Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (7122)

Vierailija
7101/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöinti on poissa, hovi hajonnut. Yrittää vielä jakaa ketjua, mutta kukaan ei lähde mukaan. Kannattaako tähän aikaa haaskata? Pitääkö hänelle antaa kaikki tämä janottu huomio? Sehän on vain sairaan vallanhimon polttoainetta. Katkaistaan toimitus. Ei tipu enään.  Juhlat on ohi. Välinpitämätöntä ohitusta luvassa. Mitättömyys kutsuu. Vapauttava oivallus tämä mulle.

Samaa mieltä. Ohitetaan kuten inhottava mäkärä. Nyt on mennyt Tylsiin riitelemään. Aivan sama. Mä menen kohta saunaan ja sitten jatkan Rönnbackan Armotonta, Hautalehto taas ratkoo juttuja. Rauhaa!

Rauhaa sulle ja muille. Pystymme tähän. Minä paista kananmunia.

Kun luen tuota Rönnbackan Armotonta, näen Mikko Leppilammen aina kun Hautalehdosta kirjoitetaan. Hän sopii hyvin näyttelemään Hautalehtoa. 

Sehän on se naisten seksiahdistelija.

Oikeudessa todettiin syyttömäksi. Oli valehtelija se kampaaja. 

Mua se sais kyllä ahdistella, suorastaan toivoisin.  😉

Ei ole leikin asia!

Kyllä se Mikon kanssa olis. Mulla on ikää jo yli 70 ja kokemusta ihan kaikesta. 😂

Vierailija
7102/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöinti on poissa, hovi hajonnut. Yrittää vielä jakaa ketjua, mutta kukaan ei lähde mukaan. Kannattaako tähän aikaa haaskata? Pitääkö hänelle antaa kaikki tämä janottu huomio? Sehän on vain sairaan vallanhimon polttoainetta. Katkaistaan toimitus. Ei tipu enään.  Juhlat on ohi. Välinpitämätöntä ohitusta luvassa. Mitättömyys kutsuu. Vapauttava oivallus tämä mulle.

Samaa mieltä. Ohitetaan kuten inhottava mäkärä. Nyt on mennyt Tylsiin riitelemään. Aivan sama. Mä menen kohta saunaan ja sitten jatkan Rönnbackan Armotonta, Hautalehto taas ratkoo juttuja. Rauhaa!

Kun luen tuota Rönnbackan Armotonta, näen Mikko Leppilammen aina kun Hautalehdosta kirjoitetaan. Hän sopii hyvin näyttelemään Hautalehtoa. 

Ei ole leikin asia!

Kyllä se Mikon kanssa olis. Mulla on ikää jo yli 70 ja kokemusta ihan kaikesta. 😂

Heti antaisit Mikole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin vasta, että Kovan viikon ilta on kesätauolla. Miten tästä voi selvitä? Poliittinen sarkasmi poissa. On sentään A-studion haastattelut a la Sofia & Wille.

Paavo Haavikon sanoin: Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse.

Vierailija
7104/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leikin asia!

Heti antaisit Mikole?

Ei kun ottaisin Mikolta! Voimaantunut mummo kato oon! Ei vielä jouda sammaloitumaan umpeen paikat.  😉😂

Vierailija
7105/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leikin asia!

Heti antaisit Mikole?

Ei kun ottaisin Mikolta! Voimaantunut mummo kato oon! Ei vielä jouda sammaloitumaan umpeen paikat.  😉😂

👍 no jopas myrkyn lykkäs

Vierailija
7106/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäni olen nähnyt tarpeeksi väkivaltaa, kaikenlaista. Ei ole kevyen vitsailun asia lainkaan.

Niuho

Vierailija
7107/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole leikin asia!

Heti antaisit Mikole?

👍 no jopas myrkyn lykkäs

Toivottavasti lykkäs! 😍😂

Vierailija
7108/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...

Reippaasti kajauttaa vaimolle, että arvaa mitä tänään opin! Katos! 😉

Ja sitten vaimo näyttää mitä oppi kudontapiirissä! 😉 (Isketään napakasti kude kiinni loimeen,  näin!)

Vierailija
7109/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS.fi:ssä on 13 5. ihotautilääkärin haastattelu. Hän kertoo, että ihmiset eivät peseydy kunnolla. Hän neuvoo, että jalat, kainalot, sukuelimet ja pakaravako pitää pestä päivittäin. Muuten tulee ongelmia.

Tämä oli mulle uutta. En tiennyt, ettei kaikki peseydy. Joku on valitellut täällä ihmisten huonosta hygieniasta. Se onkin täyttä totta! 

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Vierailija
7110/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS.fi:ssä on 13 5. ihotautilääkärin haastattelu. Hän kertoo, että ihmiset eivät peseydy kunnolla. Hän neuvoo, että jalat, kainalot, sukuelimet ja pakaravako pitää pestä päivittäin. Muuten tulee ongelmia.

Tämä oli mulle uutta. En tiennyt, ettei kaikki peseydy. Joku on valitellut täällä ihmisten huonosta hygieniasta. Se onkin täyttä totta! 

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.

Kyllä kondomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.

Vierailija
7111/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pitkästä aikaa rentouttavaa jalkakylpyä ja se teki ihmeitä. Väsymys ja turvotus poissa, voisi vaikka tanssia itsekseen.

Päivällä tulikin askelia, kun ostin kesäkukat ja ne piti sitten istuttaa ja kastella hyvin. Keväällä on muutenkin paljon kaikenlaista tekemistä pihalla. Kivetykset kunnostin ja pian ruohonleikkuu edessä.

Vierailija
7112/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peppufetissi, aina olis pitänyt olla naama tungettuna pyllyyni.

Toinen samanlainen tuli myöhemmin vastaan, en pysty suutelemaan miestä joka on juuri nuollut peppureikääni :/

Vierailija
7113/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaluni aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos.

Vierailija
7114/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa muutamia kertoja nähty ja vietetty aikaa yhdessä. Mies paljastui todella kunnianhimottomaksi tyypiksi ja kaikesta syytti kaksisuuntaista mielialahäiriötään. Hän ei voinut tehdä sitä, tätä eikä tuota koska kaksisuuntainen. Eikä hänen mielestään edes kannattanut yrittää tavoitella mitään. Puhui varhais-/työkyvyttömyyseläkkeestä ja tyyppi alle 25 v. Pillun saaminen oli hänelle myös kovin tärkeää. 

Sanomattakin selvää että tämä tuttavuus jäi lyhyeksi.  

Vierailija
7115/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa muutamia kertoja nähty ja vietetty aikaa yhdessä. Mies paljastui todella kunnianhimottomaksi tyypiksi ja kaikesta syytti kaksisuuntaista mielialahäiriötään. Hän ei voinut tehdä sitä, tätä eikä tuota koska kaksisuuntainen. Eikä hänen mielestään edes kannattanut yrittää tavoitella mitään. Puhui varhais-/työkyvyttömyyseläkkeestä ja tyyppi alle 25 v. Pillun saaminen oli hänelle myös kovin tärkeää. 

Sanomattakin selvää että tämä tuttavuus jäi lyhyeksi.  

Mielenterveysongelmat ovat vakava juttu, joita kaltaisesi kylmäasenteiset ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä.

Ei kukaan tahallaan ole kunnianhimoton tai työtön. Siellä on aina taustalla mielenterveysongelma. Ymmärrän kyllä, että tällaisen kanssa eläminen on monelle no-no, mutta silti toivoisin positiivisempaa asennetta mitä tulee mielenterveysongelmiin.

Vierailija
7116/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on muuten moni nainen kokenut että miesten tai tiettyjen miesten mikrobikanta ei vaan omalle värkille sovi vaan joka yhdynnästä pukkaa joku tulehdus, hiiva tai vaginiitti. Jostain syystä kroppa vaan hylkii vääränlaista ihmistä, on yleensä myös muuten yhteensopimaton ellei suorastaan viallinen (luonnevika, huono käytös tms.).

Eli jos miehen eritteet eivät saa omaa immuunipuolustusta pillastumaan, kannattaa todellakin ottaa tämä vahvana merkkinä myös ylemmän tason yhteensopivuudesta.

Vierailija
7117/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Vierailija
7118/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Se pippeli pitää pestä, saippualla.

Vierailija
7119/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vuosia sitten miestä jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Kerran sitten jäin hänen luokseen yöksi, ja molemmille oli selvää että saatetaan suhde seuraavalle tasolle. No, eihän siitä mitään tullut. Paljastui että miehellä oli pikkurillini kokoinen vehje, joka ei ottanut eteen, ei sitten millään. Aamulla kun tein lähtöä töihin, kaveri sanoi, että olen kiva nainen mutta pettymys seksissä. Tämä siksi, etten kuulemma osannut käsitellä hänen vehjettään siten, että siihen olisi tullut eloa. Ajattelin (sitä hänelle kuitenkaan sanomatta), että tämä saa jäädä tähän, oli kohtuutonta syyttää minua seksin epäonnistumisesta. Päätin etten ota häneen enää yhteyttä, meni maku kaveriin. Eikös hän viikon päästä soittanut ihmetelläkseen miksen ole soitellut sitten viime näkemän, ei kuulemma suhde toimi tällä tavalla ettei yhteyttä pidetä!

Vierailija
7120/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä asioita tänään on se, että käki ei häirinnyt viime yönä. On ehkä muuttanut tuonne hieman kauemmas. Näin sain nukuttua melko hyvin. Pitsaa tein myös ja onnistui hyvin. 

Huonoja juttuja sitten se, että tein tehtävän näköjään melkoisesti päin seiniä. En oikein sitä osannut tehdä jos vertaa moneen muuhun. Saa nähdä meneekö edes läpi tuo. Samalla tuo tehtävä vie niin paljon aikaa kokeeseen luvulta, että pitää se ehkä siirtää. 

Välillä kaipaan myös paljon jotain huolettomuutta elämääni. Edes jossain mielessä. Jotain iloa. Toki itsestä se paljon on kiinni, mutta ainoa juttelu, kun toisen kanssa on monesti raskaiden asioiden läpikäymistä ja hänen asioidensa käsittelyä niin sitten itse välillä olisi mukavaa keskustella ihan jostain muusta. Musiikista, sarjoista, eri maista tai jopa vaatteista, mutta leppoisa juttelu ja kevyet aiheet eivät oikein ole meidän juttumme olleet ikinä. Näin miten se kaikki nyt muuttuisi. Ei oikein mitenkään. Kaipaan vaan niitä juttuja mitkä saavat itseni hymyilemaan tai jopa nauramaan. Yksinään hymyilen sentään joskus.