Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (7122)

Vierailija
7061/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti naisista tai miehistä kirjoittava halventaa ensisijaisesti itsensä. Sitten aiheen, mistä kirjoittaa, olipa seksiä tai urheilua, ruokaa, puutarhaa...

Onko niin vaikea ymmärtää, että on eri tyylejä? Hyväksyttäviä tai törkeitä. Voi kirjoittaa neutraalimminkin tai jopa kehuen.

Tämä niin totista totta. Vaikea ymmärtää, miksi kauniista asiasta kirjoitetaan rivoja asioita ja niin rumasti.

Jotenkin vierastan tätä, että seksi on nimenomaan kaunis asia. Se on kuin suoraan 60-luvun siveästä terveydenhuollon kirjasta. Ihanaa se toki on, mutta myös eläimellistä ja alkukantaista. Siinä ihminen on lähimpänä muita eläimiä. Himo ja kiima vie ihmistäkin. Niin kuuluu ollakin. Elämä on elämistä varten. Niin kuin Minna Canth sanoi: Mitä vaan kunhan ei nukkuvaa puolikuollutta elämää.

Vierailija
7062/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti naisista tai miehistä kirjoittava halventaa ensisijaisesti itsensä. Sitten aiheen, mistä kirjoittaa, olipa seksiä tai urheilua, ruokaa, puutarhaa...

Onko niin vaikea ymmärtää, että on eri tyylejä? Hyväksyttäviä tai törkeitä. Voi kirjoittaa neutraalimminkin tai jopa kehuen.

Tämä niin totista totta. Vaikea ymmärtää, miksi kauniista asiasta kirjoitetaan rivoja asioita ja niin rumasti.

Jotenkin vierastan tätä, että seksi on nimenomaan kaunis asia. Se on kuin suoraan 60-luvun siveästä terveydenhuollon kirjasta. Ihanaa se toki on, mutta myös eläimellistä ja alkukantaista. Siinä ihminen on lähimpänä muita eläimiä. Himo ja kiima vie ihmistäkin. Niin kuuluu ollakin. Elämä on elämistä varten. Niin kuin Minna Canth sanoi: Mitä vaan kunhan ei nukkuvaa puolikuollutta elämää.

Niin kovin siveää näytellään, mutta ilkeästi käyttäydytään ja kiusataan vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden nimittely ei kyllä kuulu hyviin tapoihin. Ei keneltäkään. Asioista voi olla eri mieltä, mutta henkilökohtaisuuksiin on mielestäni ihan turha mennä. 

Vierailija
7064/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS.fi:ssä on 13 5. ihotautilääkärin haastattelu. Hän kertoo, että ihmiset eivät peseydy kunnolla. Hän neuvoo, että jalat, kainalot, sukuelimet ja pakaravako pitää pestä päivittäin. Muuten tulee ongelmia.

Tämä oli mulle uutta. En tiennyt, ettei kaikki peseydy. Joku on valitellut täällä ihmisten huonosta hygieniasta. Se onkin täyttä totta! 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihminenkin on kuitenkin eläin. Ei ainakaan ole sieni eikä kasvi. Eikä kivi,  vesi tai ilma. Mutta mun mielestä seksi on vähän kuten ruokakin. Jotkut syövät ruokaa nälkäänsä ja jotkut taas nauttivat syömisestä. Jos tarkkoja ollaan, niin voihan jollekin syömishäiriöiselle ruokajutut olla iljettäviä.

Vierailija
7066/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ihmeessä oma hieno agendasi, kun ehdit täällä 365 7.00 - 23.00 päivystää. Hieno on varmaan koulutus? Uskottava on, kun noin "sivistyneesti :(" täällä kirjoitat. Jotain on kohdallasi pahasti vialla, pakkomielteesi lisäksi. Hae apua.

Vierailija
7067/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djankkaaja, olet nyt todella törkeä. Tuot tänne kaikille tiedon itsestäsi. Noiden sanojesi vuoksi sua ei pysty kunnioittamaan etkä ole enää uskottava.

Here here

Nyt näytti taas todellisen luonteensa, kääntynyt on jo aikaa sitten itseään vastaan. Iljettävää käytöstä, oksettavaa luettavaa.

Vierailija
7068/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Muiden nimittely ei kyllä kuulu hyviin tapoihin. Ei keneltäkään. Asioista voi olla eri mieltä, mutta henkilökohtaisuuksiin on mielestäni ihan turha mennä. 

Nimittely puolin toisin. Koko ajan haukutaan ja nimitellään kummassakin joukkuessa.

Vierailija
7069/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintoja täältä. Miksi toisessa lauseessa vaaditaan toisilta hyvää käytöstä ja seuraavassa sitten pilkataan muita. Koko ajan. Pata kattilaa soimaa tilanne.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja täältä. Miksi toisessa lauseessa vaaditaan toisilta hyvää käytöstä ja seuraavassa sitten pilkataan muita. Koko ajan. Pata kattilaa soimaa tilanne.

Ja ketäs minä nyt olen pilkannut?

Vierailija
7071/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Toinen haukkuu p@skaämmäksi ja toinen mielisairaaksi, ällöksi, törpöksi.  Koko ajan haukkuvat toisiaan nämä riitapukarit.

Vierailija
7072/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartolassa d tunnetaan Paskaämmä   "lempinimellä" . Niin moni on häneen suivaantunut lopullisesti. 

Millähän nimellä sinua pilkataan? Voin vain arvailla... oh my God

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Toinen haukkuu p@skaämmäksi ja toinen mielisairaaksi, ällöksi, törpöksi.  Koko ajan haukkuvat toisiaan nämä riitapukarit.

Jos riitapukarit haluavat tapella keskenään, niin miksi muiden pitäisi puuttua heidän keskinäiseen riitaansa? Mutta joo...tunnistan ilmiön kyllä. Olen aiemminkin kertonut Meilahden sairaalan välinehuoltokeskuksesta. Kamalin työpaikka, missä ikinä olen ollut. Onneksi sijaisuus kesti vain kuukauden. Siellä oli just riitapukareilla sellainen ajatusmaailma, että työkavereiden muka piti valita, kumman puolelle asettuu. Ei ollut sopivaa, että ei asettunut kummankaan puolelle vaan hoiti vaan omat hommansa ja sitten lähti työpäivän jälkeen kotiin. Mulle tarjottiin kasarilla sinne monesti lisää sijaisuuksia, mutta siihen paikkaan en mennyt koskaan uudelleen. Jos naapurini Virtanen haluaa jatkuvasti riidellä naapurini Mäkisen kanssa, niin mun puolestani riidelkööt, kunhan eivät yritä sotkea mua omiin riitoihinsa.

Vierailija
7074/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Djankkaaja, olet nyt todella törkeä. Tuot tänne kaikille tiedon itsestäsi. Noiden sanojesi vuoksi sua ei pysty kunnioittamaan etkä ole enää uskottava.

Here here

Nyt näytti taas todellisen luonteensa, kääntynyt on jo aikaa sitten itseään vastaan. Iljettävää käytöstä, oksettavaa luettavaa.

Jank, jank, jank...

Ja vielä pari sivua ehtii ennen yötä :(

Vierailija
7075/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keneltäkään. Tämä on hyvä ohje. 

Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin.... mä olen NIIIIIIN iloinen nyt. Ostin aikoinaan - siis ennen näitä tekonivelleikkauksia - itselleni polviortoosiin. Ei mikään urheiluliikkeen polvituki vaan useamman satasen maksanut apuväline. Luulin heittäneeni sen tekonivelleikkausten jälkeen roskiin, mutta olinkin antanut sen mun siskolleni. Hän toi sen mulle äsken takaisin. Kävi myös kaupassa ostamassa mulle paahtoleipää ja Kyylälle pussin katkarapuja.

Vierailija
7077/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää illan Euroviisut. Saas nähdä kuinka Suomen käy!

Vierailija
7078/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään aiheet täällä ei haittaa. Hypin yli, jos ei kiinnosta. En nimittele ketään.

Rasittavaa on, kun yksi kirjoittaja häiriköi keskusteluja piikittelemällä muita kirjoittajia. Jos kirjoitat vahingossa jotain, mistä hän suuttuu, hän ei jätä rauhaan. Pelle Miljoona -juttu oli hyvä esimerkki.

Näkee vainoharhaisesti arvostelua joka paikassa.  Muiden pitäisi sitten rajoittaa viestit sen mukaan, ettei hänen mielensä pahoitu. Käytännössä tämä johtaisi siihen, että kirjoittaa  voisi vaan ruuanlaitosta ja kukkien hoidosta. 

Tilanne on ihan sairas. 

Niin totta tämä!

Vierailija
7079/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna miäs ei tee muuta kuin piereskelee, makas sohvalla ja syä älyttömiä määriä banaaneja.

Vierailija
7080/7122 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna miäs ei tee muuta kuin piereskelee, makas sohvalla ja syä älyttömiä määriä banaaneja.

Onko apina?