Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Joku joskus korjaa valheet. Ei auta. Jankkaus jatkuu.
En usko enää sanaakaan hänen horinoistaan.
Ketju lukittuu, koska moni toivoo sitä.
Häirikkö ei lopeta - ketju lukkoon!
Minäkin ilmoitin ylläpitoon toiveen ketjun lopetuksesta.
Paluuta alkuketjun leppoisaan kirjoitteluun ei ole.
Kiitos, taas kerran, häirikkö :(
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Jospa joku alkai uuden ketjun :)
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Meinasin jo perustaa uuden ketjun otsikolla "Reipasta menoa ja lammasmaista määkimistä", mutta eipä tässä ketjussakaan enää ketjun aloittajaa mollata vaan mollataan sekä D:tä että kaikkia muitakin. Eiköhän tämä shitti siirtyisi sitten seuraavaankin ketjuun. Mutta jos tämä ketju lukitaan, niin sitten perustan uuden ketjun. Joka sekin sitten varmasti jossain vaiheessa lukitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta!
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.
Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!
Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.
Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.
Kylään kutsutuille tuli sairastapauksia? Mietit, josko unohtaisit koko jutun. Kannattaa unohtaa. Usein sairastapaukset on kohtelias tapa kieltäytyä kutsusta.
Aina kun on pissahätä niin kiihottaa, koska ilmeisesti virtsarakko painaa g-pistettä tai klitoriksen hermoja tai jotain. Tällöin pelkkä alavatsasta painaminen voi parhaimmillaan vastata yhdynnän tuntemuksia. Yhdynnässä tai dildolla itsetyydyttäessä laukean nopeasti ja useamman kerran. Mitään houkutusta pissata lauetessa tai vastaavaa ei tule, oikeastaan orgasmin jälkeen pissaaminen on vaikeampaa. Mistään pissafetissistä ei ole kyse, pissaleikit pikemminkin ällöttää. Pissahädässä vaan tuntuu niin helkutin hyvälle, niin hyvälle, ettei malta mennä pissalle. Ja jos on semmoinen tilanne, ettei voi itsetyydyttää tai ei saa seksiä niin voin tulla jopa kärttyiseksi.
Ei tässä sinänsä mitään ongelmaa ole, mutta miten tämän selittäisi seksikumppaneille niin, etteivät luule mulla olevan mitään pissafetissiä? Olen kalunnut netin läpi ja tälle ei ole mitään fysiologista diagnoosia, minkä voisin vaan näyttää miehille. Voisinhan pitää myös salaisuutena, mutta esim. jos tiedän, että harrastetaan seksiä niin pyrin juomaan jotain pissattavaa ennen, enkä halua ryhtyä puuhiin ennen tätä tuntemusta, joka tekee seksistä viiskyt kertaa paremman tuntuista. Tai oikeastaan en mä saa seksistä paljonkaan irti ilman tätä tuntemusta. Niin miten tän sitten selittäisi, että ei vielä vaan vasta ku oon juonu tuon kokiksen XD Muutenkin kiinnostaa kuinka yleistä tämmöinen alapään anatomia on. Lähes kolmekymppinen nainen oon enkä ole synnyttänyt.
Naisella oli useita ongelmia joista yksi krooninen hiiva,ostin hänelle kahdesti hiivalääkkeet koska oli vähissä rahoissa ja hiivatulehdus tarttuu mutta lopulta kyllästyin kun tuntui että itsellääkin pillu kutisi ja valui koko ajan koska se tarttui aina uudestaan juuri,kun olin itseni hoitanut. Ei edes suostunut lääkäriin vaikka kehotin menemään että ottaisivat kokeita ym Tuohon päälle vielä että tapeeksi humalassa kusaisi housuun ja koetti selittää jotain kaljojen kaatumisesta,vaikka haju kavalsi. Ekan kerran kun tokkaroi harmaat collegepöksyt haaroista tummuen baarin terdellä,ajattelin että sattuhan noita mutta sitten se kävi toisen kerran,ja kolmannen.. ei olisi ensi treffeillä uskonut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D.
Minä en näe D:n ketään solvaavan. Ainoa joka kirjoittaa täysin sopimattomasti, on nuo rumat herjat d:tä kohtaan!
Katso peiliin, niin näet!
Kerro herjaviestin nro!
1308 ei ole asiallinen kysymys.
Mutta turha sulle jankkajalle on toistaa samoja, sä et halua nähdä omaa rumaa käytöstäsi. Rumaa on poistella toisten viestejä, kymmeniä päivittäin. Rumaa on jaotella ihmisiä viestiensä perusteella tai heidän seksuaalisuutensa perusteella. Toiset nauttii seksistä, ja se on ok. Se on heille hymistelyä ja päivittäistä. Olet tuomitseva ja rajoittava, haluat päättää mitä ketjuissa kirjoitellaan, kävit Yksinäisissä haukkumassa ja sait tämän ketjun sekaisin sen jälkeen.Tämä ketju on kaikkien yhteinen, ei minun, ei sinun, kumpikaan meistä ei saa poistella viestejä tai rajoittaa aiheita. Ketju elää omaa elämäänsä.
Lakkaa poistamast viestejä! Poistamalla todistat ylläolevat väitteeni tosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Meinasin jo perustaa uuden ketjun otsikolla "Reipasta menoa ja lammasmaista määkimistä", mutta eipä tässä ketjussakaan enää ketjun aloittajaa mollata vaan mollataan sekä D:tä että kaikkia muitakin. Eiköhän tämä shitti siirtyisi sitten seuraavaankin ketjuun. Mutta jos tämä ketju lukitaan, niin sitten perustan uuden ketjun. Joka sekin sitten varmasti jossain vaiheessa lukitaan.
Saako höpönassut ja pumpernikkelit osallistua :)
Lesboille on tietysti aina tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Tottakai! Kaikki ovat nasuja <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Tottakai! Kaikki ovat nasuja <3
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta!
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.
Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!
Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.
Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.
Kylään kutsutuille tuli sairastapauksia? Mietit, josko unohtaisit koko jutun. Kannattaa unohtaa. Usein sairastapaukset on kohtelias tapa kieltäytyä kutsusta.
Onneksi tunnen rakkaat sisarukseni ja tiedän että oikeasti yksi sairastui. Kaikki olivat pahoillaan peruuntuneesta tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Lesboille on tietysti aina tilaa!
Myös B-rappumiehet on nasuja :) Kaikki on nasuja.
Eräs naapuri päättää aina keskustelut mystisesti sanoihin kuolema Stubbille eläköön Tuukka Kuru.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli useita ongelmia joista yksi krooninen hiiva,ostin hänelle kahdesti hiivalääkkeet koska oli vähissä rahoissa ja hiivatulehdus tarttuu mutta lopulta kyllästyin kun tuntui että itsellääkin pillu kutisi ja valui koko ajan koska se tarttui aina uudestaan juuri,kun olin itseni hoitanut. Ei edes suostunut lääkäriin vaikka kehotin menemään että ottaisivat kokeita ym Tuohon päälle vielä että tapeeksi humalassa kusaisi housuun ja koetti selittää jotain kaljojen kaatumisesta,vaikka haju kavalsi. Ekan kerran kun tokkaroi harmaat collegepöksyt haaroista tummuen baarin terdellä,ajattelin että sattuhan noita mutta sitten se kävi toisen kerran,ja kolmannen.. ei olisi ensi treffeillä uskonut!
Kaikki tulehdukset eivät ole hiivaa eivätkä poistu apteekin reseptivapailla lääkkeillä. Gyne olisi varmasti auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on pissahätä niin kiihottaa, koska ilmeisesti virtsarakko painaa g-pistettä tai klitoriksen hermoja tai jotain. Tällöin pelkkä alavatsasta painaminen voi parhaimmillaan vastata yhdynnän tuntemuksia. Yhdynnässä tai dildolla itsetyydyttäessä laukean nopeasti ja useamman kerran. Mitään houkutusta pissata lauetessa tai vastaavaa ei tule, oikeastaan orgasmin jälkeen pissaaminen on vaikeampaa. Mistään pissafetissistä ei ole kyse, pissaleikit pikemminkin ällöttää. Pissahädässä vaan tuntuu niin helkutin hyvälle, niin hyvälle, ettei malta mennä pissalle. Ja jos on semmoinen tilanne, ettei voi itsetyydyttää tai ei saa seksiä niin voin tulla jopa kärttyiseksi.
Ei tässä sinänsä mitään ongelmaa ole, mutta miten tämän selittäisi seksikumppaneille niin, etteivät luule mulla olevan mitään pissafetissiä? Olen kalunnut netin läpi ja tälle ei ole mitään fysiologista diagnoosia, minkä voisin vaan näyttää miehille. Voisinhan pitää myös salaisuutena, mutta esim. jos tiedän, että harrastetaan seksiä niin pyrin juomaan jotain pissattavaa ennen, enkä halua ryhtyä puuhiin ennen tätä tuntemusta, joka tekee seksistä viiskyt kertaa paremman tuntuista. Tai oikeastaan en mä saa seksistä paljonkaan irti ilman tätä tuntemusta. Niin miten tän sitten selittäisi, että ei vielä vaan vasta ku oon juonu tuon kokiksen XD Muutenkin kiinnostaa kuinka yleistä tämmöinen alapään anatomia on. Lähes kolmekymppinen nainen oon enkä ole synnyttänyt.
Minulla myös pissahätä voimistaa kiihottumista ja nautintoa. Alavatsaa painamalla niin, että virtsarakko painuu saan helpommin ja nopeammin orkun. Kai se stimuloi klittaa ja varmaan g-pistettäkin. Minulla usein tuntuu, että se painaa jotenkin niitä molempia. Saan orkun ilman pissahätääkin, mutta pissahädässä se on monesti kivempaa, tosin liian kova pissahätä saattaa sattua. En ole koskaan sen tarkemmin ajatellut asiaa. Anatomiasta se kai on kiinni.
Minulla on kyllä sama juttu jossain määrin eli usein alan kiihottumaan kun tulee kova pissahätä, jotenkin kun pitää pidätellä ja supistellakin niin verenkierto vilkastuu alapäässä. Minua kyllä sattuu yhdyntä jos on hirveä pissahätä ja se lihasten jännittely pilaa vähän nauttimista. Mutta enpä oo kokeillut voisiko sopiva pissahätä voimistaa orgasmia, kiitos vinkistä. :D Ainakin muistan, että sinkkuna masturboidessa ja sen jälkeen pissalta käydessä saatoin usein masturboida vielä toisen orgasmin käsisuihkulla. Minulla käsisuihku ei itseasiassa toimi kuiviltaan vaan mun pitää olla valmiiksi kiihottunut, turvonnut ja kuuma sieltä, silloin se tuntuu täydelliseltä. :)
Tein äsken valtavan hyvää pizzaa (vaikka itse sanonkin). Meni jokaikinen pala viimeistä murua myöten. 😛
- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.
- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan muu ole samaa mieltä Doriksen kanssa enää. Kaikki ovat nähneet valheet, Doriksella ei ole muita kuin itsensä ja pakko kompata itse itseään. Näin on tehnyt vuosia jo. Puutarhuri ja mummeli komppasivat, eli D itse, samoin Miss Marple ja Eri ja Sivusta. Aina vain Doris yksin. Niin nähty tämä feikkihomma jo.
Onhan Doriksella kuitenkin vielä ainakin sinut :) Vielä sitten, kun meikäläinen puskee jo horsmaa, todennäköisesti jatkat edelleen kirjoittelua Doriksesta. Moni olisi varmasti unohtanut jo koko Doriksen, jos sinä - ja ehkä muutama muu?? - ette päivittäin muistuttaisi Doriksesta. Mutta ehkä vuonna 2100 joku alkaa tutkia tältä palstalta kertynyttä dataa ja miettii, kuka oli tämä kuuluisa Doris,
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan muu ole samaa mieltä Doriksen kanssa enää. Kaikki ovat nähneet valheet, Doriksella ei ole muita kuin itsensä ja pakko kompata itse itseään. Näin on tehnyt vuosia jo. Puutarhuri ja mummeli komppasivat, eli D itse, samoin Miss Marple ja Eri ja Sivusta. Aina vain Doris yksin. Niin nähty tämä feikkihomma jo.
Totta. Siksi keskustelee itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Doriksella kuitenkin vielä ainakin sinut :) Vielä sitten, kun meikäläinen puskee jo horsmaa, todennäköisesti jatkat edelleen kirjoittelua Doriksesta. Moni olisi varmasti unohtanut jo koko Doriksen, jos sinä - ja ehkä muutama muu?? - ette päivittäin muistuttaisi Doriksesta. Mutta ehkä vuonna 2100 joku alkaa tutkia tältä palstalta kertynyttä dataa ja miettii, kuka oli tämä kuuluisa Doris,
Kenelle kirjoitat? Meitä on monta, minäkin nyt olen jo kyllästynyt poistelemiseen ja haukkumiseen. Ilman häntä kirjoittaisimme rauhassa. Hän haki Yksinäisistä häiriköt tänne, suuttuivat haukkumisiin siellä ja tulivat kostamaan. Ilman tuota riidankylväjää olisi jatkunut rauha.
Tässä hyvä esimerkki kun doris keskustelee itsensä kanssa.