Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei matkusta kotikaupunkiisi varta vasten ensitreffille. Miten reagoit?

Vierailija
30.09.2026 |

Otsikossa oleellinen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mikset itse matkusta hänen kaupunkiinsa? Tai miksette sopisi tapaamista matkan puoli väliin? Silloin molempien tulisi nähdä vaivaa liikkuakseen kohden.

Vierailija
2/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos treffit menevätkin vituiksi tai muuten huomaatte että ette sovi toisillenne? Fiksu ei ala riskiä ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos treffit menevätkin vituiksi tai muuten huomaatte että ette sovi toisillenne? Fiksu ei ala riskiä ottamaan.

Tai sitten tulee oharit.

Vierailija
4/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitten sen enempää tarvitse tutustua.

Ja tuskin se sitten muuttaisi minun kotikaupunkiini jatkossakaan. Itse en taas muuta muualle, joten miksi edes sovittaisiin mitään treffejä. Taas on tehty ongelma olemattomasta.

Vierailija
5/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tulee oharit.

Yks syy mikä on tehnyt oman kumppanin löytämisestä vaikeaa on, että omalla kotiseudullani ei ole juurikaan oman ikäluokkani naisia sinkkuna. - Ja vaikka olen seurannut esim. joskus tosi-tv sarjaa 90 päivää morsisammena, missä osa minun mieletäni vähän yksinkertaiemmiltakin vaikuttavista miehistä  (. ikäänkui itse olsin sen parempi ja tai fiksumpi) on onnistunut hämmästyttävällä tavalla saamaan naisen lentämään heidän luokse satojen tai jopa tuhansien kilometrein päästä.

Itse en tiedä miten hurmaisin ja ihastuttaisin omilla höpinöilläni ja kuvillani ketään naista niin, että voisin kutsua hänet luokseni. Tai ylipäätään niin, että saisin hänet uskomaan, että hän ottaisi minut tosissaan, eikä ajattelisi minun olevan vain epätoivoinen reppana tai vähintään seksiä odottava ja tai vaativa pervo jos itse luaputuisin matkustamaan häne luokseen, vähintään satojen kilometrien päähän

Mutta joo. Jos leikitään ja haaveillaan, että joskus vielä saisin vaikka sitten netin kautta mahd. treffata nainen ja välimatkaa meillä olisi tosiistamme pidemmälti, tarkoitan vähntään useampi  satakilometriä, niin oma ajatuskeni saattais olla, että tuolloin voitaisiin sopia treffit (a) julksielle paikalle ja (b) mahd. paikkaan, joka sijaitsisi paikassa, jonne molemmat matkaisivat, eikä ensitrettit olsi kummankaan, ainakaan välittömässä läheisyydessä.   

Vierailija
6/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tulee oharit.

Yks syy mikä on tehnyt oman kumppanin löytämisestä vaikeaa on, että omalla kotiseudullani ei ole juurikaan oman ikäluokkani naisia sinkkuna. - Ja vaikka olen seurannut esim. joskus tosi-tv sarjaa 90 päivää morsisammena, missä osa minun mieletäni vähän yksinkertaiemmiltakin vaikuttavista miehistä  (. ikäänkui itse olsin sen parempi ja tai fiksumpi) on onnistunut hämmästyttävällä tavalla saamaan naisen lentämään heidän luokse satojen tai jopa tuhansien kilometrein päästä.

Itse en tiedä miten hurmaisin ja ihastuttaisin omilla höpinöilläni ja kuvillani ketään naista niin, että voisin kutsua hänet luokseni. Tai ylipäätään niin, että saisin hänet uskomaan, että hän ottaisi minut tosissaan, eikä ajattelisi minun olevan vain epätoivoinen reppana tai vähintään seksiä odottava ja tai vaativa pervo jos itse luaputuisin matkustamaan häne luokseen, vähintään satojen kilometrien päähän

Mutta joo. Jos leikitään ja haaveillaan, että joskus vielä saisin vaikka sitten netin kautta mahd. treffata nainen ja välimatkaa meillä olisi tosiistamme pidemmälti, tarkoitan vähntään useampi  satakilometriä, niin oma ajatuskeni saattais olla, että tuolloin voitaisiin sopia treffit (a) julksielle paikalle ja (b) mahd. paikkaan, joka sijaitsisi paikassa, jonne molemmat matkaisivat, eikä ensitrettit olsi kummankaan, ainakaan välittömässä läheisyydessä.   

En jaksanut lukea.

Vierailija
7/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suostu matkustamaan ensitreffeille, ei tällaisesta (ilmeisesti) pitemmän matkan treffailusta tule tulemaan yhtään mitään. Pätee molemmin päin tuo matkustamisasia.

Vierailija
8/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sen ja estän, tietenkin. Mullahan näitä osumia riittää.

Vierailija
9/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nykyinen kumppani tuli toiseen maahan. joten kyllä, olisi minulle deal-braker. Toki sen jälkeen olen reissannut myös itse hänen maahansa.

Vierailija
10/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee saanut viimein osuman ja nyt sillä ei ole bussirahaa eikä autoa :DDDDD

Kuule ap, ilman rahaa et deittaile. Ilman rahaa ei aikuinen elä. Seksiä ei harrasteta ilman rahaa koska ehkäisykin maksaa, eikä sen kustantaminen ole pelkästään naisen velvollisuus vaan yhtälailla sinun.

Vierailija
11/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakiin että olen ajanut viimeisen viiden vuoden aikana yli 1500 km vain huomatakseni että nainen ei saavu paikalla vaikka varta vasten hä tä olen ajanut katsomaan niin en aja enää yhdenkään naisen takia 

Vierailija
12/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi riittää rohkeus siihen että deittailee livenä eikä sekaannut noihin huijaussovelluksiin joiden tarkoitus on vain roikuttaa inseleitä siellä lypsettävinä kaikesta datastaan.

Vierailija
13/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä meillä sitten ne treffit olisi? Ajatteleeko mies että naisena juoksen hänen perässään?

Vierailija
14/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoiduithan ap maksamaan puolet kuluista?

Vierailija
15/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lakiin että olen ajanut viimeisen viiden vuoden aikana yli 1500 km vain huomatakseni että nainen ei saavu paikalla vaikka varta vasten hä tä olen ajanut katsomaan niin en aja enää yhdenkään naisen takia 

Tämä.

Vierailija
16/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tulee oharit.

En jaksanut lukea.

Sekin tekee treffailusta, korjaan etenemisestä parisuhteeseen vaikeaa, että osalta -niin naisista kuin miehistä-. tuntuu puuttuvan kokonaan kärsivällisyys ja kärjistäen  tavanomaisinkin huomaavaisuus.  

Vierailija
17/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten epätoivoinen ja itsetuntemusta vailla olet? Käyt koko ajan jossain treffeillä, ja vieläpä kaukana. 

Vierailija
18/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä meillä sitten ne treffit olisi? Ajatteleeko mies että naisena juoksen hänen perässään?

Miksi kenenkään pitäisi juosta sinun perässä?

Vierailija
19/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit eikä suostu tulemaan. Asia olisi minulle harvinaisen selvä, etti kysymys ole minulle oikeasta ihmisestä.

Vierailija
20/31 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on viisainta keskittyä sellaiseen kumppaniehdokkaseen, joka on kykenevä ja halukas tapaamaan sinut, ja pystyy näkemään sen vuoksi myös vähän vaivaa. Mutta älä tee ohareita! Niinkuin tässä ketjussakin on mainittu, arvosta sitä, jos toinen tulee sinua matkan takaa tapaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi