Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5800)

Vierailija
5501/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pyhähuomenta oravaiset :)

Eipä mulla muuta

Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä. 

Tuolta lällättelijältä puuttuu sosiaalisten tilanteiden taju. Hän joko yrittää olla hauska, ärsyttää tahallaan, on oikeasti noin tyhmä tai sitten hän on jäänyt vaille rakkautta ja oikeaa hellittelyä, kun pitää hakea sitä nimettömiltä ketjulaisilta.  Noinhan rakastuneet tai vanhemmat puhuvat lapsilleen. Eivät tuntemattomat toisilleen.  Tämä on rajatonta käytöstä, jota tapaa kehitysvammaisilta tai vielä keittymättömiltä lapsilta.

Hän ei siedä yhtään nimittelyä,  mutta nimittelee toisia jatkuvasti, huono itsetunto kaiken sivistymättömyyden lisäksi.

Vierailija
5502/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä. 

Tuolta lällättelijältä puuttuu sosiaalisten tilanteiden taju. Hän joko yrittää olla hauska, ärsyttää tahallaan, on oikeasti noin tyhmä tai sitten hän on jäänyt vaille rakkautta ja oikeaa hellittelyä, kun pitää hakea sitä nimettömiltä ketjulaisilta.  Noinhan rakastuneet tai vanhemmat puhuvat lapsilleen. Eivät tuntemattomat toisilleen.  Tämä on rajatonta käytöstä, jota tapaa kehitysvammaisilta tai vielä keittymättömiltä lapsilta.

Eilen illalla joku oli vastannutkin hänelle. Diagnoosi: typerys ja rajaton. Ne hän on taas tänään osoittanut  todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Mun mielestä ärsyttää tahallaan, hakee riitaa aina, nyt on tämä lällätys. 

Vierailija
5504/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Eilen illalla joku oli vastannutkin hänelle. Diagnoosi: typerys ja rajaton. Ne hän on taas tänään osoittanut  todeksi.

Muistan. Nimitteli kirjaa lukevaa. Miehet ei ainakaan siedä tuollaista feikkihattaraa. Kiusallista se on muillekin.

Vierailija
5505/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Muistan. Nimitteli kirjaa lukevaa. Miehet ei ainakaan siedä tuollaista feikkihattaraa. Kiusallista se on muillekin.

Kiusallista ja omituista. Onko hänen elämänsä tyhjää, ei ole rakasta jolle höpötellä kotona, niin pitää anella täällä huomiota ja puhua rakkauskieltä.

Vierailija
5506/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)

Nimenomaan, itselleen pitää nauraa ja saa nauraa. Se on tervettä ja hauskaa. Muille nauraminen vaatii sosiaalista silmää, empatiaa ja tilannetajua. Kaikilla sitä ei ole. 

Vierailija
5507/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen iltaisin sitä Tarkan kirjaa Saarikoskesta. Ensin se elämänmeno hätkähdytti. Nyt olen tottunut. Olen ruvennut ajattelemaan, että elämähän on elämistä varten. Onko se eletty, jos se menee rutiinien hoidossa eikä elämän suuntaa uskalla muuttaa koskaan. Ehkä pitää elää vähän kuin yhden kaupan mainoksessa "viimeistä kesäpäivää". Ei nyt holtittomaksi heittäytyen, mutta muuten. Kuolevien rinnalla kulkijat kertoo, että ihminen ei kadu kuolinvuoteella sitä, minkä teki, vaan sitä, minkä jätti tekemättä. 

Mitä haluaisitte tehdä elämässä, jos mitään rajoituksia ei olisi? Minä haluaisin asua vuoden Pariisissa, jossain pienessä kattohuoneistossa, jonka ruutuikkunasta olisi näkymä kaupungin ylle. Siellä kävelisin katuvilinässä ja istuisin kahviloissa seuraamassa ihmisvilinää. 

Minä tahtoisin tällä hetkellä ehkä ostaa pikkutalon Itä-Suomesta. Jostain todella syrjästä jonkun pienen vaaran läheisyydestä. Siellä puutarhan hoitoa ja muuta hommaa. Se olisi paikka missä lepuuttaa huonoja hermojaan. Mummuni jo totesi ollessani nuori, että P:llä on huonot hermot (tarkoitti siis sitä mielenterveydelllisesti, kun olin huolestunut ja levoton tms). Ei vaan ymmärtänyt vanhempien vaikutusta (heidän riitotaan, kotimme levottomuutta) sekä minun ikäviä kokemuksia koulussa. Tällä kaikella vaikutusta siihen millainen olin ja olen nytkin. Yhdistettynä persoonaani muuten. Jaaha synkäksi meni tämäkin :) 

Kattohuoneisto Mont Martella, hämyinen kaurismäkiläinen tunnelma, hämähäkin seitti nurkassa, puoliksi palanut kynttilä viinipullossa, steariinin valumat kyljissä. pino kirjoja jalkapuolella seinään tuetulla tuolilla...

Metsän keskellä harmaa pieni tupa perunamaan ja puron välissä, vinttikaivo keskellä pihaa, kirjava kukko ja kaksi kanaa, aamun hämyssä kärrypolkua pitkin tinkimaitoa, mustikka mättäältä ja satakielen kujerrus...

Unelmia...

Ei uskallusta...

...ainakaan minulla :(

TT

Ihana kuvaus...

Tuonne toivoisin kutsua kylään koska vaan :)

Joko on tiskattu ?

L. O.

Vihreällä sohvalla vielä majailen, tulikin laitettua roppakaupalla 'rahaa pankkiin' kun heräsin vasta tunti sitten, yllätyin itsekin kelloa katsoessani.

Mikä yllätti vieläkin enemmän, olin niin nopea aamurutiineissani, että sain kaksi! mukillista kuumaa kahvia, tänään 'Dementia* oli hitaampi kuin minä!

Muutaman astian sotken vielä ruokaillessa joskus iltapäivän puolella, isken käteni saippuaveteen sitten iltasella, jos iskee inspiraatio ;) 

Tiskejä ei sais "hillota", tiskihillo ei sovi lettujen eikä pannukakkujen, edes ålantilaisten kanssa!

TT

Vierailija
5508/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttelu on hauskaa, ei mitään "rakkauskieltä" Onneksi moni osaa. Joku on siinäkin lajissa ilkeä, ei hauska. Taitolaji.

Riitti ikävät ilkeilyt

Tsau

Vierailija
5509/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Kiusallista ja omituista. Onko hänen elämänsä tyhjää, ei ole rakasta jolle höpötellä kotona, niin pitää anella täällä huomiota ja puhua rakkauskieltä.

Omien puheiden mukaan sillä on mies, mutta se ei asu sen kanssa vaan kaupungissa.  Ymmärrän, ettei voi asua sen kanssa. Mutta onko tämäkään totta, voi olla ihan yksinäinen  ja siksi kirjoittelee tuollasta skeidaa.

Vierailija
5510/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)

Kenen mielestä tämä on huumoria?

Vierailija
5511/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä tämä on huumoria?

Sen, joka ei ymmärrä eroa keskenkasvuisen petterin ja typerän hullun välillä. On hiukan eroa millä sanoilla kirjoittajia kuvataan :(

Vierailija
5512/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Täällä on tosi monta hassuttelijaa, eihän se juttu muuten kantaisi.

Vierailija
5513/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa taas omituista menoa heti aamutuimaan täällä!

Lunta tullut yöllä aika reilusti. Kova tuuli, muutama lämpöaste. Saa nähdä viitsiikö ulkoilla tänään, onneksi eilen tehtiin pitkä kävelylenkki.

Onneksi on pino kirjoja yöpöydällä odottamassa ja kirjastoon neljä varaamaani tulossa.

Minun lapsuudenhaaveeni on toteutunut- saa lukea mielinmäärin ja syödä hyvää.

Toivottavasti teillä muillakin on elämässä hyviä asioita vaikka joittenkin jankkareiden kohdalla sitä epäilen.

Vierailija
5514/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Sinulta puuttuu sosiaalisten tilanteiden raju jos vedät herneen nenään jostain sanasta täällä ja suutut siitä. Olet tainnut itse jäädä ilman rakkautta ja hellyyttä, kun reagoit niin vahvasti tähän asiaan. Paljastat vaan oman elämäsi epäkohdat Sen vuoksi sinua harmittaa muiden viestit täällä. Sinä et myös itse pidä rajoja itsellesi, kun kirjoitat mitä sattuu itsekin. Rajoita myös omaa käytöstäsi. Sivusta. 

Vierailija
5515/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta

Täällä on tosi monta hassuttelijaa, eihän se juttu muuten kantaisi.

Eipä ole, d näyttelee ja vastaa itselleen!

Vierailija
5516/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ilkeilee koko aamun. Ei osaa hassutella. Tosi tyhmää.

Vierailija
5517/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli juttua ahvenanmaalaisesta pannukakusta. Minäpä sitä tekaisin pienen annoksen, kun tykkään kokeilla uusia ruokaohjeita.  Sitä mannapuuroversiota, luumukiisseliäkin tein.  Hyvää on!

Laiskuus välillä vaivaa, mutta se mikä kiinnostaa, onnistuu joskus nopeastikin. 

Varmuuden vuoksi kerron vielä senkin, että syön elääkseni ja olen normaalipainoinen :)

P.s. Pähkinöitä syön minäkin, miehelleni sanon usein, että tässä on päivän pähkinät (pieni kourallinen).

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Vierailija
5518/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sinä myös tarttumalla johonkin sanaan ja viestiin täällä haet itsekin huomiota. Jankkaat aiheesta ja haluat vaan huomiota itsellesi myös. Jos et haluaisi huomiota niin ohittaisit jonkun viestin, mutta haluat huomiota niin sitten tartut asiaan.

Vierailija
5519/5800 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä ilkeilee koko aamun. Ei osaa hassutella. Tosi tyhmää.

Joo. Keskustelee itsensä kanssa, komppaa omia kirjoituksiaan. Vähänkö säälittävää.

Ei kiinnosta!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa taas omituista menoa heti aamutuimaan täällä!

Lunta tullut yöllä aika reilusti. Kova tuuli, muutama lämpöaste. Saa nähdä viitsiikö ulkoilla tänään, onneksi eilen tehtiin pitkä kävelylenkki.

Onneksi on pino kirjoja yöpöydällä odottamassa ja kirjastoon neljä varaamaani tulossa.

Minun lapsuudenhaaveeni on toteutunut- saa lukea mielinmäärin ja syödä hyvää.

Toivottavasti teillä muillakin on elämässä hyviä asioita vaikka joittenkin jankkareiden kohdalla sitä epäilen.

Täällä ei ole lunta,  mutta tuulee tosi kovaa.  Mietin,  kävisikö kaupassa vai menisikö vasta huomenna.  Jos menen tänään,  koko huomisen voisi käyttää siivoamiseen.  Voisi tietysti siivota tänään,  mutta äidillä oli tapana sanoa,  että pyhän työllä ei ole siunausta.  Nyt,  kun kaikki viikonpäivät on vapaapäiviä,  ei ole tarvetta siivota just sunnuntaina.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi