Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (6664)
Aurinkoisia aamun ajatuksia ja virkistävää viikonloppua kaikille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo istuttanut/kylvänyt jotain puutarhaanne? Laitoin vasta orvokit ruukkuun, muuta en vielä yöpakkasten vuoksi ole tehnyt.
Olis kyllä hyvä että sää lämpiäis niin pääsis tositoimiin ulos vihdoinkin.
Varo saat haukkumisryöpyn ja ajon räväköihin! Täällä ei seksiviestejä suvaita. Positiivista että etsit uusia tuulia virkistämään seksielämää. Respektiä! Varo punkkeja ja käärmeitä. Alastomaan ihoon nekin ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoritie on kuuma. Oi nuoruus, oi hulluus. 1980
"Sisko tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma..."
P. Miljoonan räkäinen ääni sopii niin hyvin tähän. Pelle on jo seitsemänkymppinen, Intian aika on ohi, Pelle asettunut Uudellemaalle. Niin maailma muuttuu.
Ei ole enää moottoritietkään kuumia. Uraa ja kuoppaa piisaa, tietyöt etenee verkkaisesti. Biisikin on päivitetty. Ismo Leikola laulelee youtubessa:
"Sisko tahtoisin mennä, mutta moottoritie on kesken..."
Ootpa ilkeä.
Miten? Ei ollut tarkoitus. Kerro lisää.
Minäkään en ollenkaan ymmärtänyt, että mikä muka tuossa viestissäsi oli ilkeää. Moottoritie on kuumasta on kyllä keksitty uusia hauskoja versioita. - eri
En kyllä minäkään. "Räkäinen" kuvaa hyvin Pellen ääntä, se ole mikään loukkaus. Mitähän ynnä muuta sellaista tuossa oli, yksi osuva adjektiivi, mistä myötäloukkaantujat vetävät hernesopat nenään. Ilmeisesti 40 vuoden sopankeittäminen jatkuu...
Tällä kertaa jankkaus asiasta kesti 1 h 20 min. Kielenkäyttö oli ala-arvoista ja hyökkäävää. Tunnekuohuiselle reaktiolle ei ollut mitään järkevää perustetta. Samanaikaisesti ketjussa käytiin muuta, asiallista keskustelua. Djankkaajaksi nimitetty ei ollut mukana jankkauksessa. Johtopäätös: Trollit, djankkaajat, ihmemiehet ym. eivät ole syyllisiä jankkaukseen. Jankkaajat pitivät itse yllä jankkausta, vaikka heidän piikittelyynsä ei vastattu.
Yliaktuaari työnsä äärellä:( mistä sinä muka tiedät, ketkä täällä jankkaa?
Perjantain suunnitelma: nada
Katsotaan, mitä päivä tuo tullessaan
Aurinkoinen, lämmin päivä edessä, sopiva lukutuokioon parvekkeen sohvalla, menossa Edith Piafin elämänkerta.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen, lämmin päivä edessä, sopiva lukutuokioon parvekkeen sohvalla, menossa Edith Piafin elämänkerta.
Mulla on ollut pitkään kesken Denise Rudberg: Kolmen kohtalokas leikki. Dekkari, joka ei vaan jaksa innostaa, mutta olen päättänyt lukea loppuun. Olen puolessa välissä jo.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoisia aamun ajatuksia ja virkistävää viikonloppua kaikille ;)
Samoin sinulle ja kaikille. Päivän miete:
Pisara murtaa kiven, tuuli taivuttaa puun, lempeys lauhduttaa vihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pitkään kesken Denise Rudberg: Kolmen kohtalokas leikki. Dekkari, joka ei vaan jaksa innostaa, mutta olen päättänyt lukea loppuun. Olen puolessa välissä jo.
Ei kaikki kirjat aina iske, minä jätän suosiolla kesken. Sitten on kirjoja, joita luen aina uudestaan, lähes joka kesä Mary Higgings Clarkit ja Robin Cookit, ne on jo traditio, vaikkei ne niin lukemista "vaadi", ovat lähinnä mieleen palauttamista samoin kuin Conn Igguldenin Valloittaja-sarja, Tsingis jaksaa kiinnostaa kerta toisensa jälkeen! Igguldenin Keisari-sarja jatkoi kiinnostaa vain yhden lukukerran, onneksi en ostanut heti omaksi.
Lainaan aina ekaksi kirjastosta ja jos tykkään kirjasta niin paljon, että sen voi lukea uudelleen, hankin sen omaan kirjahyllyyni.
Lukemisiin!
Sisältä katsottuna ilma näytti lämpimältä ja niinpä lähdin taas liian kevyessä vaatetuksessa pyörällä asioille. Hanskat sentään älysin laittaa!
Ei muistettu ostaa aamukahvipullaa-!!- joten mies aikoo leipoa piirakan.
Laputettuna ostettiin luomumunia kaksi kennoa joten heti niille tulee käyttöä.
Minulla suunnitelmissa lisäillä multaa sisäkukille vihdoinkin, tarkenee kuistilla tehdä.
Rattoisaa viikonlopun odotusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoritie on kuuma. Oi nuoruus, oi hulluus. 1980
"Sisko tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma..."
P. Miljoonan räkäinen ääni sopii niin hyvin tähän. Pelle on jo seitsemänkymppinen, Intian aika on ohi, Pelle asettunut Uudellemaalle. Niin maailma muuttuu.
Ei ole enää moottoritietkään kuumia. Uraa ja kuoppaa piisaa, tietyöt etenee verkkaisesti. Biisikin on päivitetty. Ismo Leikola laulelee youtubessa:
"Sisko tahtoisin mennä, mutta moottoritie on kesken..."
Ootpa ilkeä.
Miten? Ei ollut tarkoitus. Kerro lisää.
Minäkään en ollenkaan ymmärtänyt, että mikä muka tuossa viestissäsi oli ilkeää. Moottoritie on kuumasta on kyllä keksitty uusia hauskoja versioita. - eri
En kyllä minäkään. "Räkäinen" kuvaa hyvin Pellen ääntä, se ole mikään loukkaus. Mitähän ynnä muuta sellaista tuossa oli, yksi osuva adjektiivi, mistä myötäloukkaantujat vetävät hernesopat nenään. Ilmeisesti 40 vuoden sopankeittäminen jatkuu...
Tällä kertaa jankkaus asiasta kesti 1 h 20 min. Kielenkäyttö oli ala-arvoista ja hyökkäävää. Tunnekuohuiselle reaktiolle ei ollut mitään järkevää perustetta. Samanaikaisesti ketjussa käytiin muuta, asiallista keskustelua. Djankkaajaksi nimitetty ei ollut mukana jankkauksessa. Johtopäätös: Trollit, djankkaajat, ihmemiehet ym. eivät ole syyllisiä jankkaukseen. Jankkaajat pitivät itse yllä jankkausta, vaikka heidän piikittelyynsä ei vastattu.
Yliaktuaari työnsä äärellä:( mistä sinä muka tiedät, ketkä täällä jankkaa?
Perjantain suunnitelma: nada
Katsotaan, mitä päivä tuo tullessaan
Perjantain suunnitelma: naida.
Minullakin pitää olla a i n a aamukahvin kanssa pullaa. Ja pitää ottaa reilu ensikupillinen kahvia, kun toinen kupillinen ei maistu niin hyvältä. Maitoa ja sokeria laitan kahviin, niin avot.
Kun kerrotte lukemistanne kirjoista, niin onkohan Ressu saanut kirjoitettua jo valmiiksi ihailemansa Helinä Sanahelinän elämäkerran...?
Hyvää perjantaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo istuttanut/kylvänyt jotain puutarhaanne? Laitoin vasta orvokit ruukkuun, muuta en vielä yöpakkasten vuoksi ole tehnyt.
Tositoimiin ulos? Makkarissa, autossa ja teltassa oon seksiä harrastanut. Eikö ulkona tuu hyttyset yms. häiritsemään? Kerro vinkkisi.
Yhteen aikaan oli joku innostus vallalla tositoimiin ulkona. Kävelin yhden puiston läpi töihin, niin yhtenä aamuna oli pariskunta täydessä touhussa nurmikolla puistokäytävän vieressä, puun alla. Mietin ensin, että kääntyisin takaisin, mutta kiertotie olisi ollut niin pitkä, että lisäsin vaan vauhtia. Kävelin sitten kylmän rauhallisesti tämän huokailevan ja voihkivan parin ohi. Tahallaan varmaan halusivat olla näytillä. Kukin tyylillään.
Minä olisin mennyt ihan viereen katsomaan, piruuttani. Olisiko tahti kiihtynyt vai lopahtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo saat haukkumisryöpyn ja ajon räväköihin! Täällä ei seksiviestejä suvaita. Positiivista että etsit uusia tuulia virkistämään seksielämää. Respektiä! Varo punkkeja ja käärmeitä. Alastomaan ihoon nekin ihastuu.
Meillä on punkkitarkastus joka ilta. Alasti tutkimme toisemme tarkasti sentti sentiltä. Viime kesänä mieheltä löytyi kahdesti kiinni pureutunut punkki nivusista ja alavatsasta. Kiva tapa ja usein johtaa hellyyteen lopuksi. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tositoimiin ulos? Makkarissa, autossa ja teltassa oon seksiä harrastanut. Eikö ulkona tuu hyttyset yms. häiritsemään? Kerro vinkkisi.
Yhteen aikaan oli joku innostus vallalla tositoimiin ulkona. Kävelin yhden puiston läpi töihin, niin yhtenä aamuna oli pariskunta täydessä touhussa nurmikolla puistokäytävän vieressä, puun alla. Mietin ensin, että kääntyisin takaisin, mutta kiertotie olisi ollut niin pitkä, että lisäsin vaan vauhtia. Kävelin sitten kylmän rauhallisesti tämän huokailevan ja voihkivan parin ohi. Tahallaan varmaan halusivat olla näytillä. Kukin tyylillään.
Minä olisin mennyt ihan viereen katsomaan, piruuttani. Olisiko tahti kiihtynyt vai lopahtanut?
Sut olis pyydetty mukaan tai rytmiä taputtamaan.
Luin juuri Jenny Colganin Koti meren rannalla. Helppolukuinen parissa yössä luettu, mutta sisältö liikaa feelgoodia mulle. Haluan räväkämpää luettavaa! Kun elämä on jo liian tasaista. Nyt aloitan Kaisu Tuokon Pimeän hetket -kirjaa. Kristiinankaupunkiin sijoittuva alkuosa Eevi Mantereen lukioajasta ja tyttöjen elämästä 1990. En odota hurmiota tästäkään lukukokemuksesta. Kunhan ajankulua. En osta koskaan omaksi, lainaan kaikki, koska luen 3 -
4 kirjaa viikossa. Turhaa täyttää kotia kertaluettavalla.
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri Jenny Colganin Koti meren rannalla. Helppolukuinen parissa yössä luettu, mutta sisältö liikaa feelgoodia mulle. Haluan räväkämpää luettavaa! Kun elämä on jo liian tasaista. Nyt aloitan Kaisu Tuokon Pimeän hetket -kirjaa. Kristiinankaupunkiin sijoittuva alkuosa Eevi Mantereen lukioajasta ja tyttöjen elämästä 1990. En odota hurmiota tästäkään lukukokemuksesta. Kunhan ajankulua. En osta koskaan omaksi, lainaan kaikki, koska luen 3 -
Kertaluettavia ei juu kannata omaksi hankkia, eikä mulla itse asiassa edes ole sitä mainitsemaani varsinaista, oikeaa kirjahyllyä, onpahan vaan 20-30 kirjaa askarteluhuoneen varastohyllyssä kaiken muun ajankulun keskellä.
Kai sulla esim. runo- , luonto- tms kirjat on ihan omina?
Se Piafin lukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertaluettavia ei juu kannata omaksi hankkia, eikä mulla itse asiassa edes ole sitä mainitsemaani varsinaista, oikeaa kirjahyllyä, onpahan vaan 20-30 kirjaa askarteluhuoneen varastohyllyssä kaiken muun ajankulun keskellä.
Se Piafin lukija.
Muutama Eino Leinon runokirja. Ei muita. Olen minimalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Piafin lukija.
Muutama Eino Leinon runokirja. Ei muita. Olen minimalisti.
Mulla on ehkä 50 romaania, osaa luen uudestaan ja uudestaan, vuosien varrella. Runokirjoja on lisäksi ehkä 20, niihin palaan yhä uudestaan.
Pitkän avoliiton päätin, koska avovaimoni koki että hänen pitää opettaa minulle parisuhdetta. Terapiassakin kävimme, mutta mikään ei auttanut. Hän ajatteli että parisuhteelle on vain yksi ainoa sapluuna, jonka hän tietää ja minä en. En jaksanut kuunnella enää tuhannetta kertaa "mut ku sä et ymmärrä" -parahdusta.
Vierailija kirjoitti:
Varo Pelle, karttakepillä sormille tulee ex-fani D antamaan. Pettyi kun ootkin ope, ellei peräti vihattu Äikkä! Miten d tulee tämän kestämään. Äitini sanoin: " Sitä sanaa ei ihminen sano, joka ei eteen kierry!" Nolottaako edes?
No mihin tämä nyt liittyi ykskaks yllättäen? Tahdotko kisailua?