Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (8458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan nyt meille, missä d riitelee? Niin monet viestit niputat häneen ja kun virheitäsi korjataan, ne viestit katoaa pikaisesti. Tunnusta, ettet erota kirjoittajia toisistaan, ilkeilet vaan "varmuuden vuoksi". Kosto ei taida oikein toimia.
Siinä nyt sinä dee.
Kyllä. Dee siinä.
Hän se siinä tivaa vastauksia ja jankkaa, se on yksi selvä tuntomerkki.
Hänellä ei ole kykyä myöntää puutteitaan, hän ei voi muuttua, ennen kuin pään sisällä palikat loksahtaa oikeisiin paikkoihin. Sitä ei enää tapahdu, narsisti ei muutu koskaan.
Voi miten hienia lukea kommentti joltain, jolla on palikat sievästi paikoillaan - hihhihhhii
! :)
Mikä tällaisen spämmäyksen motiivi on? Osoittaa oma tyhmyys? Saada ketju lukittua spämmien vuoksi? Niiden vuoksihan D:n edelliset ketjut on lukittu.
En tiedä vastausta, mutta olen ajatellut tuon olevan vahvempi jaa ääni, enemmän kuin yläpeukku. Ei ehdi tai halua tai tarvitse lisätä muuta.
Kysyin motiivia! Miksi tekee noin? Syy?
Spämmäys on kielletty säännöissäkin.
Djankkis esmes vois kerrata säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muka tunnistatte eri kirjoittajat? En usko. En itse tunnista, samaan tyyliin kirjoittaa monet eri immeiset, vaikkava noista puutarhajutuista.
Mä tunnistan P:n kirjoitustyylistä ja Lampaan nimimerkillä kirjoittamisesta. Ketään muuta en tunnista.
Sittenhän te ootte kämppiksiä, riitelettekin kuin vanha aviopari. Isäntä räksyttää, tosin d:n viestejä en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän te ootte kämppiksiä, riitelettekin kuin vanha aviopari. Isäntä räksyttää, tosin d:n viestejä en tunne.
Isäntä vastaan kaikki muut, "varmuuden vuoksi"
Minulla ei ole mitään tarvetta tunnistaa ketään kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäntä vastaan kaikki muut, "varmuuden vuoksi"
Mihin unohdit tänne kutsumasi seksiretostelijat? 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikä myöskään tarvetta mollata toisten ulkonäköä tai koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... josta ei taida edes tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko ollenkaan, miten naurettava olet ns tietojesi kanssa? Ei voi olla ihmettelemättä, mitä soopaa suollat, toivottavasti itse et usko luulojasi, kukaan muu ei ainakaan. Onkohan puoletkaan viesteistäsi totta? Epäilen.
Kannattaisi lopettaa jo djankkis.
Osui ja upposi? Tunnetaan sut kyllä täällä. Valitettavasti.
Jos ostatte ulkomaisia mansikoita, uskallatteko syödä tuoreena?
Huuhdoin kuumalla vedellä espanjalaiset mansikat ja meinataan kyllä aamupuuron päällä syödä semmoisenaan. Saas nähdä tuleeko seurauksia!
Isästä vielä- oli sodan jälkeen saattamassa saksalaisia pois Suomesta, Turun satamaan.
Miksi ei kyselty tarkemmin!
Äiti palasi evakosta kymmenien kilometrien päästä kävellen lehmiä paimennellen, vähän toisellakymmenellä oli silloin. Kotitalo oli poltettu, pahviteltassa alkuun elivät. Siitä piti rakentaa kaikki uudestaan. Rankkaa oli elämä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on surkeita molemmat! Tuu vaikka kattoon sitä! Totuutta ei voi peittää.
Joku kertoi olevansa yo-puutarhuri oliko D? Hieno ammatti, itsekin haaveilin tuosta aikoinaan. Ja mitä väliä koulutuksesta/ammatista? Eihän se tee ihmisestä huonompaa tai parempaa, muut seikat ratkaisee.
Ennenkin on kirjoitettu, että kertoo solvaajasta enemmänkin. Musta on muotonsa ja ilkeä luonteensa, alemmuuskompleksikin lienee, kun pitää muita täällä parjata. Puhumattakaan pakkomielteestään? Ei käy täysillä tämä djannkis, ei! Säälittää.
Uskotko Deen kirjoutuksia? Valehtelee aina ja kaikesta! Ei ole ylioppilas! Pelkkä mullantonkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi olevansa yo-puutarhuri oliko D? Hieno ammatti, itsekin haaveilin tuosta aikoinaan. Ja mitä väliä koulutuksesta/ammatista? Eihän se tee ihmisestä huonompaa tai parempaa, muut seikat ratkaisee.
Ennenkin on kirjoitettu, että kertoo solvaajasta enemmänkin. Musta on muotonsa ja ilkeä luonteensa, alemmuuskompleksikin lienee, kun pitää muita täällä parjata. Puhumattakaan pakkomielteestään? Ei käy täysillä tämä djannkis, ei! Säälittää.
Uskotko Deen kirjoutuksia? Valehtelee aina ja kaikesta! Ei ole ylioppilas! Pelkkä mullantonkija.
Tervehdys kaikille, erikoisesti tuolle riitelijälle, joka kirjoittaa minusta valheita valheiden perään.
Korjaus 1 Olen ylioppilas vm1980
Korjaus 2 Asun Etelä-Suomessa
Mitäs vielä???
En jaksa tätä ketjua. Nyt vilkaisin keskellä valheita.
Mitä saat trolli jankkauksestasi? Miksi valehtelet? Lopeta.
Tämä on oikea Doris, en palaa aiheeseen. Miettikää ihmiset, mitä täällä uskotte.
Hyvää kesää kaikille paitsi tuolle valehtelijalle. Hei hei!
Moikka Doris
Kiva kuulla sinusta, ymmärrän kyllä, ettet ketjussa halua olla. Tämä on 85% pimeä. Tiedät kyllä. On kivojakin juttuja.
Hyvää kesää sinullekin
N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys kaikille, erikoisesti tuolle riitelijälle, joka kirjoittaa minusta valheita valheiden perään.
Mitäs vielä???
Tämä on oikea Doris, en palaa aiheeseen. Miettikää ihmiset, mitä täällä uskotte.
Ei ole totta! Et ole päässyt ylioppilaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vielä???
Ei ole totta! Et ole päässyt ylioppilaaksi.
Dee valehtelee taas. Hartola ei ole Etelä-Suomea!
Älä edes yritä Dee tuota vanhaa tapaasi, vastaat eri hahmoina itsellesi. Niin läpinäkyvää, että ihan puistattaa. Luulet lukijoita ihan tyhmiksi. Sun tavat tiedetään.
Lähde lopullisesti, pidä nyt lupauksesi Dee! Ja N62 ja kaikki muut sun hahmot myös, lähtekää!
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä Dee tuota vanhaa tapaasi, vastaat eri hahmoina itsellesi. Niin läpinäkyvää, että ihan puistattaa. Luulet lukijoita ihan tyhmiksi. Sun tavat tiedetään.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten - katso peiliin djankkari
Sain tänään tietää että Rushin laulaja on mies. Olen aina luullut häntä äänen perusteella naiseksi kun olen jossain kuullut heidän musiikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Dee ja P on samanlaisia, että alkavat kiroilla ja menettävät malttinsa tällaisissa someketjuissa. Ottavat tosissaan. Peli on silloin menetetty.
Ja maine.
Just kirjoitin tuon, kuinka vanhan äitini kanssa muisteltiin ja huomasin sinun kirjoittaneen samasta aiheesta, kiva niin. Mun isä oli sodan aikana pieni poika, muutaman vuoden ikäinen. Hän ja mummuni kertoivat, kuinka lähikaupunkia pommitettiin ja läntisellä taivaalla kajasti pommituksen valot. Se tuli aina lapsena mieleen itselleni, kun katselin sinne metsän taakse taivaanrantaan. Meidän kotitilalla oli myös venäläisiä sotavankeja.