Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (11428)

Vierailija
11421/11428 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen yhteinen yö ja takaapäin. Naisella oli paskaa perseessä! En vastaa enää viesteihin.

Kyllä hyvä hierontasauva korvaa hyvän miehen joten saa jäärä.

Vierailija
11422/11428 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva kauppareissu, sain sopiivia punalaputettuja -50% ilta alesta. Pelikoneeseen hävisin euron. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11423/11428 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v, Tinahääpäivä tänään :)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v, Tinahääpäivä tänään :)

Onneksi olkoon!!!!!

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta nasut ja epänasut! Meillä tuli eilen illalla vähän yllätyskäänne isän asunnon suhteen. Serkkuni lapsenlapsi on saanut puolen vuoden  työharjoittelupaikan Helsingistä, mutta  vuokra-asunnot pääkaupunkiseudulla ihan sairaan kalliita. Opiskelijan asumilisä ei kata edes kolmannesta vuokrasta. Alivuokralaisasuntoja ei oikein löydy. Serkkuni tytär oli sitten siskoltani kysellyt, tiedetäänkö me ketään, jolta löytyisi yksi vapaa huone. Juteltiin siskoni kanssa hetki ja todettiin, että se  sukulaistyttö voi muuttaa tohon isän asuntoon. On paljon parempi, että asunnossa asuu joku kuin että se olisi tyhjillään. Tänä päivänä kun pitkään tyhjillään olevat asunnot joutuvat helposti ilkivallan kohteeksi. Mitään vuokraa me ei peritä, kun  kuolinpesän eli siis isän varat riittää vielä pitkään vastikkeiden ja sähkölaskujen  maksamiseen. Kun siskoni ilmoitti asian serkuntytölle, niin tämä hänen tyttärensä oli sanonut, että ihan mielellään sitten vastineeksi auttaa meitä isän ja äidin tavaroiden perkaamisessa. En ole koskaan edes tavannut tätä sekkuni lapsenlasta, mutta pianhan hän tulee tuolla pihassa mua välillä vastaan :) 

Vierailija
11426/11428 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Huomenta nasut ja epänasut! Meillä tuli eilen illalla vähän yllätyskäänne isän asunnon suhteen. Serkkuni lapsenlapsi on saanut puolen vuoden  työharjoittelupaikan Helsingistä, mutta  vuokra-asunnot pääkaupunkiseudulla ihan sairaan kalliita. Opiskelijan asumilisä ei kata edes kolmannesta vuokrasta. Alivuokralaisasuntoja ei oikein löydy. Serkkuni tytär oli sitten siskoltani kysellyt, tiedetäänkö me ketään, jolta löytyisi yksi vapaa huone. Juteltiin siskoni kanssa hetki ja todettiin, että se  sukulaistyttö voi muuttaa tohon isän asuntoon. On paljon parempi, että asunnossa asuu joku kuin että se olisi tyhjillään. Tänä päivänä kun pitkään tyhjillään olevat asunnot joutuvat helposti ilkivallan kohteeksi. Mitään vuokraa me ei peritä, kun  kuolinpesän eli siis isän varat riittää vielä pitkään vastikkeiden ja sähkölaskujen  maksamiseen. Kun siskoni ilmoitti asian serkuntytölle, niin tämä hänen tyttärensä oli sanonut, että ihan mielellään sitten vastineeksi auttaa meitä isän ja äidin tavaroiden perkaamisessa. En ole koskaan edes tavannut tätä sekkuni lapsenlasta, mutta pianhan hän tulee tuolla pihassa mua välillä vastaan :) 

Kiva juttu opiskelijalle ja teillekin. Helsingin vuokrat on kalliita. Joskus ihmettelen miten opiskelijat oikein pärjää, ruoka kallista, opistolla taitaa olla edullinen lounas,ainakin meilläpäin olevassa .

Vierailija
11427/11428 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Opiskelijalle onnen potku ja muistelen, että kerroit aiemmin viihtyväsi nuorten seurassa. Kohta olet ihan ajan hermolla opiskelijamaailmasta. Jos ette ole aiemmin tavanneet, hänellekin voi olla iloinen yllätys tutustua sinuun. Voi etukäteen iän perusteella luulla, että vastassa on joku kalkkis. Ei sinne päinkään! Todella kiva käänne elämässäsi.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Opiskelijalle onnen potku ja muistelen, että kerroit aiemmin viihtyväsi nuorten seurassa. Kohta olet ihan ajan hermolla opiskelijamaailmasta. Jos ette ole aiemmin tavanneet, hänellekin voi olla iloinen yllätys tutustua sinuun. Voi etukäteen iän perusteella luulla, että vastassa on joku kalkkis. Ei sinne päinkään! Todella kiva käänne elämässäsi.

Totta. Mä viihdyn hyvin monen ikäisten ihmisten seurassa. Onhan mulla ihan ystäviäkin, jotka ovat lasteni ikäisiä. Naapurissa asuu kaksi alakouluikäistä poikaa ja aina, kun pihassa törmätään, niin ne heti alkaa juttelemaan mulle kaikenlaista. Olivat muuten ne, jotka viime vuonna tulivat Halloweenina karkki- ja keppostelemaan mulle. Taloyhtiössä asuu nyt tällä hetkellä noin 5v poika. En koskaan unohda päivää, kun pari vuotta sitten tuli äitinsä kanssa tossa taloyhtiön pihassa mua vastaan ja mulla oli isohko rescue-koirani mukana. Poika sanoi ädilleen iloisena : "Äiti, kato kissa!!". Äitinsä sanoi, että ei taida olla kissa vaan mikähän tuo olisi. Pikkupoika mietti hetken ja kiljaisi ääneen: "SE ON MARSU!!". Me revettiin tän äidin kanssa nauruun. Ja vaikka mun koirani ei ihan hirveästi pienistä lapsista tykännytkään, niin jostain syystä se tykkäsi tosta pikkupojasta. Lähestyi aina pientä poikaa rauhallisesti ja antoi pojan halata ja rutistaa. Kun keväällä sitten kerroin, että koirani on siirtynyt Sateenkaarisillalle, niin poika alkoi itkemään. Heillä ei lemmikkieläimiä ole, mutta mun koirani taisi olla pienelle pojalle aika tärkeä. Taloyhtiön teinit aina moikkaa ja jää välillä juttelemaan. Nyt mua toki vähän hirvittää, että kun jäin eläkkeelle, niin pitäskö mun nyt sitten alkaa taloyhtiön kyttääjäksi. Kahtena ekana eläkepäivänäni teinkin niin, että heti aamusta menin parvekkeelle katsomaan, mitä naapurit tekee. No ei näkynyt ristinsielua missään, joten ajattelin, että en jaksa sellaista eläkeläisen velvollisuutta. Siskoni kyllä lupasi lainata mulle kiikarit, jotta voisin paremmin pihalla tai parvekkeella päivystää, mutta tässä taloyhtiössä asuu paljon mua vanhempiakin ihmisiä, joten kytätköön ne nyt ensin. Taloyhtiön yhteen kohtaan muuten ilmaantui tän kuun alussa uusi kyltti "Yksityisalue. Läpikulku kielletty." Siskoni kanssa naurettiin, että munko tehtävä nyt on sitten vahtia, ettei sääntöä rikota :D 

Mutta joo...siskoni kanssa just puhuttiin siitäkin, että kun isän asunnossa on kaikenlaista käyttötavaraa ja isä ei koskaan ostanut mitään halpaa vaan aina laatukamaa, niin pölynimuria, mikroaaltouunia, kahvinkeitinsä, silitysrautaa, astioita, Finlaysonin lakanoita ja pyyheliinoja  ja ties mitä, niin ehkä tolla nyt pikkuhiljaa itsenäistä elämäänsä aloittavilla suvun nuorilla voisi olla käyttöä sellaisille. Eli vapaasti saa tyttö katsella kaapeista, että oisko jotain, mikä jollekin suvussa olisi tarpeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä