Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua
Kommentit (28)
Minulla persereikä soittaa suruvirsiä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia kusipäitä te persut olette. Ette koskaan välitä ja auta muita. Vaikeutatte muiden elämää, mutta ette koskaan jeesaaa.
Syyttömänä syntymään, sattui hän......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia kusipäitä te persut olette. Ette koskaan välitä ja auta muita. Vaikeutatte muiden elämää, mutta ette koskaan jeesaaa.
Jos tarvitset apua polttoitsemurhaan, niin voin lahjoittaa kymmenen litraa.
Ei pidä paikkaansa. Enemmistö pärjää ihan hyvin, mutta niistäkin, jotka eivät pärjää, täytyy yhdessä pitää huolta.
Missähän maassa kuvittelet voivasi hyvin ja onnistuvasi? Mikä ammattitaito sinulla on? Entä kielitaito`?
Vierailija kirjoitti:
Missähän maassa kuvittelet voivasi hyvin ja onnistuvasi? Mikä ammattitaito sinulla on? Entä kielitaito`?
Vaikka Venäjällä tai Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä. Kehoitat ap:ta itsemurhaan. Onneksi on menolippu huomenna Istanbuliin turvaan.
Mene luuseri junan alle niin helpottaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä. Kehoitat ap:ta itsemurhaan. Onneksi on menolippu huomenna Istanbuliin turvaan.
Sinähän ainä märiset, että kukaan ei ikinä auta, mutta sekään ei kelpaa, jos tarjoaa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Venäjällä tai Kiinassa.
Eikö noista toinen ole se peräreikä jossa synnyit. Kai tiedät ettei Suomessa ketään väkisin pidetä paitsi rikollisia, jotka odottaa tuomiota? Häivy. Heippa.
Onko siellä taas joku kelaelätti luuseri itkemässä kun on niin huono elämä. Sellaista elämä on. Suomessa on kuitenkin monta asiaa paremmin kuin vaikka Afrikassa mutta eipä se taida mennä näitten itkijöitten kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pärjää eikä voi hyvin missään ja sama ulina ja piipitys uhriutumisineen jatkuu. Päiviäänkään liian surkimus päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pärjää eikä voi hyvin missään ja sama ulina ja piipitys uhriutumisineen jatkuu. Päiviäänkään liian surkimus päättämään.
InterCity 26 18:00
Hyvästi.
Onhan tuo vähän outoa, kun meillä ei todellakaan ole pakkoa olla. Ihan vapaasti voi lähteä lähes minne vain, jossa uskoo paremmin asiat olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
InterCity 26 18:00
Hyvästi.
Kunhan taas lupailet ja uhoat kuten tähänkin asti saamatta mitään konkreettista aikaan, paitsi ulinaa ja uhriutumista🥱
Suomessa on sentään ilmainen koulutus ja töitäkin löytyy jos on koulutusta. Lähes kaikki viime vuonna valmistuneista on saanut töitä vuoden sisällä valmistumisesta eli ei tilanne ihan surkea ole.
Olen hankkinut kaksi korkeakoulututkintoa ja siihen päälle kaksi jatkotutkintoa. Töissä olen ollut yhteensä yli 35 vuotta ja ainoat katkokset ovat 1 kuukausi toisen tutkinnon valmistumisen yhteydessä ja 6 kuukautta vapaata omalla rahalla yhdessä vaiheessa.
Suomi on edelleen maailman onnellisin maa koska täällä tietää että yhteiskunta auttaa. Kukaan ei jää ilman syytään ilman asuntoa, ruokaa, vaatteita tai terveydenhoitopalveluita. Ongelmat ovat yksinäisyys ja ulkopuolisuuden tunne, päihteet, syrjäytyminen ja työttömyys mutta näitäkin ongelmia yritetään saada ratkottua.
Ja suomalainen aina muita kiusaamassa.
Suomalaiset eivät koskaan auta muita