Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (10013)
Vierailija kirjoitti:
Käki kukkui jo järven toisella rannalla. Oliko se P:n käki joka tuli nyt mun luo? Havahdutti, että oikeaan elämäänkin tulee ajatuksia tällaisista ketjuista.
Ei se ollut se minun käkeni, koska se piinasi minua viime yönä taas tuntien ajan. Hääsin sen kerran pois ja palasi joskus 3 aikaa ja kukkuu tunteja. Hermot meinaisi mennä jo. Olin tosi väsynytkin ja toinen kukkuu vaan. Lopulta hiljeni ja sain nukuttua jotenkin. Melkoinen riesa tuosta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Kreeta Salminen, 38 v., sairastaa reumaa. Kertoi haastattelussa, että on saanut apua fysioterapeutilta ja ruokavaliosta. Valkoiset jauhot ja sokeri pahentaa oireita. Hän on mukana siinä lesta-sarjassa Kaikki synnit.
Mä olin vuosia sitten yhden kesän raakaravinnolla ja kaikki reumaoireet katosi. Tyssäsi sitten syksyyn, kun alkoikin tehdä mieli jotain lämmintä. Kesällä noin muutenkin oli helpompaa, kun kaikki oli tuoretta. Tammikuussa olisikin sitten jo vähän eri tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käki kukkui jo järven toisella rannalla. Oliko se P:n käki joka tuli nyt mun luo? Havahdutti, että oikeaan elämäänkin tulee ajatuksia tällaisista ketjuista.
Ei se ollut se minun käkeni, koska se piinasi minua viime yönä taas tuntien ajan. Hääsin sen kerran pois ja palasi joskus 3 aikaa ja kukkuu tunteja. Hermot meinaisi mennä jo. Olin tosi väsynytkin ja toinen kukkuu vaan. Lopulta hiljeni ja sain nukuttua jotenkin. Melkoinen riesa tuosta kyllä.
Ootko nimen antanu sille sun käellesi, vai voitaisiinkos me auttaa nimen keksimisessä? ;) pitäähän tommosella riesalla nimi olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nimen antanu sille sun käellesi, vai voitaisiinkos me auttaa nimen keksimisessä? ;) pitäähän tommosella riesalla nimi olla...
Mun mielestä Riesa olisi hyvä nimi
Anteeksi tämä viesti jo etukäteen, mutta arvatkaa ahdistaako minua nuo jutut mitä lehtien sivuilla on ja täälläkin ketju aiheesta, että "mies ei ottaisi kyläpyörää". Kun itsestä on puhuttu ja puhutaan tuollaisia niin kyllä se samalla ahdistaa kuinka moni miettii minusta samaa. Totuus on toinen ihan toinen ja neitsyt olen, mutta mitä väliä kun on mukavaa valheita levittää ja moni uskoo. Ja on kymmeniä kertoja tuotakin asiaa minulle huudeltu ja pilkattu. Saisi niistä pitkästi kirjoittaa jos tahtoisi.
Näin parempi olla varmaan yksin koko elämänsä. Muistakaa vaan se, kuinka moni paha asia saa isot mittasuhteet. Olen esimerkki siitä. En palaa tähän, mutta arvoton ja häpäisty olo on monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Riesa! Tunnen sen nimisen koirankin. 🦮 Tai Yönkuningas, kukissa on se yönkuningatar. Tää kunkku ei piittaa epäsuosiostakaan, jatkaa vaan.
Käen nimi saa olla Piina, koska sitä se on. Terveisin P
Vierailija kirjoitti:
Hieno valinta! Tulee mieleen se elokuva Steven Kingin romaanin pohjalta. Siinäkään ei piinaajasta meinattu päästä millään.
Ei eläin ole mikään piina eikä riesa.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin varmaan pystyt huumoriin jos minäkin yritän sitä vielä jostain elämääni repiä. Eli ei se käkeä loukkaa jos sen nimi on Piina ja minä sitä välillä kauemmas hätistän lähinnä käsiäni taputtamalla. Tässä on metsää sille kymmeniä hehtaareja ainakin elellä. En minä muuten sille pahaa toivo. Näin ei kannata alkaa tässä asiassa vänkäämään kanssani. Eniten harmittaa vaan se jos unet jää vähiin. Ei muu.
Vierailija kirjoitti:
Lutikat, rotat, punkit, lapamadot, heisimadot, täit ym. ovat sekä riesoja että piinoja. Myös toisille eläimille. Ihminenkin on riesa ja piina toiselle joskus. Niin se vain on.
Vihdoinkin yksin, meinas mennä hermo aikuiseen lapseeni :( Kahteen vuorokauteen mahtui myös muutama hyvä hetki, MUTTA... jätti pakastimen oven raolleen, kun huomasin hälyvalon lämpötila oli jo plussan puolella, tiedä nyt sitten, mitkä meni pilalle, mitkä ei, vai pitääkö KAIKKI heittää roskiin? "Kivasti" jäi myös jääkaapin ovi raolleen...
Olin eilen illalla NIIN ärtynyt, että meinasin jo tehdä pesäeron mokomaan ja laittaa porttikiellon vierailuille, eikä ole ensimmäinen kerta...
Jos vielä senverran (anteeksi) jatkan tuohon aiheeseen niin jo kokemusteni myötä en itse ikinä alkaisi muita pilkata tai nimitellä, vaikka harrastaisivat seksiä vaikka kuinka paljon. En tarkoita viestilläni sitä, vaikka itseä harmittaa nuo perättömät puheet ja että minusta on "tehty" puheissa toisenlainen mitä en oikeasti ole. Silti toiset saavat elää vapaasti ilman tuomitsemista osaltani. Olen sen jo aikoja sitten todennut.
Joskus, kun kävin katsomassa näitä nettituttuja, joista olen kirjoittanut niin mietin silti tätä asetelmaa. He siellä vähissä pukeissa ja mietin oikeasti mitä joku heistä ajattelisi ja pahaa puhuisi. Mietin sitä paljon, kun minäkin olen jo muiden silmissä paha huono ihminen ja olen oikeasti neitsyt.
Ehkä se sai toisaalta minut pitämään näistä tutuistani entistä enemmän, koska se oli heidän elämänsä ja valintansa elää omalla tavallaan ja niillä resursseilla mitä heillä oli. Joku ihminen olisi heidät jo varmaan ns kivittänyt tietämättä millaisia ihmisiä he oikeasti ovat. Sen päätin silloin, etten ikinä anna sen määrittää ihmistä, vaikka hän teki samaa kuin nämä tuttuni.
En minäkään toisaalta voisi tehdä samaa kuin he, mutta minä voin arvostaa heitä ja pitää heistä ilman ennakkoajatuksia. Silti moni ei pysty Suomessakaan näköjään siihen. Uskotaan valheet, puhutaan pahaa ja häpäistään toista ihan huvikseen. Se on sitten niin mukavaa. Tästäkin voisi tiivistää asian niin, että oli syytä tai ei niin ei kenestäkään saisi puhua pahaa ja tuomita. Rikolliset erikseen. Jokainen elää omaa elämäänsä ja muiden tehtävä ei ole puuttua siihen. Välillä olen väsynyt tähän maailmaan todella paljon. Nyt loppukoon tämä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Poksis, eikös se ole jo puolipäivä ja saikin poksauttaa auki tuon erikoislonkeroni, jonka varasin viisuvoittojuhlaa varten, tulikin käen nimiäiset ;) Piinalle ja piinatulle voimia, kippis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poksis, eikös se ole jo puolipäivä ja saikin poksauttaa auki tuon erikoislonkeroni, jonka varasin viisuvoittojuhlaa varten, tulikin käen nimiäiset ;) Piinalle ja piinatulle voimia, kippis
Hyvä idea, jospa minunkin ärtymykseni vähän laimenisi kun lasillisella vinkkua nimiäisiä juhlistaisin, siispä kippis Piinalle ja P:lle parempia unia!
Tämä on varmaan sellainen kerran elämässä juttu. Harva sitä pääsee käen nimiäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan sellainen kerran elämässä juttu. Harva sitä pääsee käen nimiäisiin.
Totta. Mä kippistän lasillisella sangriaa. Pitkää ikää Piinalle 🥰
Huomasin tuossa että tänäänhän onkin kaatuneiden muistopäivä ja heidän kunniakseen kiitollisena kippistän loput lonkerostani.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin yksin, meinas mennä hermo aikuiseen lapseeni :( Kahteen vuorokauteen mahtui myös muutama hyvä hetki, MUTTA... jätti pakastimen oven raolleen, kun huomasin hälyvalon lämpötila oli jo plussan puolella, tiedä nyt sitten, mitkä meni pilalle, mitkä ei, vai pitääkö KAIKKI heittää roskiin? "Kivasti" jäi myös jääkaapin ovi raolleen...
Olin eilen illalla NIIN ärtynyt, että meinasin jo tehdä pesäeron mokomaan ja laittaa porttikiellon vierailuille, eikä ole ensimmäinen kerta...
Jatkan: eipä muuten ollut kahta ilman kolmatta! Margariinirasia pari tuntia lämpiämässä keittiön pöydällä :( Voihan pehva ärräpäillä!
Piti lähteä sankarihaudalle seuraamaan seppeleenlaskua mutta kotona ollaan vielä.
Srk-talolla olisi kahvittelukin.
Pyöräillään myöhemmin katsomassa. Kova tuuli on mutta aurinko paistaa eilisen sateen jälkeen.
Setäni lepää siellä, parikymppisenä kaatui jatkosodan ensimmäisinä päivinä.