Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.
Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68
D on tänään N68. Ettäs kehtaat taas.
Lueppa nyt uudelleen nuo viestit. Nimen omaan toisin päin. Tuo n68 toi vaan esille että doris haastaa riitaa, taas. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.
Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68
Lueppa nyt uudelleen nuo viestit. Nimen omaan toisin päin. Tuo n68 toi vaan esille että doris haastaa riitaa, taas. Sivusta
N68 luuli minun nostaneen tänään eilisiä riidan aiheita, hän siis luuli MINUA Dorikseksi, kuinka väärässä voikaan ihminen olla?
TT
Kirjoitinkin tuohon, että muistan sinut aiemmasta ketjusta jo aikoinaan. Sinulla on käärmeitä ja teet timanttitöitä ja kirjoitit timanttityttö nimimerkillä.
Toisaalta täällä nyt luullaan mitä vaan. Joku luuli sinua Dorikseksi ja vielä myöhemmin tuota N68 nimimerkkiä myös Dorikseksi. Minä kai olen seuraava Doris sitten. - P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N68 luuli minun nostaneen tänään eilisiä riidan aiheita, hän siis luuli MINUA Dorikseksi, kuinka väärässä voikaan ihminen olla?
TT
Kirjoitinkin tuohon, että muistan sinut aiemmasta ketjusta jo aikoinaan. Sinulla on käärmeitä ja teet timanttitöitä ja kirjoitit timanttityttö nimimerkillä.
Toisaalta täällä nyt luullaan mitä vaan. Joku luuli sinua Dorikseksi ja vielä myöhemmin tuota N68 nimimerkkiä myös Dorikseksi. Minä kai olen seuraava Doris sitten. - P
Kiitos viestistäsi, se rauhoitti mieltä.
Eihän tätä pitäisi vakavasti ottaa, mutta meinas jo ruveta kiehumaan yli ;)
Jatketaan huomenna, nyt keskityn snookkeriin, toivottavasti en nukahda ennen viimeistä pussitusta. Ehkä ei sitä vaaraa, tuntuu tulevan jännä, tasaväkinen peli. Naapureitani ajatellen on kuulokkeet korvilla, kun kestää varmaan yli puolen yön!
Onnellinen sinä, kun voi musiikkia(kin) kuunnella niin lujalla kuin haluat!
Hyvää yötä
TT
Oikeastaan joskus koen tämän ketjun hieman hankala paikkana jos tänne tullessa ja täällä käydessä alkaa omat muistot pyörimään mielessä mitä en mieluusti muistele. Sen tämä mylly täällä saa aikaan ja on nyt saanut aikaan. Täytyy se myöntää. Tulee mieleen eri tilanteet ja asiat. Tulee mieleen jotkut sanat yms. Tietysti joku sanoo, että älä käy tai tule tänne. Sanotaan, että pysy poissa. Ulkoistetaan vastuu muille. Samalla, vaikka omaakin elämääni pyöritellään täällä välillä miten sattuu niin annan sen myös anteeksi.- P
Seurustelin kerran yhden nuoren miehen kanssa, mutta ilmeni, että hänellä on pöytätietokone, joten oli pakko hänet jättää siihen paikkaan. Ei tuollaisista oikeiksi miehiksi ole!
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran yhden nuoren miehen kanssa, mutta ilmeni, että hänellä on pöytätietokone, joten oli pakko hänet jättää siihen paikkaan. Ei tuollaisista oikeiksi miehiksi ole!
Voi mistä olet jäänyt paitsi. Oma mieheni on eläkkeellä oleva poliisi, hänellä oli pienestä palkastaan maksettu pöytäkone jo 80-luvun alussa, oli maksanut pienestä poliisin palkasta kymmeniä tuhansia markkoja maksaneen tietokoneen. Oli melkoista luksusta kun pystyi laskuja maksamaan kotoa jo tuolloin. Hän on ollut myös aivan ihana isä kolmelle lapselle joista kaksi poikia, vieläkin pelaavat keskenään silloin tällöin. On ollut ihana kuulla perheen poikien pelaavan kotona naureskellen ja kehuen toisiaan. Toinen pojista on nykyään oman IT yrityksen TJ, toinen tekee toiminimellä sähkö asentajan töitä. Poikien kiinnostus tekniikkaa kohtaan juontaa juurensa tuohon tietokoneeseen joka hänellä oli tavatessamme. Ennen valitettiin että mies on jatkuvasti baarissa tai töissä, nykyään valitetaan jos mies viihtyy kotona koneen ääressä. En ymmärrä miksi nykyään halutaan ennemmin mies joka viihtyy ennemmin baareissa pettäen minkä kerkiää, kuin kotona viihtyvä uskollinen tekniikasta pitävä mies. Toivottavasti löydät unelmiesi baari kärpäsen joka pettää joka käänteessä, et selvästi ansaitse uskollista kotona viihtyvää miestä, jos tietokone on maailman loppu.
Mihin ihmeeseen minä tätä ketjua tarvin? Oikeassa elämässä en haluaisi tuntea tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen minä tätä ketjua tarvin? Oikeassa elämässä en haluaisi tuntea tällaisia ihmisiä.
Paitsi minua, olen vähän hitaasti lämpiävä, mutta kunhan tutustumme vähän minusta saa mukavaa jutteluseuraa, siis myös IRL. Täällä on helppo höpistä, kertoa vakavampiakin juttuja ja vähän niitä ja näitä kasvottomana. Valitse itseäsi kiinnostavat viestit ja vastaa niihin, saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN nostele, haluan vain hymistä omiani, tietäisit jos lukisit juttujani. 5463 ja 5465 samalta näppikseltä, arvaan! Ja nyt olen se viisaampi ja vaikenen! TT
Jos joku muistaa niin aikoinaan muistaakseni TT sinä olit se mille Doris siis jotenkin ikävästi vastasi aikaisemmassa ketjussa tms. Tämä siis oma muistikuvani. Ja se sai sinut lähtemään siitä ketjusta.
Nyt sitten joku täällä väittää, että sinä olet Doris. Näin hommaa sekoitetaan huolella. Ei oikein johtopäätökset mene täällä yhteen. Pahoittelen, kun puutun asiaan, mutta miettikää vähän mitä kirjoitatte itsekin.
Niin olikin. Timanttityttö kävi kertomassa että doris ajoi hänet törkeästi pois kuulumisketjusta. Kerro lisää TT nyt kun olet tänään taas aktivoitunut!
Olenhan minä jo muutaman päivän TEET laittanut.
Kuten jo olen kirjoittanut, nyt keskityn snookkeriin, lempilajiini... no golf toinen, mitä seuraan mielelläni, joten jatkan huomenna!
Aikammekin loppuu, hyvää yötä!
Hyvää pyhähuomenta oravaiset :)
Eipä mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä.
Tämä on hymistelyketju. Sallitaan. Asiallisia ketjuja on riittämiin, hassutteluketjuja ei. Täällä saa olla lapsellinen :)
"Olemme aikuisia, emme rakastavaisia" ??? Olipa outo tulkinta viattomaan vitsailuun :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minua, olen vähän hitaasti lämpiävä, mutta kunhan tutustumme vähän minusta saa mukavaa jutteluseuraa, siis myös IRL. Täällä on helppo höpistä, kertoa vakavampiakin juttuja ja vähän niitä ja näitä kasvottomana. Valitse itseäsi kiinnostavat viestit ja vastaa niihin, saatat yllättyä.
Täällä on suurin osa mukavia, mielenkiintoisia juttuja, siksihän minä tänne vilkaisen. Sitten kun on pitempään jotain jatkuvaa jaaritusta menneistä, poistun. Helmiä joukossa, kannattaa poimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Tämä on hymistelyketju. Sallitaan. Asiallisia ketjuja on riittämiin, hassutteluketjuja ei. Täällä saa olla lapsellinen :)
Kannattaa todellakin katsoa otsikot, mihin keskusteluun osallistuu. Aamukahvilla vielä istun, se kuuluisa jäähtynyt toinen kupillinen. Oli muuten mielenkiintoinen se junaleffa avalla. Poirot oli ihan outo, mutta juoni mutkikas ja upeat maisemat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Jospa sun koodi on väärä. Ohita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Huomenta. Just eilen ystäväni kanssa naurettiin, että mä olen varmaan valepukuinen orava, koska syön melkein joka päivä pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Mitenkäs se menikään Herena Anhavan runo, jotenkin näin : Kunpa minusta ei koskaan tulisi niin aikuista, etten voisi tälläisenä kesäpäivänä istahtaa kyläkaupan rappusille syömään tötteröjäätelöä.
Korjatkaa joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen iltaisin sitä Tarkan kirjaa Saarikoskesta. Ensin se elämänmeno hätkähdytti. Nyt olen tottunut. Olen ruvennut ajattelemaan, että elämähän on elämistä varten. Onko se eletty, jos se menee rutiinien hoidossa eikä elämän suuntaa uskalla muuttaa koskaan. Ehkä pitää elää vähän kuin yhden kaupan mainoksessa "viimeistä kesäpäivää". Ei nyt holtittomaksi heittäytyen, mutta muuten. Kuolevien rinnalla kulkijat kertoo, että ihminen ei kadu kuolinvuoteella sitä, minkä teki, vaan sitä, minkä jätti tekemättä.
Mitä haluaisitte tehdä elämässä, jos mitään rajoituksia ei olisi? Minä haluaisin asua vuoden Pariisissa, jossain pienessä kattohuoneistossa, jonka ruutuikkunasta olisi näkymä kaupungin ylle. Siellä kävelisin katuvilinässä ja istuisin kahviloissa seuraamassa ihmisvilinää.
Minä tahtoisin tällä hetkellä ehkä ostaa pikkutalon Itä-Suomesta. Jostain todella syrjästä jonkun pienen vaaran läheisyydestä. Siellä puutarhan hoitoa ja muuta hommaa. Se olisi paikka missä lepuuttaa huonoja hermojaan. Mummuni jo totesi ollessani nuori, että P:llä on huonot hermot (tarkoitti siis sitä mielenterveydelllisesti, kun olin huolestunut ja levoton tms). Ei vaan ymmärtänyt vanhempien vaikutusta (heidän riitotaan, kotimme levottomuutta) sekä minun ikäviä kokemuksia koulussa. Tällä kaikella vaikutusta siihen millainen olin ja olen nytkin. Yhdistettynä persoonaani muuten. Jaaha synkäksi meni tämäkin :)
Kattohuoneisto Mont Martella, hämyinen kaurismäkiläinen tunnelma, hämähäkin seitti nurkassa, puoliksi palanut kynttilä viinipullossa, steariinin valumat kyljissä. pino kirjoja jalkapuolella seinään tuetulla tuolilla...
Metsän keskellä harmaa pieni tupa perunamaan ja puron välissä, vinttikaivo keskellä pihaa, kirjava kukko ja kaksi kanaa, aamun hämyssä kärrypolkua pitkin tinkimaitoa, mustikka mättäältä ja satakielen kujerrus...
Unelmia...
Ei uskallusta...
...ainakaan minulla :(
TT
Ihana kuvaus...
Tuonne toivoisin kutsua kylään koska vaan :)
Joko on tiskattu ?
L. O.
Et sä osaa tiskata.