Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (1587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D.
D:tä solvattu erittäin rumasti. Nämä viestit ilmiannoin, toivottavasti poistuivat.
Ilkeilyt ja asiattomat ilmoitan aina.
Intiimit asianne ohitan
D on kysellyt missä hän on riidellyt, Niihin on vastattu. Kylillä ja muualla. Hänet on tunnettu ja kerrottu, mistä riitely johtuu. On yritetty ymmärtää taustoja. D;n käytös on rumaa, sen saa kertoa. D haukkuu rumasti milloin ketäkin, sen saa kertoa. D hyökkää ja nimittelee ja poistelee, sen saa kertoa. Rumaa kaikki. Mikä tässä on kiellettyä?
Hänen asenteet ei sovi tällaiseen ketjuun. Pitää olla edes vähän pelisilmää, sosiaalisia taitoja. Eihän hän itsekään viihdy täällä. Miksi sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa. Erektio-ongelmista saa puhua! Joku nipottaja kyylä on poistanut ihan asialliset keskustelut siitä. Niissä ei ollut mitään kiellettyä. Sananvapautta rikotaan ja miesvihaa, tämän välitän Sanomille. Häpeä ilkeä, moni olisi tarvinnut vertaistukea tähän yleiseen ongelmaan. Mikä sinun ongelmasi on? Typeryys, vallanhalu, omat traumat?
D ilmeisesti taas asialla! Itse lesbolepertelee, mutta oikeista asioista ei saa keskustella.
On tämä kyylä kyllä aikamoinen! Julkeasti vaan rajoittaa sananvapautta ja omavaltaisesti tekee sääntöjä yleiseen ketjuun. No nyt on ilmoitettu. Ennenkin nämä syyt johtivat ketjujen lukituksiin, niin käy nytkin. Hän ei opi koskaan.
Näin hän on menetellyt aiemmissakin ketjuissa ja tulee menettelemään seuraavissakin. En enää ajattele mahdollisia motiiveja. Ne on moneen kertaan käsitelty. Enemmän mietin muiden tänne kirjoittavien moraalia. Miksi tällaiselle löytyy puolustajia? Ymmärretään rajattomasti sitä, että joku kohtelee muita väärin. Muiden viesteihin puututaan, hänen ei. Ehkä näillä kirjoittajilla on samanlainen ajatusmaailma kuin hänellä.
Kysykääpä itseltänne, haluaisitteko tuntea nämä kirjoittajat oikeassa elämässä.
Pakko vastata, kun tunnen tämän pääpoistelijan oikeassa elämässä: En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, vaihdan kulkusuunta, kun näen hänet. Enkä ole ainoa. Ei hänellä ole ystäviä. Oma syy.
Etkä tunne :(
Eipäs - juupas. Terveisiä leikkikentältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä on herjattu? En ole nähnyt yhtään muuta herjaa kuin D:n tutut solvaukset ja haukkumiset. Niitähän ei poisteta, kun muut eivät poistele kuin itse D.
Minä en näe D:n ketään solvaavan. Ainoa joka kirjoittaa täysin sopimattomasti, on nuo rumat herjat d:tä kohtaan!
Katso peiliin, niin näet!
Kerro herjaviestin nro!
1308 ei ole asiallinen kysymys.
Mutta turha sulle jankkajalle on toistaa samoja, sä et halua nähdä omaa rumaa käytöstäsi. Rumaa on poistella toisten viestejä, kymmeniä päivittäin. Rumaa on jaotella ihmisiä viestiensä perusteella tai heidän seksuaalisuutensa perusteella. Toiset nauttii seksistä, ja se on ok. Se on heille hymistelyä ja päivittäistä. Olet tuomitseva ja rajoittava, haluat päättää mitä ketjuissa kirjoitellaan, kävit Yksinäisissä haukkumassa ja sait tämän ketjun sekaisin sen jälkeen.Tämä ketju on kaikkien yhteinen, ei minun, ei sinun, kumpikaan meistä ei saa poistella viestejä tai rajoittaa aiheita. Ketju elää omaa elämäänsä.
Kerran vielä: kenen viesti on 1308?
En ymmärrä tätä jatkuvaa herjausta täällä. Syytellään ihan random kirjojttajia, täällähän kymmenet kertoo juttujaan.
En minä ainakaan tunnista kirjoittajia.
Paitsi tuon ikävän dmollaajan. Häntä ei voi olla tunnistamatta. Miksi jankkaa? En ymmärrä.
Tämä nyt oli minun mielipiteeni tähän riitelyyn. Jatkakaa ihmeessä. Minä lähden raikkaaseen kevätilmaan ulkoilemaan.
Sairas pakkomielle. Ei voi muuta kirjoittaa.
Kuka käyttäytyy noin?
Vierailija kirjoitti:
Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta!
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.
Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!
Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.
Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Joku joskus korjaa valheet. Ei auta. Jankkaus jatkuu.
En usko enää sanaakaan hänen horinoistaan.
Ketju lukittuu, koska moni toivoo sitä.
Häirikkö ei lopeta - ketju lukkoon!
Vierailija kirjoitti:
D yrittää kääntää tulevan lukituksen meidän muiden syyksi. Minä kerroin D:n tekemät laittomuudet ylläpidolle. Ne ovat syynä lukitukseen. D;n riitely ja poistelu ja jankkaus ja sanavapauden rajoittaminen. D on syyllinen , eivät muut.
Olen ihmetellyt hänen intoa turvata modeen, kun kuitenkin sieltä on hänelle lätkäisty bännejä. Oma asiansa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Minäkin ilmoitin ylläpitoon toiveen ketjun lopetuksesta.
Paluuta alkuketjun leppoisaan kirjoitteluun ei ole.
Kiitos, taas kerran, häirikkö :(
Vierailija kirjoitti:
Joo, me muut ollaan ihan tyhmiä. Ei kyetä itse päättelemään mitään. Eiks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Jospa joku alkai uuden ketjun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei täällä kannata jatkaa
Jospa joku alkai uuden ketjun :)
Lammas hoi
Ala ketju, pliis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua stressaa ajatuskin ruokakutsujen järjestämisestä tai yleensä vieraitten kutsumisesta!
Sisaruksia puolisoineen kutsuin meille mutta tuli sairastapauksia joten siirtyi keväämmälle- saa nähdä unohdanko koko jutun.Talvivaatteita tuulettumassa, toppatakki koneessa pyörii.
Tuli mieleen pyykkimoka- mies osti lämpimän kaulurin, olisko ollu mohairvillaa. Muutaman kerran ehti pitää sitä kun minä jostakin syystä ajattelin että pitää pestä kesäksi. Käsin aloin pesemään, upotin viileään veteen. Samantien se plösähti täysin muodottomaksi!
Olisi riittänyt tuuletus. Kirppiskassiin laitoin, liekö jollekin kelvannut. Mies ei ihan tykännyt.
Vielä vähemmän tykkää, jos itse plösähdät muodottomaksi. Onneksi oli kauluri.
Kehorauha!
4 kivaa viestiä / 32 djankkausta ?
Joutaakin lukkoon !
Aloita oma blogi, niin kuin valehtelit aikoinaan, siellä saat kirjoittaa, muualla ei. Oma syysi, kun et osaa käyttäytyä kuten ketjuissa kuuuu.
Vierailija kirjoitti:
Aloita oma blogi, niin kuin valehtelit aikoinaan, siellä saat kirjoittaa, muualla ei. Oma syysi, kun et osaa käyttäytyä kuten ketjuissa kuuuu.
Harmi, kun blogiin pitää laittaa oikea nmi. Ei voi feikata.
Keskustelee itsensä kanssa :(
Vierailija kirjoitti:
4 kivaa viestiä / 32 djankkausta ?
Joutaakin lukkoon !
4 kivaa / 32 + 10 djankkausta :(
Vierailija kirjoitti:
Keskustelee itsensä kanssa :(
Se onkin ainoa tapa välttää riitaa tässä ketjussa. Eikä kukaan määrää mistä keskustelee. Säkin teet sitä aina, nytkin,, ootko huomannut, miss Marple?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän olet sinä joka tämän pilaisi. Kai ymmärrät oman osuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro omasta päivästäsi mitään d-jankkaaja!!??
Minulla pesty takki ja talvipusero kuistilla kuivumassa.
Mies imuroi ja minä pesin vessat. Paistoin kylmäsavulohiviipaleet, on hyvää iltaleivän päällä. Ilman paistamista
suutuntuma on ikävän niljakas.
Hyvää viikonlopun jatkoa- yritetään olla ihmisiksi ja kirjoitella tänne mukavia tavallisia juttuja ilman kiusantekoa.
Ikävän niljakas on tämä ketjukin.
Etkä tunne :(