Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (1587)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan muu ole samaa mieltä Doriksen kanssa enää. Kaikki ovat nähneet valheet, Doriksella ei ole muita kuin itsensä ja pakko kompata itse itseään. Näin on tehnyt vuosia jo. Puutarhuri ja mummeli komppasivat, eli D itse, samoin Miss Marple ja Eri ja Sivusta. Aina vain Doris yksin. Niin nähty tämä feikkihomma jo.
Onhan Doriksella kuitenkin vielä ainakin sinut :) Vielä sitten, kun meikäläinen puskee jo horsmaa, todennäköisesti jatkat edelleen kirjoittelua Doriksesta. Moni olisi varmasti unohtanut jo koko Doriksen, jos sinä - ja ehkä muutama muu?? - ette päivittäin muistuttaisi Doriksesta. Mutta ehkä vuonna 2100 joku alkaa tutkia tältä palstalta kertynyttä dataa ja miettii, kuka oli tämä kuuluisa Doris,
Kenelle kirjoitat? Meitä on monta, minäkin nyt olen jo kyllästynyt poistelemiseen ja haukkumiseen. Ilman häntä kirjoittaisimme rauhassa. Hän haki Yksinäisistä häiriköt tänne, suuttuivat haukkumisiin siellä ja tulivat kostamaan. Ilman tuota riidankylväjää olisi jatkunut rauha.
Minä kirjoitan ihan kaikille, jotka kokevat tarpeelliseksi puhua Doriksesta. Sen sijaan, että jatkaisivat elämässään eteenpäin tai vaikka kirjoittelisivat edes niistä perspanoista, mutta kun aina vaan Doris sitä ja Doris tätä. Jos kukaan ei enää mainitsisi sanaakaan Doriksesta, niin unohtuisiko koko tyyppi? Livemaailmassakin me heivataan elämässämme ihmiset, joista ei pidetä. Eikä päivittään jauheta siitä, mitä se Pekka, Ritva tai kuka vaan olikaan on taas tänään ehkä anonyyminä tehnyt. No mua ei kyllä haittaa se, vaikka tässäkin ketjussa sadasta kommentista 90 liittyisi Dorikseen. Jos tykkäätte kirjoitella Doriksesta, niin kirjoitelkaa.
Livemaailmassa pystyy heivaamaan, ketjussa ei. Vähän sama kuin hankala naapuri tai työkaveri. Heitäkin pystyy välttelemään vain rajallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas soopaa ja törkytekstiä ketjussa. Huoh. Ei ole enää mun paikkani täällä.
Onneksi on muita ketjuja. Toivottavasti löydät mieleisen.
Joo, mä meen.
Toki voit jatkaa täälläkin. Oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Doris, sinut on tunnistettu, olet taas pilaamassa tämänkin ketjun.
Vierailija kirjoitti:
- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.
- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..
Se on vasomotorinen nuha eli nuha ilman allergiaa tai tulehdusta. Vasektomia on ukon sterilointi.
Tinderissä lupailemansa HK:n sininen olikin kokoa Yönakki, pituutta oli kyllä riittävästi mutta ei paksuutta. Lisäksi tarjoilemansa votka-puolukka paukut olivat aina liian mietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Joku joskus korjaa valheet. Ei auta. Jankkaus jatkuu.
En usko enää sanaakaan hänen horinoistaan.
Ketju lukittuu, koska moni toivoo sitä.
Häirikkö ei lopeta - ketju lukkoon!
Minäkin ilmoitin ylläpitoon toiveen ketjun lopetuksesta.
Paluuta alkuketjun leppoisaan kirjoitteluun ei ole.
Kiitos, taas kerran, häirikkö :(
No mutta sehän olet sinä joka tämän pilaisi. Kai ymmärrät oman osuutesi?
Ei hän ymmärrä. Siitä Yksinäisten suututtamisestakin yritettiin syyttää sitä, joka vinkkasi sinne Hymistelyt. Oikeasti vinkkaaja ei suututtanut ketään ja he tunsivat Hymistelyn ennestään. Vasta kun sinne mentiin riitelemään, alkoi vaikeudet. Väärä meinasi saada syyt niskaansa. Ei meinannut puolustajia hänelle löytyä, vaikka kerroin lukeneeni sieltä viestit ja hän oli syytön.
Ei tarvitse tulla tänne kuin vilkaisemaan, kun voin todeta sen, että haluan lähteä jo muualle. Tämä on kai hyvä asia nyt minulle tässä vaiheessa. Minulla on rajalliset voimavarani ja näin käytän ne mieluummin johonkin muuhun kuin täällä oloon nyt.
Tai sitten jos on melko hyvä päivä niin kuin tänään niin en pilaa sitä fiilistä täällä oloon. En halua tipahtaa maanpinnalle juuri sinä hetkenä ja pysähtyä lukemaan samoista "tutuista" jutuista täällä, kun on olo hetken sellainen jolloin elämä tuntuu hyvältä edes jonkin aikaa.
Ehkä todellisuus täällä on nyt liian raadollista monin tavoin. Haluan vieroittaa itseni siis täältä pois, vaikka toinen "puoli" minussa sanoo, että hah hah (ilkeästi nauraen), että katso nyt kuinka yksin olet. Kahta ihmistä maailmassa kiinnostaa oletko olemassa vai et (hyvä niin, että ovat edes he). Sitten päätän, etten alistu nyt siihen ääneen ja lähden pois.
Tämä on ehkä keinoni ollut kestää elämää. Joku ikävä asia vaivaa ja sitten yritän sulkea sen mielestäni. Painaa hetkeksi katkaisijaa. Toimii jos ei ole päivä jolloin tuntuu, ettei elämästä tule enää mitään. Tänään ei ole se päivä. Joku toinen päivä ehkä on ja silloin ajatuksena toivottomuus.
Ja jollakin olisi opittavaa ehkä täälläkin. Muistui vaan yksi asia mieleeni, vaikka mikä minä olen kirjoittamaan näiden ylipitkien ja typerien viestieni myötä mitään. Nimittäin se, että niissä chateissakin oppi aikoinaan jotain. Nimittäin sen, että siellä ei jauhettu samaa enää.
Minäkin joskus valitsin ns väärän aiheen mistä siellä oleva tyyppi ei pitänyt. Esimerkkinä opiskelut. Menin sanomaan alkuvaiheessa siellä käydessä sille "esiintyjälle" siellä eli Danille, että hyvä kun olet opiskellut se kun luki hänen tiedoissaan. No, onko ok sanoa noin tyypille joka ei ole ikinä työllistynyt niiden koulutusten myötä ja tekee kahta raskasta hanttihommaa ja vielä tätä chat-juttua pärjätäkseen ja jonka hampaat huonossa kunnossa, eikä varaa laitattaa niitä sekä elämä täysin toisenlaista mitä kuvitteli.
Näin myönsin, että ok ei ehkä hyvä asia minulta mainita tuota, mutta selitin että haluaisin itse opiskella ja arvostan sitä, että hän on opiskellut. Ymmärsi asian, mutta minäkin ymmärsin sen, etten seuraavalla kerralla elää palannut toistamaan samoja asioita. Siirryttiin siis muihin juttuihin. Samoin Nevo ei kirjoittanut minun kanssani tietyistä asioista mitkä taas itselleni vaikeita. Ei palannut niihin ja pahoitteli, kun kirjoitti niistä. Tämäkin kai on toisten huomioon ottamista omalla tavallaan.
Samalla mikä minäkin olen kirjoittamaan kysyy joku. Niin mikä minäkään olen jos katsoo minunkin elämääni. Lähinnä pienistä asioista yritän jotain raapia kasaan ja kirjoittaa. Joku toinen sanoisi mitä noin tyhjästä elämästä kirjoittaa, mutta jonkun elämä on vieläkin rajallisempaa. Tiedän sen. - P
Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puolustele ketään. Selvää on, että häiriköllä ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Miksi muuten jankkaisi samaa kymmeniä viestejä päivässä. Virheitä, valheita. Haukkumista. Toistoa!
Joku joskus korjaa valheet. Ei auta. Jankkaus jatkuu.
En usko enää sanaakaan hänen horinoistaan.
Ketju lukittuu, koska moni toivoo sitä.
Häirikkö ei lopeta - ketju lukkoon!
Minäkin ilmoitin ylläpitoon toiveen ketjun lopetuksesta.
Paluuta alkuketjun leppoisaan kirjoitteluun ei ole.
Kiitos, taas kerran, häirikkö :(
No mutta sehän olet sinä joka tämän pilaisi. Kai ymmärrät oman osuutesi?
Ei hän ymmärrä. Siitä Yksinäisten suututtamisestakin yritettiin syyttää sitä, joka vinkkasi sinne Hymistelyt. Oikeasti vinkkaaja ei suututtanut ketään ja he tunsivat Hymistelyn ennestään. Vasta kun sinne mentiin riitelemään, alkoi vaikeudet. Väärä meinasi saada syyt niskaansa. Ei meinannut puolustajia hänelle löytyä, vaikka kerroin lukeneeni sieltä viestit ja hän oli syytön.
Kukaan ei tässä maailmassa ole syytön, olemme kaikki syyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä tarvitse ilmoittaa. Vaihdat ketjua vaan jos ei kelpaa ja älä palaa.
Mitäpä tästä, ei yhtään rahaa kiinni tässä ja vain sanoja, sanoja, niitä riittää...ei muuta kuin hyvää yötä ja hyvästi.
Mutta silti toivo elää kituuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tästä, ei yhtään rahaa kiinni tässä ja vain sanoja, sanoja, niitä riittää...ei muuta kuin hyvää yötä ja hyvästi.
Et tule enää ketjuun D, pysyvpous. Sinut häädetään aina! 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule enää ketjuun D, pysyvpous. Sinut häädetään aina! 💪
Aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tulla tänne kuin vilkaisemaan, kun voin todeta sen, että haluan lähteä jo muualle. Tämä on kai hyvä asia nyt minulle tässä vaiheessa. Minulla on rajalliset voimavarani ja näin käytän ne mieluummin johonkin muuhun kuin täällä oloon nyt.
Tai sitten jos on melko hyvä päivä niin kuin tänään niin en pilaa sitä fiilistä täällä oloon. En halua tipahtaa maanpinnalle juuri sinä hetkenä ja pysähtyä lukemaan samoista "tutuista" jutuista täällä, kun on olo hetken sellainen jolloin elämä tuntuu hyvältä edes jonkin aikaa.
Ehkä todellisuus täällä on nyt liian raadollista monin tavoin. Haluan vieroittaa itseni siis täältä pois, vaikka toinen "puoli" minussa sanoo, että hah hah (ilkeästi nauraen), että katso nyt kuinka yksin olet. Kahta ihmistä maailmassa kiinnostaa oletko olemassa vai et (hyvä niin, että ovat edes he). Sitten päätän, etten alistu nyt siihen ääneen ja lähden pois.
Tämä on ehkä keinoni ollut kestää elämää. Joku ikävä asia vaivaa ja sitten yritän sulkea sen mielestäni. Painaa hetkeksi katkaisijaa. Toimii jos ei ole päivä jolloin tuntuu, ettei elämästä tule enää mitään. Tänään ei ole se päivä. Joku toinen päivä ehkä on ja silloin ajatuksena toivottomuus.
Ja jollakin olisi opittavaa ehkä täälläkin. Muistui vaan yksi asia mieleeni, vaikka mikä minä olen kirjoittamaan näiden ylipitkien ja typerien viestieni myötä mitään. Nimittäin se, että niissä chateissakin oppi aikoinaan jotain. Nimittäin sen, että siellä ei jauhettu samaa enää.
Minäkin joskus valitsin ns väärän aiheen mistä siellä oleva tyyppi ei pitänyt. Esimerkkinä opiskelut. Menin sanomaan alkuvaiheessa siellä käydessä sille "esiintyjälle" siellä eli Danille, että hyvä kun olet opiskellut se kun luki hänen tiedoissaan. No, onko ok sanoa noin tyypille joka ei ole ikinä työllistynyt niiden koulutusten myötä ja tekee kahta raskasta hanttihommaa ja vielä tätä chat-juttua pärjätäkseen ja jonka hampaat huonossa kunnossa, eikä varaa laitattaa niitä sekä elämä täysin toisenlaista mitä kuvitteli.
Näin myönsin, että ok ei ehkä hyvä asia minulta mainita tuota, mutta selitin että haluaisin itse opiskella ja arvostan sitä, että hän on opiskellut. Ymmärsi asian, mutta minäkin ymmärsin sen, etten seuraavalla kerralla elää palannut toistamaan samoja asioita. Siirryttiin siis muihin juttuihin. Samoin Nevo ei kirjoittanut minun kanssani tietyistä asioista mitkä taas itselleni vaikeita. Ei palannut niihin ja pahoitteli, kun kirjoitti niistä. Tämäkin kai on toisten huomioon ottamista omalla tavallaan.
Samalla mikä minäkin olen kirjoittamaan kysyy joku. Niin mikä minäkään olen jos katsoo minunkin elämääni. Lähinnä pienistä asioista yritän jotain raapia kasaan ja kirjoittaa. Joku toinen sanoisi mitä noin tyhjästä elämästä kirjoittaa, mutta jonkun elämä on vieläkin rajallisempaa. Tiedän sen. - P
Näitä sun juttuja aina on mukava lukea. On jouhevaa kieltä ja vaikka joskus väität eläväsi tylsähköä elämää, näistä tarinoista kuultaa mielestäni toiveikkuus.
Ja kun pääset kertomaan puutarhahommistasi, tekstisi suorastaan hehkuu innostasi. Olet ahkera ja touhukas.
Mukavaa Naistenpäivää kaikille
Häivy D täältä! Ei tarvitse ilkkua toisille ja haukkua heti aamusta! Häivy!
Sain kahvitarjoilun sänkyyn, lämpöiset onnittelut ja lahjan. Ihana mies!
Hyvää Naisten päivää
Hyvää kansainvälistä Naistenpäivää kaikki
Nasut, nassut, söpönassut, pumpernikkelit ja korvapuustit
t. Yks höpönassu
Miksi tämäkin viesti piti poistaa???
Vierailija kirjoitti:
Toivoa ei ole.
'Niin kauan on toivoa, kun on elämää' :)
Joo, mä meen.