Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (10312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää huviksenne, jos johonkin tapahtumaan osallistuisi joku, joka alkaisi arvostella ja nimitellä muita, vääntäisi vainoharhaisesti muitten puheista kolmannen asteen yhtälöitä ja alkaisi komennella muita lähtemään pois. Mitä tapahtuisi? Järjestysmiehet saattaisi ovelle.
Tai poistaisi toistuvasti toisten viestejä, estäisi mukavaa keskustelua?
Ikuinen porttikielto napsahtaisi.
Ei tapahtumissa voi poistaa viestejä.
Kun joku iäkäs, yksinäinen ei omaa sosiaalisia taitoja, hän joutuu jättäytymään muiden armeliaisuuden varaan. Häntä siedetään, koska häntä säälitään. Jotkut yrittää ymmärtää käytöstä erilaisten oireiden kautta. Tällainen voi olla vaikka taloyhtiön asukas, joka lisäksi yli-innokkaasti puuttuu kaikkeen. Hän voi rauhassa olla sellainen kuin on, siihen ei ole kellään sanomista. Mikään ei kuitenkaan anna hänelle oikeutta kiusata muita tai häiriköidä muiden tekemisiä. Rajattomalle täytyy ulkoa asettaa rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ihmiset, rauhoitutaanpa taas!
Kunnon yöunet niin aamulla heräämme sovinnollisina ilman riitaa.
Hyvää yötä😴😴
Aamu on iltaa viisaampi, toivon. Kaunis ja lämmin kesäpäivä, nautitaan
Toivon minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää huviksenne, jos johonkin tapahtumaan osallistuisi joku, joka alkaisi arvostella ja nimitellä muita, vääntäisi vainoharhaisesti muitten puheista kolmannen asteen yhtälöitä ja alkaisi komennella muita lähtemään pois. Mitä tapahtuisi? Järjestysmiehet saattaisi ovelle.
Tai poistaisi toistuvasti toisten viestejä, estäisi mukavaa keskustelua?
Ikuinen porttikielto napsahtaisi.
Joku kirjoitti aiemmin: oleellinen narsistin piirre on rajoittaa aiheita.
Totta. Mitäs muuta turhat poistot on kuin just tätä?
Kaikki tämä on puhuttu jo moneen kertaan. Kaikkiin kysymyksiin on vastattu. Silti jatkat kyselyä. Kerrot, ettet ymmärrä. Se on mahdollista ja siihen meidän on kaikkien, myös sinun, tyytyminen. Jos et ymmärrä, ole ymmärtämättä. Ei se ole muitten murhe. Muut haluaa kirjoittaa rauhassa. Älä kuormita ketjua riitelylläsi.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku iäkäs, yksinäinen ei omaa sosiaalisia taitoja, hän joutuu jättäytymään muiden armeliaisuuden varaan. Häntä siedetään, koska häntä säälitään. Jotkut yrittää ymmärtää käytöstä erilaisten oireiden kautta. Tällainen voi olla vaikka taloyhtiön asukas, joka lisäksi yli-innokkaasti puuttuu kaikkeen. Hän voi rauhassa olla sellainen kuin on, siihen ei ole kellään sanomista. Mikään ei kuitenkaan anna hänelle oikeutta kiusata muita tai häiriköidä muiden tekemisiä. Rajattomalle täytyy ulkoa asettaa rajat.
Tätä tehdään nyt täällä. Kiitos niille, jotka jaksavat vielä nimittelyistä huolimatta. 🌷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen "8 vuotta opiskelleen" viestiä. Missä opiskelit ja harjoittelit? Olemmeko olleet yhtäaikaa luennoilla ja harjoittelussa. Feikkihahmosi paljastuu taas Doris. Jatkuva valehtelu ja itsensä nostaminen on narsistille ominaista.
Huomenta. Miten ihmeessä sinä jaksat jo aamusta alkaa noita samoja juttuja? Emme ole opiskelleet samaan aikaan. Mulla on niin pitkä työkokemus, että pitää oikein miettiä, että missäs olinkaan harjoittelussa, siitä on aikaa.
Aamukahvilla tässä. Jalkapallossa on nyt jännät ottelut ensi yönä, Norja - Englanti ja Argentiina -Sveitsi. Ihan mun suosikkijoukkueet. Nyt saa sitten valvoa, kun Argentiinan peli alkaa aamuneljän maissa.
Valehtelit siis. Kerro jotain. Haluan osoittaa, että olet Doriksen feikkihahmo. Todista että et ole.
Tottakai se on hahmo. Samaa d on tehnyt ennenkin. Oli muka äikänope, mutta ei opiskeluista ja tavoista tiennyt mitään. Valehtelee taas.
Kaikki huomaa.
Muista kuinka d kirjoitti olevansa äikänope: Kas olen. Yritti feikata akateemista, mutta yhtään mitään ei tiennyt opiskeluista ym. Tämä on deen yksi tapa valehdella. Nyt samaa yritti. Ei mee läpi, ei mennyt silloinkaan. Narsistin touhuja.
Valehtelija jää aina lopulta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ihmiset, rauhoitutaanpa taas!
Kunnon yöunet niin aamulla heräämme sovinnollisina ilman riitaa.
Hyvää yötä😴😴
Aamu on iltaa viisaampi, toivon. Kaunis ja lämmin kesäpäivä, nautitaan
Toivon minäkin.
Mulla oli eilen kivoja aiheita mielessä, mutta ne jutut meni vähän ohi. Ei muuta kuin nokka kohti tulevaa, koko ajan maailmassa sattuu ja tapahtuu.
Helena Petäistöstä kerroin joskus aiemmassa ketjussa. Hän kuvasi, miten erilaisia on ranskalaiset ja suomalaiset. Hän oli ostanut näyttävät korvakorut, joiden symboliikka oli vähintäänkin rohkeaa. Pariisissa tutut miehet reagoivat viheltämällä, iskemällä silmää tai sanomalla vau! Suomeen tultuaan hän mietti, miten työpaikan tuttu vahtimestari niihin reagoi. Tämä katseli koruja ja sanoi: Mitkäs virvelinkuvat sulla on korvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tehdään nyt täällä. Kiitos niille, jotka jaksavat vielä nimittelyistä huolimatta. 🌷
Jaksetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen "8 vuotta opiskelleen" viestiä. Missä opiskelit ja harjoittelit? Olemmeko olleet yhtäaikaa luennoilla ja harjoittelussa. Feikkihahmosi paljastuu taas Doris. Jatkuva valehtelu ja itsensä nostaminen on narsistille ominaista.
Huomenta. Miten ihmeessä sinä jaksat jo aamusta alkaa noita samoja juttuja? Emme ole opiskelleet samaan aikaan. Mulla on niin pitkä työkokemus, että pitää oikein miettiä, että missäs olinkaan harjoittelussa, siitä on aikaa.
Aamukahvilla tässä. Jalkapallossa on nyt jännät ottelut ensi yönä, Norja - Englanti ja Argentiina -Sveitsi. Ihan mun suosikkijoukkueet. Nyt saa sitten valvoa, kun Argentiinan peli alkaa aamuneljän maissa.
Valehtelit siis. Kerro jotain. Haluan osoittaa, että olet Doriksen feikkihahmo. Todista että et ole.
Tottakai se on hahmo. Samaa d on tehnyt ennenkin. Oli muka äikänope, mutta ei opiskeluista ja tavoista tiennyt mitään. Valehtelee taas.
Kaikki huomaa.
Muista kuinka d kirjoitti olevansa äikänope: Kas olen. Yritti feikata akateemista, mutta yhtään mitään ei tiennyt opiskeluista ym. Tämä on deen yksi tapa valehdella. Nyt samaa yritti. Ei mee läpi, ei mennyt silloinkaan. Narsistin touhuja.
Valehtelija jää aina lopulta kiinni.
👍
Jostakin syystä ei tullut uni koko yönä. Muutamana iltana olen jättänyt magnesiumin ottamatta, sekö lie syynä.
Tälle päivälle ei ole erityistä suunnitelmaa, ehkä pyörälenkillä käymme.
Joku kertoi tehneensä kaalipiirakan- tekisi mieleni kehua reippaaksi mutta muistan mitä kritiikkiä tuo luonnehdinta nostatti joten: olitpa aikaansaava!
Minulla on vino pino reseptejä mutta eipä tule ikinä niitä toteutettua. Minä siis en ole reipas missään asiassa.
Katsoin IS:n sivulta sen Trumpin omakehupuheen, oliko toissapäivänä.
Kaikki valtioitten päämiehet rakastavat häntä ja kutsuvat sir`iksi. Takanaseisojat eivät tienneet mitenpäin olisivat.
Leppoisaa lauantaita kanssaihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä ei tullut uni koko yönä. Muutamana iltana olen jättänyt magnesiumin ottamatta, sekö lie syynä.
Joku kertoi tehneensä kaalipiirakan- tekisi mieleni kehua reippaaksi mutta muistan mitä kritiikkiä tuo luonnehdinta nostatti joten: olitpa aikaansaava!
Minulla on vino pino reseptejä mutta eipä tule ikinä niitä toteutettua. Minä siis en ole reipas missään asiassa.
Kaikki valtioitten päämiehet rakastavat häntä ja kutsuvat sir`iksi. Takanaseisojat eivät tienneet mitenpäin olisivat.
Hauska on viestisi, hekottelin lukiessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kukka saa kysymään. Oletko sinä Kukkakimppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, jos täällä pystytään vaikuttamaan iäkkään ihmisen vuosia jatkuneeseen ongelmaan, varsinkin, kun asianosainen itse ei ole yhteistyöhaluinen/kykyinen eikä tiedosta omaa ongelmaa, vaan syyttelee siihen puuttuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska on viestisi, hekottelin lukiessani.
Niin järkyttävä kuin maailman tila onkin, tunnen sääliä jenkkipressaa kohtaan. Häntä vedätetään rajusti eikä ole selvää, ketkä on hyötyjiä. Tulee mieleen Kekkosen loppuvaiheet. Tiedettiin, mikä oli kunto, silti vaan virkaa jatkamaan marionettina, jotta saatiin pelattua taustapelit valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, jos täällä pystytään vaikuttamaan iäkkään ihmisen vuosia jatkuneeseen ongelmaan, varsinkin, kun asianosainen itse ei ole yhteistyöhaluinen/kykyinen eikä tiedosta omaa ongelmaa, vaan syyttelee siihen puuttuvia.
Ihmettelen myös, jos djankkis saadaan lopettamaan trollauksensa. Epäilen, ettei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kukka saa kysymään. Oletko sinä Kukkakimppu?
Ei vaikuta hänen kirjoitukseltaan.
Piti olla aurinkoinen ja helteinen viikonloppu, mutta ainakin täällä pk-seudulla on pilvistä. Keskiyöllä oli puhelin soinut. Ensin isä ja 3 minuuttia myöhemmin joku tuntematon numero. En herännyt, koska mulla on öisin kännykkä äänettömällä. Vähän kahdeksan jälkeen aamulla tuntemattomasta numerosta soitettiin. Arvasinkin, että on se hyvinvointialueen turvapalvelu. Isä oli siis jo toistamiseen kaatunut ja nyt olivat sitä m,ieltä, että ehkä olisi syytä toimittaa päivystykseen. Mitään hengenhätää ei ole, mutta kysyivät, ehdinkö tulla avaamaan oven, jos tilaavat kiireettömän kuljetuksen. Kävin sitten avaamassa ja kohta puoliin soitan sinne päivystykseen. Ne ensihoidon tyypit ovat käyneet isän luona ennenkn turvapalvelun hälyttäminä ja ovat samaa mieltä siitä, että ei isä siellä oikein enää yksin pärjää. Kännykkäni nyt latautumassa, kohta puhelu päivystykseern ja sen jälkeen taidan lampsia lähikuppilaan juomaan lasillisen "v*tutusviiniä". Siskoni on luonnollisesti mökillä ja tulee vasta maanantaina. Mua alkoi taas kiinnostaa asunnot Seinäjoelta :D
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Piti olla aurinkoinen ja helteinen viikonloppu, mutta ainakin täällä pk-seudulla on pilvistä. Keskiyöllä oli puhelin soinut. Ensin isä ja 3 minuuttia myöhemmin joku tuntematon numero. En herännyt, koska mulla on öisin kännykkä äänettömällä. Vähän kahdeksan jälkeen aamulla tuntemattomasta numerosta soitettiin. Arvasinkin, että on se hyvinvointialueen turvapalvelu. Isä oli siis jo toistamiseen kaatunut ja nyt olivat sitä m,ieltä, että ehkä olisi syytä toimittaa päivystykseen. Mitään hengenhätää ei ole, mutta kysyivät, ehdinkö tulla avaamaan oven, jos tilaavat kiireettömän kuljetuksen. Kävin sitten avaamassa ja kohta puoliin soitan sinne päivystykseen. Ne ensihoidon tyypit ovat käyneet isän luona ennenkn turvapalvelun hälyttäminä ja ovat samaa mieltä siitä, että ei isä siellä oikein enää yksin pärjää. Kännykkäni nyt latautumassa, kohta puhelu päivystykseern ja sen jälkeen taidan lampsia lähikuppilaan juomaan lasillisen "v*tutusviiniä". Siskoni on luonnollisesti mökillä ja tulee vasta maanantaina. Mua alkoi taas kiinnostaa asunnot Seinäjoelta :D
Tsemppiä, tunnolminen Lammas :D
Joku kirjoitti aiemmin: oleellinen narsistin piirre on rajoittaa aiheita.
Totta. Mitäs muuta turhat poistot on kuin just tätä?