Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (8292)
Kauneus on katoovaista, rumuus sen kun lisääntyy.
Näin vastasi entinen eukko, kun nuorukainen kysyi neuvoa, ottaisko kauniin vai ruman :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä mukana myös valehtelutieteiden maisteri, joka työskentelee totuudentorjuntavirastossa? Vapaapäivinä tuuraa Stasin kuulustelijoita.
Sama tyyppi tekee tutkimusta kuinka hänet erottaa hänestä itsestään ja millä spekseillä. Hänellä on useita koulutuksia, lakiopinnot, toimittajaopinnot, salapoliisityö, moraalinvartiointi ja muiden kaidalla tiellä pitäminen. Itsestä ei niin väliä, varkaudet, solvaukset ja juopottelut sallii itselleen.
Tulkitsin tutkimusta tekevän ja ketjua ihmettelevän ihan omaksi eri ihmiseksi. Mutta: jokuhan täällä aina muka tietää paremmin? Uskokoon, ken tahtoo :)
Sä oot vain niin tyhmä. Sun ajattelu ei riitä tulkintoihin. Raukka.
Ite oot. Miksikä toista sanoo...
Tämä tiedoksi myös törpöksi haukkuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä mukana myös valehtelutieteiden maisteri, joka työskentelee totuudentorjuntavirastossa? Vapaapäivinä tuuraa Stasin kuulustelijoita.
Sama tyyppi tekee tutkimusta kuinka hänet erottaa hänestä itsestään ja millä spekseillä. Hänellä on useita koulutuksia, lakiopinnot, toimittajaopinnot, salapoliisityö, moraalinvartiointi ja muiden kaidalla tiellä pitäminen. Itsestä ei niin väliä, varkaudet, solvaukset ja juopottelut sallii itselleen.
Tulkitsin tutkimusta tekevän ja ketjua ihmettelevän ihan omaksi eri ihmiseksi. Mutta: jokuhan täällä aina muka tietää paremmin? Uskokoon, ken tahtoo :)
- Anni 4v
En jaksa enää lukea vuosien takaisia muiden ketjujen riitoja. Joko pysytään aiheessa ja tässä ketjussa, tai tsau ja adjö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska mielleyhtymä tuli. Jos joku joskus haluaisi riidellä, tässä ketjussa saa riidan aikaan vaikka tyhjästä ja nanosekunneissa. Loppumaan sitä ei sitten saakaan. Väittely on täällä joillekin täysin tuntematon käsite. Jos olet eri mieltä, se on selvä sodanjulistus. Täällä eivät asiat riitele, vaan kirjoittajat. Opinpa taas tänään jotain uutta.
Samaa mieltä olen. Eipä tälläistä muissa ketjuissa tapahdu. Useimmat riidat täällä mielestäni alkaa siitä, kun luullaan kirjoittajaa joksikin toiseksi. Intetään, väitetään, eikä uskota, vaikka virhe korjataan. Sitten vielä katoaa keskeiset viestit.
Toinen syy riitoihin on varmaan se, kun ei kuule äänenpainoja, ei ymmärretä leikinlaskua ja vitsailua, ollaan tosikoita. Monet tykkää hassuttelusta, toisille ei kerrassaan käy.
Joku totesi aiemmin, että täällä on liian eritasoisia kirjoittajia; jotkut puhuu käytännön arkielämästä, toiset harrastaa abstraktimpaa ajattelua. Voi olla. Tätä kaikki ei siedä. Tulee kateutta ja riitaa vaikka sivistyssanoista. Todellisuudessa vain yksi kirjoittaja suuttuu tästä. Muut kirjoittelee tasavertaisina ja sovussa välillä arjesta, välillä korkealentoisemmista jutuista, mikä tuo monipuolisuutta keskusteluun.
Väärinkäsitykset viestin lähettäjistä korjautuisi sovussa helposti. Ongelmaksi tulee taas saman kirjoittajan harrastamat ajojahdit, joissa hän arvuuttelee erimieltä olevia ja niputtaa heidät yhdeksi kirjoittajaksi. Hän ei hyväksy muitten mielipiteitä tai huumoria. Tuomitsee ja arvostelee.
Kauhea tavallaan sanoa tämä, kun hän on oletettavasti iäkäs ja yksinäinen, mutta jos hän olisi vaikka lomalla ja poissa ketjusta, muut kirjoittelisi sovussa, mitään ongelmaa ei olisi. Ketjun ilmapiiri pysyisi hyvänä.
Mikään kaunis puhe ei tässä auta. Hän ei ota vastaan palautetta.
Kuinka olet päätynyt tähän arvioosi, että yksi iäkäs ja yksinäinen henkilö täällä aiheuttaa ketjuun riitoja, suuttuu, tuomitsee ja arvostelee ja harrastaa ajojahteja?
Mielenkiintoista. Itselläni on tutkijakoulutus, niin alkoi kyllä kiinnostaa tämä analyysisi. Vähän nyt haastan sinua.
Mihin tarvit tätä tietoa? Minkä alan tutkijakoulutus?
Kansakoulu, puutarha-apulainen.
Ammattiteema, okei.
Minä olen merkonomi, kartanpiirtäjä, vanginvartija. Tarvittavat koulutukset selvitin ilman yo-tutkintoa, keskikoulu riitti.
Vierailija kirjoitti:
Pesin keittiön ikkunan.
Kävin kakkalla ensimmäistä kertaa tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään miehestä ei voi olla varma valehteleeko vai ei niin parempi olla ilman parisuhdetta. En halua herpestä enkä seksitauteja.
Miesten kanssa voi jutella työpaikalla ja muuten, se riittää. Dildoja saa kaupasta, jos haluaa.
Kunnon aito boner pitää olla.
Törkeää nimittelyä. Tollo, törppö, keskenkasvuinen petteri, idiootti. Näitä joku harrastaa täällä. On harrastanut pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään miehestä ei voi olla varma valehteleeko vai ei niin parempi olla ilman parisuhdetta. En halua herpestä enkä seksitauteja.
Miesten kanssa voi jutella työpaikalla ja muuten, se riittää. Dildoja saa kaupasta, jos haluaa.
Yksi nainen jätti minut liian pienen peeniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tiedoksi myös törpöksi haukkuvalle.
Ohitse tähän: oli kommentoitu törppöä käytöstä, niinkuin kaikki tietäisi, ellei tuotakin viestiä olisi poistettu. Käytöstä oli kuvattu törpöksi, härskiksi. (ja noin käyttäytyviä törpöiksi).
Jos täältä ei katoasi noin paljon ap viestejä, olisi selkeämpää. Siis: lopeta sinä, joka poistat asiallisia viestejä.
Sori sinä, joka puutuin viesteihisi. Oikaisin selkeää asiaa.
Nyt muunnat totuutta. Kyllä nimenomaan nimiteltiin taas jotain törpöksi ensin. Sitten kun siihen joku puuttui, nimittelijä perui puheensa. Nimittely on yhden tapa täällä. Monesti olen itsekin pyytänyt, ettei nimittele. Tunnekuohussa nimittelee kuitenkin. Onneksi on lopettanut kiroilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen jätti minut liian pienen peeniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.
Pituus on ainakin riittävä, nainen taisi olla väärä.
Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.
Piti minua muuten tosi mukavana ja komeana, mutta sanoi suoraan, että seksissä kaipaa isompaa penetraatiota. Tapailimme siis vajaa 6kk. Katseli mua niinkin kauan juuri siksi, että piti minusta kovasti muuten.
Olen erittäin lihava ja ylipainoinen. Hallinnut elämääni viimeiset 30 vuotta. Vaan nyt loppuu! En häpeä yhtään vaan olen ylpeä läskeistäni, ne on kuitenkin tehneet minusta minut ja låmmittäneet kun on ollut kylmä Bikinit päälle tänä kesänä !! ( Jos vaan löytyy kokoja ). Ihanaa! Nam !! Hot misu , Kiss Kiss
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää lukea vuosien takaisia muiden ketjujen riitoja. Joko pysytään aiheessa ja tässä ketjussa, tai tsau ja adjö!
Kiva! Moikka vaan sulle ja kivaa loppuelämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Lisään muuten vielä, että kun meillä tehtiin se ikkunaremontti, niin oli tämä sama isännöitsijän kaveri tarkastajana. Mulla on 4h + k, kahdessa kerroksessa. Se mimmi juoksi koko asunnon läpi alle minuutissa. Joten kuinkahan hyvin sen tarkastuksen teki? Monissa taloyhtiöissä ja varsinkin isännöinnissä on paljon eräänlaista korruptiota. Kunhan kaveri saa rahat, niin ei väliä, miten homma hoidetaan. En usko, että tätä iv-remontin tarkastustakaan tehdiin sen paremmin. Kaikissa asunnoissahan ei tarkastusta tehty. Vain muutamassa ja nehän voi sitten isännöitsijä sopia, että tehkää noi 3 asuntoa kunnolla ja sitten tarkastaja käy tarkistamassa ne. En tiedä, kenen kaveri toi isännöitsijä on, mutta mä en luota siihen sen vertaa, että antaisin sen käydä edes siivoamassa kissani käymälän.
Viime vuonna taisi tulla ilmi, että isännöintiyritykset olivat perustaneet kartellin. Miljoonakorvaukset tuli maksettavaksi hallinto-oikeudesta. Ja sitten vielä Suomi on niin korruptoitumaton maa
Asuin nuorena muutaman kuukauden sellaisen miehen kans, joka piereskeli ja röyhtäili ruokapöydässäkin, mutta vaati, että minä käyn kakalla läheisellä huoltoasemalla. Kuulemma inhottaa, kun nainen käy vessassa.
No en mennyt huoltsikan vessaan, mutta typerän kilttinä laitoin musiikkia, avasin vesihanan ja poltin tulitikun jälkeenpäin. Juu, naurettavalta tuntuu nyt 20 v. myöhemmin. Kun tämä piirre hänessä paljastui, rupesin heti hakemaan omaa asuntoa.
Tykkään kuitenkin asunnoista, jossa vessa ei ole ainakaan aivan keittiön vieressä. Eihän se ole toisten kakkausääniä kiva ruokapöydässä kuunnella, mutta normaali ihminen ne kestää ja laittaa vaikka hienotunteisesti musiikkia kovemmalle tekemästä asiasta numeroa.
Myös vessa ja kylppäri on kiva olla erilliset. Ihana vaahtokylpy pytyn vieressä ei houkuttele. Nykyään on keittiötkin pienistä asunnoista poistettu. Lehtijuttujen mukaan on vaan tiskipöytä ym. eteisen/olohuoneen seinustalla.
Ei ihanehkä mene asumismukavuus edellä.
Kauhea sika.
Ihmettelen myös jos vessa keittiön vieressä. Tai makkarin! Romanttinen tunnelma, no toinen menee vessaan vääntää hirveet varpusparvet että pönttö miltei halkee. Sitten tullaan hajun saattelemana daamin luo jotta Kelpaiskos s.. si?
Etenkin uusissa taloissa joissa äänieristys huono.Minulla on ab-kuuri päällä ja pierettää kauheasti, mies pyysi ilmoittamaan kun kuuri olisi ohi enkä enää haisisi. Sama kun mies ei myöskään halunnut koskea minuun kuukautisten aikana ja moitti siitä että nauran "kuin hullu hevonen". Tuli olo että haluaa jonkun barbin eikä oikeaa naista. jolla voi joskus vatsa olla vähän huonona!
Mä kutsun kuukautisia pelkääviä/häpeäviä miehiä neitimiehiks. Kuukautiset on yks naiseuden keskeisin olemus, enkä todellakaan seuristelis kenenkään kanssa, jota ne inhottaa. Eri asia tietty jos pelkää verta tms.
Ota mies, joka harrastaa metsästystä, ajaa kelillä kuin kelillä.
Riittää ihan mies joka ymmärtää normaaleja ruumiintoimintoja eikä pelkää niitä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.
Jos 14 cm on sinulle pieni niin taidat olla itse naisena iso, naisilla on syvyys ja leveys eri.
Minä ok