Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1587)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä taidan alkaa kutsua teitä kaikkia kanssakirjoitajia nasuiksi. Siihen ei liity mitään seksuaalista. Mun ensimmäinen kissani, jonka sain synttärilahjaksi täytettyäni 13 vuotta, nimi oli Nasu. Niin ja ketjussa on tänään myös vouhkattu kyylästäkin. Noh, mun nykyisen kissani nimi on Kyylä. Jotein miau ja kurnau  vaan kaikille <3

Tänään oli kiva ilta. Aika hälinää, kun lapsiakin oli paikalla 5. Tilattiin pizzaa, hamppareita yms ja aikuisille oli viiniä ja lapsille limsaa. Jokaiseen annokseen kuului myös pullo limsaa, joten siellä saattaa nyt olla muutama nakero aika "sokeripöllyssä".Äiti oli aikoinaan se, joka piti lähisuvun koossa. Kun äiti kuoli, kaikki jakaantui vähän eri suuntiin . Oli hyvä idea järjestää ne isän nimpparit, koska nyt - vaikka heidän mumminsa onkin jo pilvenreunalla - tämä porukka ihan mielellään haluaa taas kokoontua yhteen. Sukuun on mahdollisesti tulossa uusiakin jäseniä ja ainakin tänään näyttivät tässä porukassa viihtyvän. 

Huomenna olisi sitten pyykkipäivä. Aattelin vaihtaa lakanat. Illalla menen käyväisemään paikallisessa.

Hyvää yötä nasut!!!! Meow. 

Kiva, että välit sukuun on lähentyneet. Ehkä sisareenkin? Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen? Joku kirjoitti hankaluuksista sisaren kanssa. Sisaruus on toisaalta mukavaa, toisaalta raivostuttavaa. Siihen latautuu niin paljon muistoja ja keskinäistä kilpailua, kateuttakin. Sisarukset on läsnä elämässä lähes koko elämän ajan. Välit voi välillä katketakin ja taas palata.

En tiedä, miten pitkiä lainausketjuja palstalla nykyisin voi tehdä, joten en jatkakaan tuota edellistä kommenttiani vaan vastaan sulle uudella kommentilla. Noista sisaruussuhteista...Mulla ja siskollani on 6 vuotta ikäeroa. Minä siis se pikkusisko. Siskoni lapsilla ikäeroa on 8 vuotta ja omilla lapsillani vähän yli 5 vuotta. Ihan vaan mutu-tuntumalta sanoisin, että jos ikäeroa on vain vuosi tai pari, niin sisarukset on aika samalla viivalla. Mutta jos ikäeroa on paljon, niin se vanhempi sisarus on jo sen verran fiksumpi että osaa huiputtaa pienempää sisarustaan melkein missä tahansa :D Mun sisko meidän lapsuudessa huijasi mua monenlaisssa asioissa ja ihan samoin teki tyttäreni pikkuveljensä kohdalla ja siskoni poika pikkusiskonsa kohdalla. Nyt on suvussa näitäkin lapsia, joilla ikäeroa on vain about vuosi, niin eipä samalla tavalla enää huijatakaan :D 

Vierailija
1322/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa kutsua teitä kaikkia kanssakirjoitajia nasuiksi. Siihen ei liity mitään seksuaalista. Mun ensimmäinen kissani, jonka sain synttärilahjaksi täytettyäni 13 vuotta, nimi oli Nasu. Niin ja ketjussa on tänään myös vouhkattu kyylästäkin. Noh, mun nykyisen kissani nimi on Kyylä. Jotein miau ja kurnau  vaan kaikille <3

Tänään oli kiva ilta. Aika hälinää, kun lapsiakin oli paikalla 5. Tilattiin pizzaa, hamppareita yms ja aikuisille oli viiniä ja lapsille limsaa. Jokaiseen annokseen kuului myös pullo limsaa, joten siellä saattaa nyt olla muutama nakero aika "sokeripöllyssä".Äiti oli aikoinaan se, joka piti lähisuvun koossa. Kun äiti kuoli, kaikki jakaantui vähän eri suuntiin . Oli hyvä idea järjestää ne isän nimpparit, koska nyt - vaikka heidän mumminsa onkin jo pilvenreunalla - tämä porukka ihan mielellään haluaa taas kokoontua yhteen. Sukuun on mahdollisesti tulossa uusiakin jäseniä ja ainakin tänään näyttivät tässä porukassa viihtyvän. 

Huomenna olisi sitten pyykkipäivä. Aattelin vaihtaa lakanat. Illalla menen käyväisemään paikallisessa.

Kiva, että välit sukuun on lähentyneet. Ehkä sisareenkin? Vai sekoitanko sinut johonkin toiseen? Joku kirjoitti hankaluuksista sisaren kanssa. Sisaruus on toisaalta mukavaa, toisaalta raivostuttavaa. Siihen latautuu niin paljon muistoja ja keskinäistä kilpailua, kateuttakin. Sisarukset on läsnä elämässä lähes koko elämän ajan. Välit voi välillä katketakin ja taas palata.

En tiedä, miten pitkiä lainausketjuja palstalla nykyisin voi tehdä, joten en jatkakaan tuota edellistä kommenttiani vaan vastaan sulle uudella kommentilla. Noista sisaruussuhteista...Mulla ja siskollani on 6 vuotta ikäeroa. Minä siis se pikkusisko. Siskoni lapsilla ikäeroa on 8 vuotta ja omilla lapsillani vähän yli 5 vuotta. Ihan vaan mutu-tuntumalta sanoisin, että jos ikäeroa on vain vuosi tai pari, niin sisarukset on aika samalla viivalla. Mutta jos ikäeroa on paljon, niin se vanhempi sisarus on jo sen verran fiksumpi että osaa huiputtaa pienempää sisarustaan melkein missä tahansa :D Mun sisko meidän lapsuudessa huijasi mua monenlaisssa asioissa ja ihan samoin teki tyttäreni pikkuveljensä kohdalla ja siskoni poika pikkusiskonsa kohdalla. Nyt on suvussa näitäkin lapsia, joilla ikäeroa on vain about vuosi, niin eipä samalla tavalla enää huijatakaan :D 

Monet asiat vaikuttaa. Petheen arvot, kasvatus, ympäristö. Meilläkin isohko ikäero, olin se nuorempi. Tuntui, että sisko suojeli ja yritti järjestää mulle asioita, joita itse ei ollut aikoinaan jostain syystä saanut. Harrastuksia ym. jotka ei kuitenkaan välttämättä kiinnostanut mua. Ollaan monessa toistemme vastakohdat. Hän on taitava käytännön asioissa, minä auttamaton teoreetikko. Opiskelut meni tämän mukaan. Jossain vaiheessa oli nahistelua ja keskinäistä kateutta. Se on väistynyt. Ollaan hyväksytty, että ollaan erilaisia. Hänellä on edelleen isosiskoasenne, mutta ei tunkeile eikä tyrkytä neuvoja. Molemmat tekisi monissa asioissa toisin kuin toinen. Joskus kun tulee jotain sanomista, ajattelen, miten surkeaa olisi, jos häntä perheineen ei olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa. Erektio-ongelmista saa puhua! Joku nipottaja kyylä on poistanut ihan asialliset keskustelut siitä. Niissä ei ollut mitään kiellettyä. Sananvapautta rikotaan ja miesvihaa, tämän välitän Sanomille. Häpeä ilkeä, moni olisi tarvinnut vertaistukea tähän yleiseen ongelmaan. Mikä sinun ongelmasi on?  Typeryys,  vallanhalu, omat traumat?

D ilmeisesti taas asialla! Itse lesbolepertelee, mutta oikeista asioista ei saa keskustella. 

Vierailija
1324/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananavapuden rajoittamien, syrjiminen, miesviha ja asiaton poistaminen ovat syitä, jos ketju nyt lukitaan. Sanomille on nämä laittomuudet kerrottu. Poistajalle bannit myös. 

Vierailija
1325/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa. Erektio-ongelmista saa puhua! Joku nipottaja kyylä on poistanut ihan asialliset keskustelut siitä. Niissä ei ollut mitään kiellettyä. Sananvapautta rikotaan ja miesvihaa, tämän välitän Sanomille. Häpeä ilkeä, moni olisi tarvinnut vertaistukea tähän yleiseen ongelmaan. Mikä sinun ongelmasi on?  Typeryys,  vallanhalu, omat traumat?

D ilmeisesti taas asialla! Itse lesbolepertelee, mutta oikeista asioista ei saa keskustella. 

Poistaa näitäkin, D se on !

Vierailija
1326/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas D aloitti riidan! Taas! Mikä ihme häntä vaivaa?

Vierailija
1327/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasiat eivät kuulu seksiosioon!  Ne kuuluvat yleiseen keskusteluun.

Vierailija
1328/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n  tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D. 

Vierailija
1329/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa...

Ei vaan kukaan tarjoa salmiakkia

Vierailija
1330/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n  tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D. 

Minä en näe D:n ketään solvaavan. Ainoa joka kirjoittaa täysin sopimattomasti, on nuo rumat herjat d:tä kohtaan!

Vierailija
1331/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D:tä solvattu erittäin rumasti. Nämä viestit ilmiannoin, toivottavasti poistuivat.

Ilkeilyt ja asiattomat ilmoitan aina.

Intiimit asianne ohitan

D on kysellyt missä hän on riidellyt, Niihin on vastattu. Kylillä  ja muualla. Hänet on tunnettu ja kerrottu, mistä riitely johtuu. On yritetty ymmärtää taustoja. D;n käytös on rumaa, sen saa kertoa. D haukkuu rumasti milloin ketäkin, sen saa kertoa. D hyökkää ja nimittelee ja poistelee, sen saa kertoa. Rumaa kaikki. Mikä tässä on kiellettyä?

Vierailija
1332/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe D:n ketään solvaavan. Ainoa joka kirjoittaa täysin sopimattomasti, on nuo rumat herjat d:tä kohtaan!

Katso peiliin, niin näet!

Vierailija
1333/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro herjaviestin nro!

Vierailija
1334/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis kevät, kuljen Hakaniemen rantaa...

Ei vaan kukaan tarjoa salmiakkia

Ihana kevät täälläkin. Ja on salmiakkia. Tein eväskahvit ja lähdin meren rantaan retkelle.

Aurinkolasit tarpeen. Ja rasva. Liikaa vaatetta taas kerran. Viilenee olo, kun istun eväille.

Mukavaa lauantaita

Olkaa ihmisiksi nasset ja nassut :)

Vierailija
1335/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro herjaviestin nro!

1308 ei ole asiallinen kysymys.  
Mutta turha sulle jankkajalle on toistaa samoja, sä et halua nähdä omaa rumaa käytöstäsi. Rumaa on poistella toisten viestejä, kymmeniä päivittäin. Rumaa on jaotella ihmisiä viestiensä perusteella tai  heidän seksuaalisuutensa perusteella. Toiset  nauttii seksistä, ja se on ok. Se on heille hymistelyä ja päivittäistä. Olet tuomitseva ja rajoittava, haluat päättää mitä ketjuissa kirjoitellaan, kävit Yksinäisissä haukkumassa ja sait tämän ketjun sekaisin sen jälkeen.

Tämä ketju on kaikkien yhteinen, ei minun, ei sinun, kumpikaan meistä ei saa poistella viestejä tai rajoittaa aiheita. Ketju elää omaa elämäänsä. 

Vierailija
1336/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro omasta päivästäsi mitään d-jankkaaja!!??

Minulla pesty takki ja talvipusero kuistilla kuivumassa. 

Mies imuroi ja minä pesin vessat. Paistoin kylmäsavulohiviipaleet, on hyvää iltaleivän päällä. Ilman paistamista

suutuntuma on ikävän niljakas.

Hyvää viikonlopun jatkoa- yritetään olla ihmisiksi ja kirjoitella tänne mukavia tavallisia juttuja ilman kiusantekoa.

Vierailija
1337/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro herjaviestin nro!

1308 ei ole asiallinen kysymys.  
Mutta turha sulle jankkajalle on toistaa samoja, sä et halua nähdä omaa rumaa käytöstäsi. Rumaa on poistella toisten viestejä, kymmeniä päivittäin. Rumaa on jaotella ihmisiä viestiensä perusteella tai  heidän seksuaalisuutensa perusteella. Toiset  nauttii seksistä, ja se on ok. Se on heille hymistelyä ja päivittäistä. Olet tuomitseva ja rajoittava, haluat päättää mitä ketjuissa kirjoitellaan, kävit Yksinäisissä haukkumassa ja sait tämän ketjun sekaisin sen jälkeen.

Tämä ketju on kaikkien yhteinen, ei minun, ei sinun, kumpikaan meistä ei saa poistella viestejä tai rajoittaa aiheita. Ketju elää omaa elämäänsä. 

Kerran vielä: kenen viesti on 1308?

En ymmärrä tätä jatkuvaa herjausta täällä. Syytellään ihan random kirjojttajia, täällähän kymmenet kertoo juttujaan.

En minä ainakaan tunnista kirjoittajia.

Paitsi tuon ikävän dmollaajan. Häntä ei voi olla tunnistamatta. Miksi jankkaa? En ymmärrä.

Tämä nyt oli minun mielipiteeni tähän riitelyyn. Jatkakaa ihmeessä. Minä lähden raikkaaseen kevätilmaan ulkoilemaan.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet asiat vaikuttaa. Petheen arvot, kasvatus, ympäristö. Meilläkin isohko ikäero, olin se nuorempi. Tuntui, että sisko suojeli ja yritti järjestää mulle asioita, joita itse ei ollut aikoinaan jostain syystä saanut. Harrastuksia ym. jotka ei kuitenkaan välttämättä kiinnostanut mua. Ollaan monessa toistemme vastakohdat. Hän on taitava käytännön asioissa, minä auttamaton teoreetikko. Opiskelut meni tämän mukaan. Jossain vaiheessa oli nahistelua ja keskinäistä kateutta. Se on väistynyt. Ollaan hyväksytty, että ollaan erilaisia. Hänellä on edelleen isosiskoasenne, mutta ei tunkeile eikä tyrkytä neuvoja. Molemmat tekisi monissa asioissa toisin kuin toinen. Joskus kun tulee jotain sanomista, ajattelen, miten surkeaa olisi, jos häntä perheineen ei olisi.

Niin vaikuttaa. Mun sisko aina ymmärsi tehdä just niinkuin mun vanhemmat tai tarkemmin sanoen isäni halusi. Mä taas oli se musta lammas, jolla oli omakin tahto, Ja sen takia isä mut syyskuisena iltana 1980 paiskasikin rahattomana yönselkään. Olin silloin vasta 18v. Mutta vuosikymmeniä myöhemmin äiti sitten kertoi, että siskoni oli toivottu lapsi ja minä taas ei-toivottu. Tämä selitti mulle tosi paljon siitä, miten mun isä mua sitten mua kohteli. Geenitestien perusteella minä ja siskoni ollaan kyllä ihan täyssisaruksia eli en ole mikään äidin syrjähypyn tuloskaan, mutta jo lapsuudessani tiesin, että äiti oikeasti rakasti mua, mutta isä ei. Käytin vuosikymmeniä - ihan turhaan - aikaa siihen, että isä olisi påitänyt mua tyttärenään. Mutta ei. Kelpasin kyllä handymaniksi ja piiaksi.  Mielenkiintoista muuten oli, kun järkkäsin ne siän nimipäivät ravintolaan, isä ei sanonut mulle sanaakaan eikä kertaakaan edes katsonut mua. Puhumattakaan siitä, että olisi sanonut kiitos, kun järjestin koko hänen jälkeläisensä saman ravintolapöydän ääreen ja vieläpä maksoin koko lystin. Isälleni olen aina ollut kiusallinen vahinkolaukaus paitsi jos voi hyötyä minusta jotenkin. Äitiäni rakastian, koska äiti sentän yritti. Ja siksi halusin täyttää äidin toiveet. Isä? Mun puolestani palakoon vaikka helvetin tulessa. Kiinnostaa kuin kilo p.askaa. 

Vierailija
1339/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyylä kyllä aikamoinen! Julkeasti vaan rajoittaa sananvapautta ja omavaltaisesti tekee sääntöjä yleiseen ketjuun. No nyt on ilmoitettu. Ennenkin nämä syyt johtivat ketjujen lukituksiin, niin käy nytkin. Hän ei opi koskaan. 

Näin hän on menetellyt aiemmissakin ketjuissa ja tulee menettelemään seuraavissakin. En enää ajattele mahdollisia motiiveja. Ne on moneen kertaan käsitelty. Enemmän mietin muiden tänne kirjoittavien moraalia. Miksi tällaiselle löytyy puolustajia? Ymmärretään rajattomasti sitä, että joku kohtelee muita väärin. Muiden viesteihin puututaan, hänen ei. Ehkä näillä kirjoittajilla on samanlainen ajatusmaailma kuin hänellä. 

Kysykääpä itseltänne, haluaisitteko tuntea nämä kirjoittajat oikeassa elämässä. 

Pakko vastata, kun tunnen tämän pääpoistelijan oikeassa elämässä: En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, vaihdan kulkusuunta, kun näen hänet.  Enkä ole ainoa. Ei hänellä ole ystäviä. Oma syy.

Vierailija
1340/1587 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tarvetta tuntea täällä kirjoittavia oikeassa elämässä. 

Ystävät ja kaverit on onnekseni löytyneet muualta kuin netistä. 

En  minäkään netissä kyylään tutustunut, asun vaan samalla paikkakunnalla ja tunnen hänet  ja sukunsa siitä.  Kunpa en tuntisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi