa unohtaa. Usein sairastapaukset on kohtelias tapa kieltäytyä kutsusta.

Vierailija
1371/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on pissahätä niin kiihottaa, koska ilmeisesti virtsarakko painaa g-pistettä tai klitoriksen hermoja tai jotain. Tällöin pelkkä alavatsasta painaminen voi parhaimmillaan vastata yhdynnän tuntemuksia. Yhdynnässä tai dildolla itsetyydyttäessä laukean nopeasti ja useamman kerran. Mitään houkutusta pissata lauetessa tai vastaavaa ei tule, oikeastaan orgasmin jälkeen pissaaminen on vaikeampaa. Mistään pissafetissistä ei ole kyse, pissaleikit pikemminkin ällöttää. Pissahädässä vaan tuntuu niin helkutin hyvälle, niin hyvälle, ettei malta mennä pissalle. Ja jos on semmoinen tilanne, ettei voi itsetyydyttää tai ei saa seksiä niin voin tulla jopa kärttyiseksi.

Ei tässä sinänsä mitään ongelmaa ole, mutta miten tämän selittäisi seksikumppaneille niin, etteivät luule mulla olevan mitään pissafetissiä? Olen kalunnut netin läpi ja tälle ei ole mitään fysiologista diagnoosia, minkä voisin vaan näyttää miehille. Voisinhan pitää myös salaisuutena, mutta esim. jos tiedän, että harrastetaan seksiä niin pyrin juomaan jotain pissattavaa ennen, enkä halua ryhtyä puuhiin ennen tätä tuntemusta, joka tekee seksistä viiskyt kertaa paremman tuntuista. Tai oikeastaan en mä saa seksistä paljonkaan irti ilman tätä tuntemusta. Niin miten tän sitten selittäisi, että ei vielä vaan vasta ku oon juonu tuon kokiksen XD Muutenkin kiinnostaa kuinka yleistä tämmöinen alapään anatomia on. Lähes kolmekymppinen nainen oon enkä ole synnyttänyt.

Vierailija
1372/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli useita ongelmia joista yksi krooninen hiiva,ostin hänelle kahdesti hiivalääkkeet koska oli vähissä rahoissa ja hiivatulehdus tarttuu mutta lopulta kyllästyin kun tuntui että itsellääkin pillu kutisi ja valui koko ajan koska se tarttui aina uudestaan juuri,kun olin itseni hoitanut. Ei edes suostunut lääkäriin vaikka kehotin menemään että ottaisivat kokeita ym Tuohon päälle vielä että tapeeksi humalassa kusaisi housuun ja koetti selittää jotain kaljojen kaatumisesta,vaikka haju kavalsi. Ekan kerran kun tokkaroi harmaat  collegepöksyt haaroista tummuen baarin terdellä,ajattelin että sattuhan noita mutta sitten se kävi toisen kerran,ja kolmannen.. ei olisi ensi treffeillä uskonut!

Vierailija
1373/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n  tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D. 

Minä en näe D:n ketään solvaavan. Ainoa joka kirjoittaa täysin sopimattomasti, on nuo rumat herjat d:tä kohtaan!

Katso peiliin, niin näet!

Kerro herjaviestin nro!

1308 ei ole asiallinen kysymys.  
Mutta turha sulle jankkajalle on toistaa samoja, sä et halua nähdä omaa rumaa käytöstäsi. Rumaa on poistella toisten viestejä, kymmeniä päivittäin. Rumaa on jaotella ihmisiä viestiensä perusteella tai  heidän seksuaalisuutensa perusteella. Toiset  nauttii seksistä, ja se on ok. Se on heille hymistelyä ja päivittäistä. Olet tuomitseva ja rajoittava, haluat päättää mitä ketjuissa kirjoitellaan, kävit Yksinäisissä haukkumassa ja sait tämän ketjun sekaisin sen jälkeen.

Tämä ketju on kaikkien yhteinen, ei minun, ei sinun, kumpikaan meistä ei saa poistella viestejä tai rajoittaa aiheita. Ketju elää omaa elämäänsä. 

Lakkaa poistamast viestejä! Poistamalla todistat ylläolevat väitteeni tosiksi.

Vierailija
1374/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Lammas hoi

Ala ketju, pliis

Meinasin jo perustaa uuden ketjun otsikolla "Reipasta menoa ja lammasmaista määkimistä", mutta eipä tässä ketjussakaan enää ketjun aloittajaa mollata vaan mollataan sekä D:tä että kaikkia muitakin. Eiköhän tämä shitti siirtyisi sitten seuraavaankin ketjuun. Mutta jos tämä ketju lukitaan, niin sitten perustan uuden ketjun. Joka sekin sitten varmasti jossain vaiheessa lukitaan. 

Saako höpönassut ja pumpernikkelit osallistua :)

Lesboille  on tietysti aina tilaa!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Lammas hoi

Ala ketju, pliis

Tottakai! Kaikki ovat nasuja <3

Vierailija
1376/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Lammas hoi

Ala ketju, pliis

Tottakai! Kaikki ovat nasuja <3

Kiitos :)

Vierailija
1377/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta! 
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.

Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.

Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!

Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.

Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.

Kylään kutsutuille tuli sairastapauksia? Mietit, josko unohtaisit koko jutun. Kannattaa unohtaa. Usein sairastapaukset on kohtelias tapa kieltäytyä kutsusta.

Onneksi tunnen rakkaat sisarukseni ja tiedän että oikeasti yksi sairastui. Kaikki olivat pahoillaan peruuntuneesta tapaamisesta.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei täällä kannata jatkaa

Lammas hoi

Ala ketju, pliis

Lesboille  on tietysti aina tilaa!

Myös B-rappumiehet on nasuja :) Kaikki on nasuja.

Vierailija
1379/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naapuri päättää aina keskustelut mystisesti sanoihin kuolema Stubbille eläköön Tuukka Kuru.

Vierailija
1380/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli useita ongelmia joista yksi krooninen hiiva,ostin hänelle kahdesti hiivalääkkeet koska oli vähissä rahoissa ja hiivatulehdus tarttuu mutta lopulta kyllästyin kun tuntui että itsellääkin pillu kutisi ja valui koko ajan koska se tarttui aina uudestaan juuri,kun olin itseni hoitanut. Ei edes suostunut lääkäriin vaikka kehotin menemään että ottaisivat kokeita ym Tuohon päälle vielä että tapeeksi humalassa kusaisi housuun ja koetti selittää jotain kaljojen kaatumisesta,vaikka haju kavalsi. Ekan kerran kun tokkaroi harmaat  collegepöksyt haaroista tummuen baarin terdellä,ajattelin että sattuhan noita mutta sitten se kävi toisen kerran,ja kolmannen.. ei olisi ensi treffeillä uskonut!

Kaikki tulehdukset eivät ole hiivaa eivätkä poistu apteekin reseptivapailla lääkkeillä. Gyne olisi varmasti auttanut.