Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5488)

Vierailija
5481/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN nostele, haluan vain hymistä omiani, tietäisit jos lukisit juttujani. 5463 ja 5465 samalta näppikseltä, arvaan! Ja nyt olen se viisaampi ja vaikenen! TT

Jos joku muistaa niin aikoinaan muistaakseni TT sinä olit se mille Doris siis jotenkin ikävästi vastasi aikaisemmassa ketjussa tms. Tämä siis oma muistikuvani. Ja se sai sinut lähtemään siitä ketjusta. 

Nyt sitten joku täällä väittää, että sinä olet Doris. Näin hommaa sekoitetaan huolella. Ei oikein johtopäätökset mene täällä yhteen. Pahoittelen, kun puutun asiaan, mutta miettikää vähän mitä kirjoitatte itsekin. 

Vierailija
5482/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas,helpottiko sormien kipu?

Toivottavasti edes jonkun verran!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5483/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin on. TT eli Doris vastasi P:lle puutarhurin roolissa taas.  Voi Hartolan hullua kun menee taas lujaa. Sadas hahmo tämä uusin?"

Kyllähän minulle nyt täällä saa vastata sentään jos haluaa. Miksi joku vetää siitäkin herneen nenään. Samoin tuo TT on kirjoittanut jo aiempaan kuulumisketjuun aikoinaan. On tuttu sieltä. Tekee timanttitöitä ja kirjoitti sillä timanttityttö nimimerkillä jo aiempaan ketjuun. - P

Vierailija
5484/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kun keli muuttui noin rumaksi.

Täällä sama ja nyt tuuli yltymässä lähes myrskyksi, karmee sää ei tee mieli ulos.

Samoin täällä, onneksi ehdin kuljailla kaupoilla ja "setäilin" vinkkutörpön, punkku värjää hampaat ja lonkku närästää, ne jätin muille. Nyt pyryttää niin ettei autoni ole enää punainen.

Jatketaan me omia juttuja ja jättetään väkitukko omaan arvoonsa, kukaan ei kommentoi eikä edes nuolita, ei se kauaa yksin jaksa jankata? Ei lisätä vettä myllyyn, ollaan viisaampia ja vaietaan!

Jaksaisko Liito-orava tiskata mun kanssa huomenna, ois vähän kertynyt koneettomalle ;)

TT

Sori kertoa, mut jankkaaja on äksyillyt kai puoli vuotta, ihan itsekseen.

Sori2 tiskasin äsken, kun kyllästyin täällä jankkaamiseen. Joudut nyt tiskaamaan yksin...

Liito-oravainen

Et sä osaa tiskata.

Vierailija
5485/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.

Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68

D on tänään N68.  Ettäs kehtaat taas. 

Lueppa nyt uudelleen nuo viestit. Nimen omaan toisin päin. Tuo n68 toi vaan esille että doris haastaa riitaa, taas. Sivusta

Vierailija
5486/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan minäkin, että TT vastaa hänelle esitettyyn kysymykseen. Samaa ihmettelen kuin N68.

TT taitaa olla Doriksen uusin hahmo, niin samaan aikaan Tylsissä vastailevat toisilleen.  N68, jos olet uusi täällä: tuo jankkaajakiusaaja on Doris, jolla on kymmenittäin itse luotuja hahmoja, joiden nimissä kirjoittelee ja komppaa itseään. Kun ei muut enää jaksa häntä eikä ole oikeita kavereita, hän keksii niitä. Riitelee ja pilaa ketjuja monessa paikassa tänäänkin.

Katsoin Poirotin enkä päivystä täällä joka hetkeä. En ole uusi ketjun seuraaja, ihan alusta asti olen kuulumisketjusta asti mukana ollut. Ihan sama mitä täällä kirjoittaa näköjään vedetään samaan nippuun vaan sillä perusteelle että on eri mieltä. Olen hyvinkin kartalla mitä täällä tapahtuu. Tänään riidan haastaminen taas tyhjästä oli niin räikeää että sai puuttumaan asiaan. Olen monta kertaa täällä ja muissa ketjuissa sanonut että riidalla on tapana jatkua ihan niin kauan kun sitä jatkaa. Ihan muutaman asiallisen viestin tänään olen tänne kirjoittanut kuten muutoinkin. Laitoin tänään N68 sen takia ettei sekoiteta heti muihin kirjoittajiin. Mutta sekoitettiin silti. Älkää haastako riitaa jos ette halua riitaa ja älkää valehdelko että täällä on vaan yksi puoli joka sitä riitaa haastaa. N68 (ps. Lampaan ja Pn takia piipahtanut näissä ketjuissa, teille hyvää jatkoa!)

Jos olet "hyvinkin" kartalla ja myös kuulumisketjua seurannut, tiedät kuka olen ja millaisista asioista kirjoittelen. Miksi ihmeessä epäilit minun olevan riidan aiheita esille nostava`? TimanttiTyttö=TT

Vierailija
5487/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.

Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68

Lueppa nyt uudelleen nuo viestit. Nimen omaan toisin päin. Tuo n68 toi vaan esille että doris haastaa riitaa, taas. Sivusta

N68 luuli minun nostaneen tänään eilisiä riidan aiheita, hän siis luuli MINUA Dorikseksi, kuinka väärässä voikaan ihminen olla?

TT

Vierailija
5488/5488 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N68 luuli minun nostaneen tänään eilisiä riidan aiheita, hän siis luuli MINUA Dorikseksi, kuinka väärässä voikaan ihminen olla?

TT

Kirjoitinkin tuohon, että muistan sinut aiemmasta ketjusta jo aikoinaan. Sinulla on käärmeitä ja teet timanttitöitä ja kirjoitit timanttityttö nimimerkillä. 

Toisaalta täällä nyt luullaan mitä vaan. Joku luuli sinua Dorikseksi ja vielä myöhemmin tuota N68 nimimerkkiä myös Dorikseksi. Minä kai olen seuraava Doris sitten. - P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän